eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych do jednostek organizacyjnych Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Kraków: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych do jednostek organizacyjnych Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury
Numer ogłoszenia: 81833 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35837 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych do jednostek organizacyjnych Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury. Materiały będą dostarczane sukcesywnie, stosownie do zamówień przekazywanych przez Zamawiającego, do następujących jednostek organizacyjnych: a) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, b) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej, ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin, c) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, Dział Funduszy Pomocowych, ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa, Ośrodki: d) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy Jurysta w Jastrzębiej Górze: - Jastrzębia Góra, ul. Rozewska 44, 84-104 Jastrzębia Góra, - Małe Swornegacie, ul. Karsińska 8, 89-608 Swornegacie, e) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy Jagoda w Karpaczu, ul. Nadrzeczna 1, 58-540 Karpacz, f) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy Temida w Świnoujściu, ul. Kasprowicza 3, 72-600 Świnoujście, g) Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy w Dębem 05-140 Serock. Liczba wskazanych jednostek organizacyjnych oraz ich adresy mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. 2. Przedmiot zamówienia oraz sposób jego wykonywania zostały szczegółowo określone w formularzu cenowym (załącznik nr 2) oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3), stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Nazwy własne towarów (producent, marka, model) zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę tych produktów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W każdym miejscu, w którym wskazane są towary przykładowe, należy przez to rozumieć także towary równoważne, posiadające co najmniej te same parametry użytkowe, jak opisane przez Zamawiającego. 4. Dla każdej pozycji asortymentu Wykonawca jest zobowiązany podać w formularzu cenowym producenta, markę i model oferowanego produktu. 5. W przypadku oferowania towarów równoważnych (odmiennych od wskazanych w formularzach cenowych towarów przykładowych), Wykonawcy są zobowiązani wykazać, że oferowane towary spełniają wszystkie wymogi postawione przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawcy muszą wraz z ofertą złożyć dokumenty potwierdzające to, że oferowane towary spełniają wymagania Zamawiającego, zgodnie z Rozdziałem 11 pkt 3 lit f niniejszej SIWZ. 6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe 30197630-1 Papier do drukowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.96.30-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Biuro Klub Sp. z o.o., ul. Księdza Hugona Kołłątaja 4, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188952,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 218988,67

  • Oferta z najniższą ceną: 204495,42 / Oferta z najwyższą ceną: 232266,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.