eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › ¦wiadczenie us³ug opieki i wsparcia w mieszkaniach chronionych dla osób w podesz³ym wieku

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-01-12

Szczecin: ¦wiadczenie us³ug opieki i wsparcia w mieszkaniach chronionych dla osób w podesz³ym wieku
Numer og³oszenia: 8186 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie , ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.mopr.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug opieki i wsparcia w mieszkaniach chronionych dla osób w podesz³ym wieku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug opieki i wsparcia w trzech mieszkaniach chronionych dla osób w podesz³ym wieku (zwanych dalej tak¿e Us³ugami). W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany do zapewnienia us³ug opieki i wsparcia mieszkañcom trzech mieszkañ chronionych. Maksymalna liczba mieszkañców wynosi: 1) 4 osoby dla mieszkania nr 1 2) 5 osób dla mieszkania nr 2 3) 6 osób dla mieszkania nr 3 -mieszkania nr 1 i 3 znajduj± siê w centrum Szczecina natomiast mieszkanie nr 2 w Dzielnicy Sto³czyn. Wykonawca ¶wiadcz±c us³ugi opieki i wsparcia zobowi±zany bêdzie w szczególno¶ci do: 1) zagwarantowania mieszkañcom ci±g³ej opieki poprzez zapewnienie w ka¿dym z mieszkañ chronionych sta³ego personelu ¶wiadcz±cego us³ugi opieki i wsparcia w systemie zmianowym: - zmiana dzienna: od godz. 7:00 do godz. 19:00 - podczas której wykonawca zobowi±zany jest do zagwarantowania co najmniej 1 osoby która bêdzie zajmowaæ siê czynno¶ciami gospodarczymi takimi jak: przygotowywanie posi³ków, sprz±tanie, robienie zakupów(osoba ta musi byæ obecna w porze trzech posi³ków g³ównych oraz przy wykonywaniu toalety porannej i wieczornej) oraz 1 innej osoby która bêdzie sprawowa³a opiekê i wsparcie (poza czynno¶ciami gospodarczymi) nad mieszkañcami w ci±gu zmiany dziennej, - zmiana nocna: od godz. 19:00 do 7:00 - podczas której nadzór nad mieszkañcami sprawowany ma byæ przez jedn± osobê, 2) zapewnienia mieszkañcom co najmniej trzech posi³ków dziennie (¶niadanie, obiad, kolacja) zgodnie z diet± zalecon± przez lekarza, 3) zapewnienia mieszkañcom dostêpno¶ci do drobnych posi³ków i napojów pomiêdzy posi³kami g³ównymi, 4) utrzymywania porz±dku w mieszkaniu, 5) zapewnienia mieszkañcom o ile ich stan zdrowia na to pozwala mo¿liwo¶ci skorzystania ze spaceru, wyj¶cia do lekarza itp., 6) dbania o higienê osobist± mieszkañców, wykonywanie lub pomoc w wykonywaniu toalety cia³a, pranie bielizny osobistej i po¶cielowej mieszkañców, 7) zapewnienia ¶rodków higieny osobistej, ¶rodków czysto¶ci, 8) pilnowania przyjmowania leków przez mieszkañców, 9) pomocy w korzystaniu ze ¶wiadczeñ zdrowotnych, 10) organizacji czasu wolnego mieszkañców m.in. poprzez wspólne czytanie, ogl±danie TV, gry stolikowe, 11) organizowania ¶wi±t i uroczysto¶ci, 12) pomocy w wykupywaniu leków zaleconych przez lekarza, 13) umo¿liwienia odbywania praktyk religijnych, 14) pobierania odp³atno¶ci od mieszkañców za ¶rodki czysto¶ci w kwocie okre¶lonej przez Zamawiaj±cego, 15) pobierania odp³atno¶ci od mieszkañców za wy¿ywienie w stawce dziennej okre¶lonej przez Zamawiaj±cego, 16) dbania o przestrzeganie zakazu palenia papierosów i picia alkoholu zarówno przez mieszkañców jak i osoby ¶wiadcz±ce us³ugi opieki i wsparcia, 17) dbania o przestrzeganie zasady odwiedzin osób obcych do godz. 21.00, 18) dbania o przestrzeganie ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 6.00..

II.1.5)

V przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ uzupe³niaj±cych, jednak nie wiêcej ni¿ 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 85.31.11.00 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób starszych .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium nale¿y wnie¶æ w wysoko¶ci: 4 000,00z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100) w terminie do dnia 20.01.2016r. do godziny 10:00. Decyduje moment wp³ywu ¶rodków do zamawiaj±cego. 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone: a) w pieni±dzu - przelewem na konto depozytowe Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie 13 1020 4795 0000 9102 0278 1011 b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej (z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci - w kasie wewnêtrznej Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie przy ul. Gen. Sikorskiego 3 od poniedzia³ku do pi±tku w godz. od 9.30 do 14.30. 3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • zamawiaj±cy nie dokonuje opisu sposobu oceny spe³niania warunku

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • zamawiaj±cy nie dokonuje opisu sposobu oceny spe³niania warunku

