eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Torzym › Nazwa zadaniaDostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego, Numer sprawy5/jednorazowy i drobny sprzęt medyczny/16

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-08

Torzym: Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego, Numer sprawy: 5/jednorazowy i drobny sprzęt medyczny/16
Numer ogłoszenia: 81790 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67692 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 52, 66-235 Torzym, woj. lubuskie, tel. 68 3416300, faks 68 341 30 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nazwa zadania: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego, Numer sprawy: 5/jednorazowy i drobny sprzęt medyczny/16.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego, transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego (Magazyn sprzętu medycznego) odpowiednio w terminie maksimum 10 dni od złożenia zamówienia w przypadku zadania nr 1 oraz maksimum 10 dni od podpisania umowy w przypadku zadania nr 2,3 i 4. Szczegółowy opis, postać oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Formularz cenowy obejmuje 4 zadania. Zamawiający dopuszcza inną niż wskazana przez Zamawiającego ilość sztuk poszczególnych asortymentów w opakowaniach zbiorczych, przy jednoczesnym przeliczeniu ilości sztuk tak, aby była ona zgodna z ilością sztuk wymaganą przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załącznikach do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia lub wyższe ( tj. właściwości funkcjonalne i użytkowe, o udowodnionej równoważności technologicznej ). Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji, w której producenci nie stosują numerów katalogowych dla danego asortymentu Zamawiający dopuszcza podanie numerów wewnętrznych stosowanych przez wykonawców w miejsce numerów katalogowych. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie staraniem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Zamawiający nie wymaga, aby środek transportu był w posiadaniu (czy też by stanowił własność) Wykonawcy. Wykonawca może zlecić transport podwykonawcom, przy czym za ich działania i zaniechania odpowiedzialność przed Zamawiającym ponosi Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprzęt jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43066,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45430,05

  • Oferta z najniższą ceną: 45430,05 / Oferta z najwyższą ceną: 45430,05

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.