eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostawa części do sprzętu gaśniczego i pirotechniki dla Warsztatów Sprzętu Ratowniczego Marynarki Wojennej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Wałcz: Dostawa części do sprzętu gaśniczego i pirotechniki dla Warsztatów Sprzętu Ratowniczego Marynarki Wojennej
Numer ogłoszenia: 81289 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4224 , ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2502184, faks 67 2502184, 2502971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1rblog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części do sprzętu gaśniczego i pirotechniki dla Warsztatów Sprzętu Ratowniczego Marynarki Wojennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego asortymentu: Zadanie nr 1: Dostawa oświetlenia do środków ratunkowych, zgodnie z asortymentem podanym poniżej: 1BATERIA ELEKTRYCZNA RB2-MC MURDO DANIAMANT -szt. 30 2BATERIA LIFE GB DANIAMANT-szt. 200 3BATERIA RESCUE MASTER-3B DSB-szt.15 4OŚWIETLENIE AWARYJNE L200 DANIAMANT-szt. 50 5BATERIA DO RADIOTELEFONU TRON TRON TYP 80060-szt. 1 6ZESTAW OŚW. DO PASÓW RATUNKOWYCH - szt.300 7BATERIA RESCUE-MASTER 2B VIKING -szt.8 8OŚWIETLENIE WEW. RESCUE DAN.R.INT 2 VIKING- szt.5 9AUT. ZEST. OŚWIETL.LNK-LJ-02A2-UML1UML -szt.100 10TAŚMA ODBLASKOWA SAMOPRZYLEPNA 50MM-m90 Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza się ze względu na konstrukcje oraz wymagania producentów (ujęte w dokumentacji technicznej i serwisowej) środków ratunkowych będących w użytkowaniu Sił Zbrojnych RP nie dopuszcza się stosowania zamienników. Zadanie nr 2 Dostawa pirotechniki sygnalizacyjnej dla potrzeb ratownictwa morskiego, zgodnie z asortymentem podanym poniżej: 1POCHODNIA MORSKA CZERWONA RĘCZNA SOLAS- szt.300 2RAKIETA SPADOCHRONOWA MORSKA SOLAS-szt.450 3PŁAWKA DYMNA POMARAŃCZOWA SOLAS-szt.150 4MINIFLARA Z MAGAZYNKIEM CZERWONA MK8- szt.10 Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza się ze względu na konstrukcje oraz wymagania producentów (ujęte w dokumentacji technicznej i serwisowej) środków ratunkowych będących w użytkowaniu Sił Zbrojnych RP nie dopuszcza się stosowania zamienników. Zadanie nr 3 Dostawa części zamiennych do aparatu SABRE CENTURION, zgodnie z asortymentem podanym poniżej: 1ZESTAW NAPRAWCZY PO 6 LATACH 950.52.00-szt. 20 Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) - ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych. Zadanie nr 4: Dostawa części zamiennych do aparatu FASER APS2, FASER APAS3, zgodnie z asortymentem podanym poniżej: 1MASKA TWARZOWA PANORAMICZNA MT 848-szt.50 2PŁYTKA ZAWORU APS2 2-50 FASER 562G5-szt.50 3PŁATEK ZAWORU WYDECHOWEGO MASKI MT848 JADZIA -szt.100 4ZAWÓR WYDECHOWY -szt. 100 5ŁĄCZNIK KOMPLETNY MASKI-szt.30 6ZESTAW NAPRAWCZY AUTOMATU PODCIŚ.-szt.100 7USZCZELKA PROFILOWANA -szt.200 8USZCZELKA (DO GWIZDKA) -szt.200 9KORPUS KOMPLETNY-szt. 30 10ZAWÓR -szt. 20 11TRZPIEŃ-szt. 20 12KORPUS-szt. 20 13SPRĘŻYNA-szt. 20 14WKRĘTKA-szt. 20 15WKRĘT DOCISKOWY M3x6-Ms-szt. 20 16KIEROWNICA-szt. 20 17WKRĘT DO BLACH C2,2x6,5-szt. 40 Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) - ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych. Zadanie nr 5: Dostawa części zamiennych do aparatu AUER, zgodnie z asortymentem podanym poniżej: 1PIERSCIEŃ O-RING-szt. 100 2MEMBRANA -szt. 70 3PIERŚCIEŃ DYSTANSOWY-szt. 50 4PIERSCIEN O-RING HP DM04 -szt. 20 5PIERSCIEN O-RING IP DM04-szt. 20 6MASKA ULTRA ELITE PS-szt. 30 7PŁYTKA ZAWORU WYDECHOWEGO P Elite-szt. 50 8SMAR SILIKONOWY MOLIKOTE MEDIUM (100g) -szt. 15 9ZESTAW DO NAPRAWY GŁÓWNEJ REDUKTORA -szt. 30 NARZĘDZIA DO EKSPOATACJI 10KLUCZ DYNAMOMETRYCZNY 2-25NM-szt. 4 11SZCZYPCE ROZSTAWNE Z PLASTIKOWYMI NAKŁADKAMI -szt. 3 12KLUCZ KOŁKOWY DO DM04-szt. 3 13KLUCZ DWUSTRONNY DO LA88/96 AE/AS-szt. 3 14KLUCZ JEDNOSTRONNY DO LA88/96N-szt. 3 15SMAR GLEITMO 595-szt. 5 16WTYKOWA GRZECHOTKA DWUKIERUNKOWA 9x12 3/8 -szt.2 Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) - ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych. Zadanie nr 6: Dostawa części zamiennych do aparatu FENZY AIR 5500, FENZY AERIS, zgodnie z asortymentem podanym poniżej: 1ZESTAW NAPRAWCZY -kpl. 20 2PIERŚCIEŃ O-RING 9x2 -szt. 20 3PIERSCIEŃ O-RING 11x2,5 -szt. 50 4PIERSCIEŃ O-RING 7x2 -szt. 50 5PIERŚCIEŃ O-RING 11x2 -szt. 20 6ZESTAW NAPRAWCZY -kpl. 20 7ZESTAW NAPRAWCZY -kpl. 5 8ZESTAW NAPRAWCZY APARATU ODDECHOWEGO FENZY SX-PRO -kpl. 2 9ZESTAW DO ŁACZNIKA EN 200/300-kpl. 60 Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) - ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych. Zadanie nr 7: Dostawa części zamiennych do gaśnicy hiperbarycznej HYFEX, zgodnie z asortymentem podanym poniżej: 1PŁYN GAŚNICZY HY-FEX SE 4816-szt. 15 2PŁYN DO GAŚNICY HY-FEX SE 4817-szt. 10 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia asortymentu równoważnego do płynów gaśniczych wskazanych w zadaniu nr 7, tzn. o nie gorszych (tożsamych) właściwościach i składzie chemicznym. Zaoferowany produkt równoważny musi być co najmniej tożsamy funkcjonalnie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8, 24.61.30.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 5 749,00 zł. 2.Zamawiający żąda na poszczególne zadania, wadium w kwotach: - zadanie 1 - 1 910,00 zł. - zadanie 2 - 1 268,00 zł. - zadanie 3 - 200,00 zł. - zadanie 4 - 880,00 zł. - zadanie 5 - 1 193,00 zł. - zadanie 6 - 189,00 zł. - zadanie 7 - 109,00 zł. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 3 ppkt 5 należy zdeponować przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego - budynek nr 2 pokój nr 102, a kopię załączyć do oferty (godziny przyjmowania dokumentów: w dni robocze w godzinach: 7.00 - 14.30). Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, w takiej sytuacji dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem WADIUM - numer sprawy. Dokument winien być dostarczony Zamawiającemu przed terminem składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NBP oo Bydgoszcz nr rach. 47101010780083121391200000 a) potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. b) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wymaga się aby Wykonawca: 1. złożył do oferty listę z wyszczególnieniem danych identyfikujących zaoferowany przedmiot zamówienia - niniejsze oświadczenie składają Wykonawcy, którzy złożyli ofertę na zadanie nr 7, 2. oświadczył, że zaoferowane płyny gaśnicze wskazane w zadaniu nr 7 są o nie gorszych (tożsamych) właściwościach i składzie chemicznym - niniejsze oświadczenie składają Wykonawcy którzy w zadaniu nr 7 zaoferowali równoważne płyny gaśnicze.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, b) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, c) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), d) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określi go, co do tożsamości w ofercie, e) zmiany stawki podatku VAT, w zakresie przedmiotu zamówienia, w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW4224 Wałcz, ul. Ciasna 7, 78-601 WAŁCZ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Jawna Zamawiającego budynek nr 1 pok. nr 7-8 od PN-Pt w godz. 7.00-15.00, Otwarcie ofert - 24.04.2014, godz. 10:00 siedziba Zamawiającego, budynek nr 1, pokój 112-113.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oświetlenia do środków ratunkowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1BATERIA ELEKTRYCZNA RB2-MC MURDO DANIAMANT -szt. 30 2BATERIA LIFE GB DANIAMANT-szt. 200 3BATERIA RESCUE MASTER-3B DSB-szt.15 4OŚWIETLENIE AWARYJNE L200 DANIAMANT-szt. 50 5BATERIA DO RADIOTELEFONU TRON TRON TYP 80060-szt. 1 6ZESTAW OŚW. DO PASÓW RATUNKOWYCH - szt.300 7BATERIA RESCUE-MASTER 2B VIKING -szt.8 8OŚWIETLENIE WEW. RESCUE DAN.R.INT 2 VIKING- szt.5 9AUT. ZEST. OŚWIETL.LNK-LJ-02A2-UML1UML -szt.100 10TAŚMA ODBLASKOWA SAMOPRZYLEPNA 50MM-m90 Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza się ze względu na konstrukcje oraz wymagania producentów (ujęte w dokumentacji technicznej i serwisowej) środków