eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW GMINNYCHPRZEDSZKOLA W LUBIĄŻU, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARZĘGOWIE ORAZ BUDYNKU USŁUGOWO - BIUROWEGO PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO W WOŁOWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-04-10

Wołów: KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW GMINNYCH: PRZEDSZKOLA W LUBIĄŻU, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARZĘGOWIE ORAZ BUDYNKU USŁUGOWO - BIUROWEGO PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO W WOŁOWIE
Numer ogłoszenia: 81404 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wołowie , Rynek 34, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 71 319 13 05, faks 71 319 13 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW GMINNYCH: PRZEDSZKOLA W LUBIĄŻU, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARZĘGOWIE ORAZ BUDYNKU USŁUGOWO - BIUROWEGO PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO W WOŁOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków w Gminie Wołów takich jak: Przedszkole w Lubiążu, Szkoła Podstawowa w Warzęgowie oraz budynek usługowo - biurowy przy ul. J. Piłsudskiego w Wołowie, a także realizacja działań modernizacyjnych w zakresie zmniejszenia kosztów energii cieplnej i mediów (tj. energii elektrycznej, opału, gazu) w wymienionych budynkach użyteczności publicznej. Zakres termomodernizacji i modernizacji obejmuje wszystkie działania efektowne ekonomicznie, z zapewnieniem wymaganych parametrów użytkowych w modernizowanych obiektach. Zamówienie ma na celu wyłonienie partnera prywatnego, który wykona i sfinansuje dokumentację projektową i roboty budowlane oraz wdroży i sfinansuje zintegrowany system zarządzania gospodarką energetyczną i mediami oraz utrzyma inwestycję w okresie umownym, czyli będzie świadczyć usługi zarządzania energią i mediami i wykonanymi ulepszeniami w celu realizacji gwarancji uzyskania efektów energetycznych i przedłużania wartości użytkowych wykonanych ulepszeń. Wykonawca udzieli pełnej gwarancji osiągnięcia celu ekonomicznego będącego wynikiem zrealizowanej inwestycji, a Zamawiający spłaci koszty realizacji inwestycji w okresie umownym, w którym nastąpi zwrot poniesionych przez Wykonawcę nakładów. Planowany zakres robót: Obiekt: Przedszkole Lubiąż ocieplenie ścian i stropodachu wymiana centralnego ogrzewania (grzejniki, rury) wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej, sterowanie kotła, instalacje elektryczne i oświetlenie, roboty wykończeniowe po pracach instalacyjnych, remont podłóg, remont kuchni, prace wynikające z decyzji straży pożarnej wt. zabezpieczeń p.poż. (zakres w decyzji i inwentaryzacji technicznej) system pomiarów i monitoringu eksploatacji Obiekt: Szkoła Podstawowa w Warzęgowie Nowe pokrycie dachu z dachówki wraz z ociepleniem i styropapy, ocieplenie częściowe ścian budynku, ocena stanu technicznego kotłów i ewentualna ich wymiana wraz z automatyką i sterowaniem, ocena stanu technicznego komina i ew. wymiana wymiana centralnego ogrzewania wraz ze zbiornikiem c.w.u. Przygotowania pomiaru kotłów, remont pomieszczeń sanitariatu kotłowni sprawdzenie sprawności instalacji elektrycznej i pomiary oświetlenia lub ew. wymiana, w przypadku wymiany instalacji elektrycznej roboty wykończeniowe po tych pracach, prace wynikające z decyzji straży pożarnej wt. zabezpieczeń p.poż. (zakres w decyzji i inwentaryzacji technicznej) system pomiarów i monitoringu eksploatacji Obiekt: Budynek usługowo - biurowy przy ul. Piłsudskiego w Wołowie Nowe pokrycie dachu z dachówki wraz z ociepleniem i styropapy częściowy remont elewacji wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wykonanie dokumentacji inwentaryzacji obiektu wraz z oceną techniczną i p.poż. Remont wentylacji remont kominów wymiana sufitów i tynków ścian wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia remont klatki schodowej remont podłóg przygotowanie pomieszczenia dla kotła dokumentacja i wykonanie nowego zasilania instalacji gazowej wraz z kotłem remont sanitariatów wymiana c.o. (grzejniki, rury) wydzielenie sanitariatu remont zaplecza sanitarnego po siłowni remont instalacji wod-kan usunięcie sufitu/polepy strychu montaż schodów strychowych i ścianki G-K wykonanie ewentualnych uwag z oceny p.poż. Wykonanie posadzki parteru - holl system pomiarów i monitoringu eksploatacji roboty wykończeniowe (tynki, malowanie, sprzątanie) Przedmiot zamówienia zostanie doprecyzowany i uzupełniony na etapie prowadzenia negocjacji/dialogu z Wykonawcami. Zamawiający oczekuje, że w trakcie negocjacji Wykonawcy - w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie - zaproponują najbardziej optymalne rozwiązania służące realizacji przedmiotu zamówienia w sposób najbardziej efektywny oraz ustalą wspólnie z Zamawiającym podział zadań i ryzyk związanych z przedsięwzięciem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.31.42.00 - Usługi zarządzania energią .