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • zamawiaj±cy nie dokonuje opisu sposobu oceny spe³niania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ minimum: a) 1 osob± do obs³ugi administracyjno-finansowej (do której zadañ nale¿y m.in. prowadzenie rozliczeñ wykonanych us³ug, przyjmowanie zg³oszeñ od zamawiaj±cego, ustalanie grafików pracy); a ponadto, odrêbnie dla ka¿dego z trzech mieszkañ chronionych: b) na ka¿dym dy¿urze dziennym: - minimum 1 osob±, która bêdzie zajmowaæ siê czynno¶ciami gospodarczymi takimi jak: przygotowywanie posi³ków, sprz±tane, pranie, robienie zakupów (osoba ta musi byæ obecna w porze trzech posi³ków g³ównych oraz przy wykonywaniu toalety porannej i wieczornej ), -minimum 1 inn± osob± która bêdzie sprawowa³a opiekê i wsparcie nad mieszkañcami w ci±gu dnia. Uwaga! na ka¿dym dy¿urze dziennym, w ka¿dym mieszkaniu chronionym musi byæ zawsze obecna jedna osoba, która bêdzie sprawowaæ bêdzie opiekê i wsparcie a ponadto minimum jedna osoba zajmuj±ca siê czynno¶ciami gospodarczymi w czasie trzech posi³ków g³ównych oraz przy wykonywaniu toalety porannej i wieczornej. c) na ka¿dym dy¿urze nocnym: minimum 1 osob±, która bêdzie sprawowa³a nadzór nad mieszkañcami mieszkania chronionego w porze nocnej. 4) osoby przewidziane do zapewnienie opieki i wsparcia musz± posiadaæ ukoñczone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej przeprowadzone przez osoby wskazane do prowadzenia tego typu szkoleñ zgodnie z ustaw± z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2013 poz. 757 ze zmianami), oraz praktykê w ¶wiadczeniu us³ug opieki i wsparcia w wymiarze co najmniej 180 godzin. 5) Wykonawca nie mo¿e wykazaæ tej samej osoby (tych samych osób) jako wykonuj±cej us³ugi opieki i wsparcia w ramach wiêcej ni¿ jednego Mieszkania (np. je¶li osoba X zosta³a wykazana jako wykonuj±ca us³ugi opieki i wsparcia w mieszaniu nr 1, to osoba ta nie mo¿e byæ wskazywana jako wykonuj±ca us³ugi w ramach mieszkania nr 2 lub mieszkania nr 3). Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów z³o¿onych przez wykonawcê, na zasadzie SPE£NIA/NIE SPE£NIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³ brutto. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów z³o¿onych przez wykonawcê, na zasadzie SPE£NIA/NIE SPE£NIA.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto, wykonawcy maj± do³±czyæ do oferty nastêpuj±ce dokumenty: 1) Formularz oferty zgodnie z Rozdzia³em I pkt 3 siwz; w przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument 2) odpowiednie pe³nomocnictwa; tylko w sytuacjach okre¶lonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku sk³adania oferty wspólnej (Rozdzia³ III pkt 1 siwz) 3) o¶wiadczenie wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do siwz wskazuj±ce czê¶æ zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (je¿eli wykonawca przewiduje udzia³ podwykonawców); w przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument 4) o¶wiadczenie o gwarantowanym minimalnym miesiêcznym wynagrodzeniu netto za ¶wiadczenie us³ug opieki i wsparcia dla osób przewidzianych do ¶wiadczenia tych us³ug na formularzu oferty stanowi±cym za³±cznik nr 1 do siwz celem przyznania punktów w kryterium minimalne gwarantowane wynagrodzenie netto osób ¶wiadcz±cych us³ugi opieki i wsparcia w przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument 5) koncepcjê wykonania us³ug celem przyznania punktów w kryterium jako¶æ. w przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument (Ww. dokumenty musz± byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - jako¶æ - 35
  • 3 - minimalne gwarantowane wynagrodzenie osób ¶wiadcz±cych us³ugi netto - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Wykonawca ma obowi±zek zawrzeæ umowê wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 6 do siwz. 2. Zawarta umowa bêdzie jawna i bêdzie podlega³a udostêpnianiu na zasadach okre¶lonych w przepisach o dostêpie do informacji publicznej (art. 139 ust. 3 ustawy). 3. Zmiany postanowieñ umowy mog± nast±piæ w przypadku: 1) zmiany stanu prawnego w zakresie dotycz±cym realizowanej umowy, który spowoduje konieczno¶æ zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcê; 2) wyst±pienia obiektywnych niezale¿nych od woli stron umowy okoliczno¶ci skutkuj±cych potrzeb± zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, 3) zmian w wykazie osób przewidzianych do realizacji zamówienia, pod warunkiem spe³niania przez te osoby warunków okre¶lonych w SIWZ 4) zmianie ulegn± stawki podatku VAT w okresie trwania umowy - warto¶æ umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: siedziba Zamawiaj±cego ul. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin pok 105.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.01.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiaj±cego ul. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin pok 301.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 24 ust 2a ustawy, Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcê, który w okresie 3 lat przed wszczêciem postêpowania, w sposób zawiniony powa¿nie naruszy³ obowi±zki zawodowe, w szczególno¶ci, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego dzia³ania lub ra¿±cego niedbalstwa nie wykona³ lub nienale¿ycie wykona³ zamówienie, co zamawiaj±cy bêdzie w stanie wykazaæ za pomoc± dowolnych ¶rodków dowodowych. Zamawiaj±cy nie wykluczy z postêpowania o udzielnie wykonawcy, który udowodni, ¿e podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maj± zapobiec zawinionemu i powa¿nemu naruszaniu obowi±zków zawodowych w przysz³o¶ci oraz naprawi³ szkody powsta³e w wyniku naruszenia obowi±zków zawodowych i zobowi±za³ siê do ich naprawienia...

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.