Gorzów Wielkopolski: Usługi edukacyjne oraz szkoleniowe dla uczniów Technikum nr 4 w Gorzowie Wielkopolskim w ramach realizacji projektu pt. /Usus magister est Optimus - program rozwojowy Technikum Nr 4 w Gorzowie Wlkp./, w ramach Działania 9,2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 81730 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Odzieżowych im. Krzysztofa Kieślowskiego , ul. Śląska 64c, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7280 892, faks 95 7280 892.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsoif.gorzow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zsoif.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne oraz szkoleniowe dla uczniów Technikum nr 4 w Gorzowie Wielkopolskim w ramach realizacji projektu pt. /Usus magister est Optimus - program rozwojowy Technikum Nr 4 w Gorzowie Wlkp./, w ramach Działania 9,2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna w zakresie wyboru wykonawców na zadanie usługi edukacyjnej realizacji projektu /Usus magister Est Optimus - program rozwoju Technikum nr 4 w Gorzowie Wielkopolskim/współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2/Projekt przewiduje przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych, dla młodzieży Technikum nr 4. 3/ Projekt będzie odbywał się/ rok szkolny 2013/2014 i 2014/2015 w Gorzowie Wielkopolskim. Przedmiot zamówienia dotyczy następujących zadań/ Realizacja zajęć certyfikowanych /Projektowanie fryzur/. Zajęcia certyfikowane Projektowanie fryzur realizowane będą w okresie V 2015/VI 2015, obejmą 1 grupę 10 uczniów. Każdy uczeń realizuje 5 godzin zajęć ukierunkowanych na nabycie dodatkowych umiejętności potwierdzonych certyfikatem. Realizacja zajęć/ Konstrukcje i modelowanie form odzieży/ kończących się uzyskaniem zaświadczenia. Zajęcia Konstrukcje i modelowanie form odzieży realizowane będą w okresie V 2015/VI 2015, obejmą 20 uczniów. Każdy uczeń realizuje zajęcia ukierunkowane na nabyciu dodatkowych umiejętności z wykorzystaniem programu Optitex, kończących się uzyskaniem zaświadczenia. Realizacja zajęć /Grafika komputerowa z elementami projektowania odzieży/ Zajęcia Grafika komputerowa z elementami projektowania odzieży realizowane będą w okresie V 2015/VI 2015, obejmą 10 uczniów. Każdy uczeń realizuje 40 godzin zajęć ukierunkowanych na nabycie dodatkowych umiejętności z wykorzystaniem programów komputerowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy /tj. osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej/, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:1/Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2/ Posiadania wiedzy i doświadczenia 3/Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4/Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:a/ wykształcenie wyższe o profilu według wskazań zadania jakie zostały określone przez wykonawcę w treści złożonej oferty tj.:Zadanie nr 2 - profil związany z technologią odzieży, projektowaniem lub konstrukcją, Zadanie nr 3 - profil w zakresie sztuki, informatyki - wykształcenie o profilu według wskazań zadania jakie zostanie określone przez wykonawcę w treści złożonej oferty tj., Zadanie nr 1 - profil w zakresie certyfikacji projektowania fryzur; b/ doświadczenie w realizacji zajęć pozalekcyjnych; c/ dyspozycyjność w trakcie realizacji projektu; d/ co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe; e/biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, Internet, poczta elektroniczna); f/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; g/ niekaralność; h/ umiejętność zarządzania czasem; i/ samodzielność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, komunikatywność. POTENCJAŁ:-tytuł mistrza w zawodzie fryzjer, dotyczy zadania 1,-posługiwania się multimedialnymi urządzeniami cyfrowymi: komputerem, projektorem multimedialnym, kamerą i aparatem cyfrowym oraz dyktafonem, obsługa programu PowerPoint oraz programów graficznych: Corel Draw i Corel Photo X5, PhotoshopCS6, Gimp2.8, SketchUp, Inkscape, Irfanview, dotyczy zadania 3;- przygotowanie pedagogiczne, dotyczy zadania 1.3, - zaświadczenie o posiadaniu uprawnień w zakresie szkoleń, dotyczy zadania nr 2, - minimum 6 miesięczne praktyczne doświadczenie w pracy z systemem, dotyczy zadania nr 2, - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga w tym zakresie spełnienia szczególnych warunków. Ocena spełnienia warunków odbędzie się w oparciu o złożone oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga w tym zakresie spełnienia szczególnych warunków. Ocena spełnienia warunków odbędzie się w oparciu o złożone oświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga w tym zakresie spełnienia szczególnych warunków. Ocena spełnienia warunków odbędzie się w oparciu o złożone oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności: 1/Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT; 2/Zmiana w przypadku regulacji prawnych wprowadzonych w życie po zawarciu umowy; 3/Zmiana oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 4/ Wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego 5/Zmiana stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli tak zamiana leży w interesie publicznym; 6/ Wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, na wniosek wykonawcy będzie możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez Zamawiającego lub Wykonawcy, której wystąpienia nie mógł przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsoif.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Odzieżowych im. K.Kieślowskiego; ul. Ślaska 64c; 66-400 Gorzów Wielkopolski, Biuro projektu 106.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2015 godzina 08:00, miejsce: Zespół Szkół Odzieżowych im. K.Kieślowskiego; ul. Ślaska 64c; 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX-Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja zajęć certyfikowanych /Projektowanie fryzur/ dla uczniów Technikum nr 4 w Zespole Szkół Odzieżowych. Zajęcia certyfikowane realizowane będą w okresie V 2015 - VI 2015, obejmą 1 grupę 10 uczniów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Każdy uczeń realizuje 5 godzin zajęć ukierunkowanych na nabycie dodatkowych umiejętności potwierdzonych certyfikatem. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był dyspozycyjny w zakresie realizacji zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizacja zajęć /Konstrukcje i modelowanie form odzieży/ kończących się uzyskaniem zaświadczenia. Zajęcia realizowane będą w okresie V 2015 - VI 2015 , obejmą 20 uczniów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Każdy uczeń realizuje zajęcia ukierunkowane na nabyciu dodatkowych umiejętności z wykorzystaniem programu Optitex, kończących się uzyskaniem zaświadczenia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był dyspozycyjny w zakresie realizacji zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja zajęć /Grafika komputerowa z elementami projektowania odzieży/. Zajęcia realizowane będą w okresie V 2015 - VI 2015 , obejmą 10 uczniów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Każdy uczeń realizuje 40 godzin zajęć ukierunkowanych na nabycie dodatkowych umiejętności z wykorzystaniem programów komputerowych. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był dyspozycyjny w zakresie realizacji zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i sukcesywna dostawa, nieużywanych opon do pojazdów silnikowych i sprzętu INNEKO Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. wraz z usługami wulkanizacyjnymi
- Sporządzenie projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody * "Zacisze" * "Przygiełkowe Moczary" * "Wrzosiec"
- Badania zajętości i rotacji miejsc parkingowych wraz z analizą funkcjonowania strefy płatnego parkowania w Gorzowie Wielkopolskim.
- Utrzymanie oznakowania poziomego ulic miasta Gorzowa Wlkp.
- Uporządkowanie terenu z odpadów
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych w projekcie "WYstartujMY RAZEM" - klasy III
- Przeprowadzenie warsztatów dla uczestników konkursu ePortfolio
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Indywidualne zaj. wyrównawcze dla dzieci i młodzieży przeb. w pieczy zastępczej w ram. rea. projektu "Wsparcie deinstyt. pieczy zastępczej w podr. lesz.", Program F.E. dla Wlkp na lata 2021- 2027.
- Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu "EDUODKRYWCY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.