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 70 000,00 zł słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BS Żmigród Oddział w Wołowie 98 9598 0007 0200 2013 2002 0004 z adnotacją - wadium - Kompleksowa termomodernizacja budynków gminnych: Przedszkola W Lubiążu, Szkoły Podstawowej w Warzęgowie oraz budynku usługowo - biurowego przy ul. Piłsudskiego w Wołowie 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 4. Przez termin wniesienia wadium należy rozumieć należy rozumieć datę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Wołowie lub dostarczenie Zamawiającemu innych dokumentów wymienionych powyżej przed terminem wyznaczonym do składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem. Potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty. Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w siedzibie Zamawiającego, Punkt Obsługi Klienta, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30 (wtorki 8:00-16:00). Kserokopię takiej formy wadium potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę można załączyć do oferty. 5. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszym ogłoszeniu form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 6. UWAGA: Zamawiający, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcami wskaże - w SIWZ dołączonym do zaproszenia do składania ofert - konkretną datę, oznaczoną co do dnia i godziny, do której Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali i sfinansowali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na kompleksowej termomodernizacji porównywalne z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i projektowania robót będących w zakresie przedmiotowego zamówienia w następujących specjalnościach: 1 osobę uprawnioną do kierowania i projektowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; 1 osobę uprawnioną do kierowania i projektowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i gazowych; 1 osobę uprawnioną do kierowania i projektowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i uradzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają zdolność kredytową na kwotę co najmniej 5 000 000,00 zł b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego maksymalnie 5 Wykonawców, spełniających w najwyższym stopniu wymagania określone przez Zamawiającego. Ocenie poddane będą wyłącznie zadania spełniające wymogi postawione przez Zamawiającego. Jeśli warunki udziału w postępowaniu będzie spełniało więcej niż 5 wykonawców, Zamawiający zaprosi do dialogu 5 Wykonawców, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień porównywalnych z przedmiotem zamówienia o najwyższej łącznej wartości brutto, zgodnie z wykazem określonym w punkcie VII.1.j niniejszego ogłoszenia. W przypadku, gdy łączna wartość brutto zamówień na miejscu 5 klasyfikacji będzie taka sama u kilku Wykonawców, Zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich Wykonawców z piątej pozycji klasyfikacji. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż 5 Zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - podział zadań i ryzyk związanych z przedsięwzieciem pomiędzy podmiotem publicznym a partnerem prywatnym - 25
  • 3 - termin i wysokość przewidywanych płatności lub innych świadczeń jeżeli są one planowane - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany Umowy bądź jej uzupełnienia, tj. w zakresie wysokości wynagrodzenia oraz terminu zakończenia w zakresie wynikającym z niniejszej umowy, a także w przypadku zwiększenia zakresu robót na wyraźne żądanie Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację (SIWZ) otrzymają Wykonawcy zaproszeni do składania ofert..

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia to; a) wykonanie dokumentacji projektowej zawierającej: analizy techniczno - ekonomiczne inwestycji, projekty budowlane i wykonawcze zgodnie z oferowaną technologią, wykonanie robót budowlanych między innymi w zakresie: ocieplenie ścian i stropodachów, wymiana okien, modernizacja instalacji CO, modernizacja oświetlenia, automatyka pomieszczeniowa, itp.; b) zainstalowanie zintegrowanego systemu zarządzania gospodarką energetyczną i mediami w wymienionych obiektach budowlanych; c) świadczenie usług zarządzania energią, mediami i wykonanymi ulepszeniami w celu uzyskania gwarantowanych przez Wykonawcę oszczędności w okresie spłaty oraz zachowania i przedłużenie wartości użytkowych wykonanych ulepszeń..

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje nagród..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2015 godzina 10:00, miejsce: 1. Urząd Miejski w Wołowie, Rynek 34, 56-100 Wołów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.