ratunkowych będących w użytkowaniu Sił Zbrojnych RP nie dopuszcza się stosowania zamienników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pirotechniki sygnalizacyjnej dla potrzeb ratownictwa morskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1POCHODNIA MORSKA CZERWONA RĘCZNA SOLAS- szt.300 2RAKIETA SPADOCHRONOWA MORSKA SOLAS-szt.450 3PŁAWKA DYMNA POMARAŃCZOWA SOLAS-szt.150 4MINIFLARA Z MAGAZYNKIEM CZERWONA MK8- szt.10 Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza się ze względu na konstrukcje oraz wymagania producentów (ujęte w dokumentacji technicznej i serwisowej) środków ratunkowych będących w użytkowaniu Sił Zbrojnych RP nie dopuszcza się stosowania zamienników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.61.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części zamiennych do aparatu SABRE CENTURION.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1ZESTAW NAPRAWCZY PO 6 LATACH 950.52.00-szt. 20 Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) - ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa części zamiennych do aparatu FASER APS2, FASER APAS3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1MASKA TWARZOWA PANORAMICZNA MT 848-szt.50 2PŁYTKA ZAWORU APS2/2-50 FASER 562G5-szt.50 3PŁATEK ZAWORU WYDECHOWEGO MASKI MT848 JADZIA -szt.100 4ZAWÓR WYDECHOWY -szt. 100 5ŁĄCZNIK KOMPLETNY MASKI-szt.30 6ZESTAW NAPRAWCZY AUTOMATU PODCIŚ.-szt.100 7USZCZELKA PROFILOWANA -szt.200 8USZCZELKA (DO GWIZDKA) -szt.200 9KORPUS KOMPLETNY-szt. 30 10ZAWÓR -szt. 20 11TRZPIEŃ-szt. 20 12KORPUS-szt. 20 13SPRĘŻYNA-szt. 20 14WKRĘTKA-szt. 20 15WKRĘT DOCISKOWY M3x6-Ms-szt. 20 16KIEROWNICA-szt. 20 17WKRĘT DO BLACH C2,2x6,5-szt. 40 Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) - ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części zamiennych do aparatu AUER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1PIERSCIEŃ O-RING-szt. 100 2MEMBRANA -szt. 70 3PIERŚCIEŃ DYSTANSOWY-szt. 50 4PIERSCIEN O-RING HP DM04 -szt. 20 5PIERSCIEN O-RING IP DM04-szt. 20 6MASKA ULTRA ELITE PS-szt. 30 7PŁYTKA ZAWORU WYDECHOWEGO P Elite-szt. 50 8SMAR SILIKONOWY MOLIKOTE MEDIUM (100g) -szt. 15 9ZESTAW DO NAPRAWY GŁÓWNEJ REDUKTORA -szt. 30 NARZĘDZIA DO EKSPOATACJI 10KLUCZ DYNAMOMETRYCZNY 2-25NM-szt. 4 11SZCZYPCE ROZSTAWNE Z PLASTIKOWYMI NAKŁADKAMI -szt. 3 12KLUCZ KOŁKOWY DO DM04-szt. 3 13KLUCZ DWUSTRONNY DO LA88/96 AE/AS-szt. 3 14KLUCZ JEDNOSTRONNY DO LA88/96N-szt. 3 15SMAR GLEITMO 595-szt. 5 16WTYKOWA GRZECHOTKA DWUKIERUNKOWA 9x12 3/8-szt.2 Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) - ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa części zamiennych do aparatu FENZY AIR 5500, FENZY AERIS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1ZESTAW NAPRAWCZY -kpl. 20 2PIERŚCIEŃ O-RING 9x2 -szt. 20 3PIERSCIEŃ O-RING 11x2,5 -szt. 50 4PIERSCIEŃ O-RING 7x2 -szt. 50 5PIERŚCIEŃ O-RING 11x2 -szt. 20 6ZESTAW NAPRAWCZY -kpl. 20 7ZESTAW NAPRAWCZY -kpl. 5 8ZESTAW NAPRAWCZY APARATU ODDECHOWEGO FENZY SX-PRO -kpl. 2 9ZESTAW DO ŁACZNIKA EN 200/300-kpl. 60 Zamawiający nie dopuszcza stosowania współzamienników. Stosowania współzamienników nie dopuszcza dokumentacja technologiczna i serwisowa (będąca w posiadaniu Zamawiającego) - ze względu na zakłócenia parametrów technicznych sprzętu, zagrożenia bezpieczeństwa życia oraz utratę wszystkich gwarancji i uprawnień serwisowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa części zamiennych do gaśnicy hiperbarycznej HYFEX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1PŁYN GAŚNICZY HY-FEX SE 4816-szt. 15 2PŁYN DO GAŚNICY HY-FEX SE 4817-szt. 10 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1÷3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia asortymentu równoważnego do płynów gaśniczych wskazanych w zadaniu nr 7, tzn. o nie gorszych (tożsamych) właściwościach i składzie chemicznym. Zaoferowany produkt równoważny musi być co najmniej tożsamy funkcjonalnie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.