eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawidów › Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Zawidów i jednostek organizacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Zawidów: Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Zawidów i jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 81215 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Zawidowie , Pl. Zwycięstwa 21/22, 59-970 Zawidów, woj. dolnośląskie, tel. 75 7788282, faks 75 7788205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zawidow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Zawidów i jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na jednakowych warunkach bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zawidów i jednostek organizacyjnych wymienionych niżej: - Ośrodek Kultury w Zawidowie - Miejski Ośrodka Pomocy Społecznej - Przedszkole Publicznego - Zespół Szkół Szkoły Podstawowej im. B. Chrobrego i Gimnazjum przez okres 4 lat począwszy od dnia 1 sierpnia 2014r. do dnia 31 lipca 2018r. obejmującej 1)otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących, rachunków funduszy specjalnych i celowych, rachunków pomocniczych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych,2)realizację poleceń przelewów w systemie ELIXIR w formie elektronicznej lub w wyjątkowych wypadkach w formie papierowej,3) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 4) dokonywanie wypłat gotówkowych, 5) przechowywanie depozytów, 6) wydawanie czeków gotówkowych, kart płatniczych, 7) lokowanie wolnych środków pieniężnych na rachunkach lokat krótkoterminowych oraz automatycznym zakładaniu lokat overnight lub weekendowych na kwotę sald rachunków Zamawiającego tj. podstawowych i pomocniczych. 8) lokowanie środków na innych lokatach krótkoterminowych i długoterminowych dostępnych w ofercie Wykonawcy, na warunkach ustalanych każdorazowo w wyniku indywidualnych negocjacji, 9) a) Udzielenie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym (rachunek bieżący budżetu) do wysokości określonej w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy. Zamawiający przeznaczy kredyt na pokrycie przejściowego deficytu w trakcie roku budżetowego, a jego spłata następuje codziennie, z dochodów wpływających na ten rachunek. Podpisanie umowy kredytowej oraz uruchomienie kredytu w każdym roku budżetowym w okresie kredytowania nastąpi po przedłożeniu przez Zamawiającego pozytywnej opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie budżetu na dany rok budżetowy (uchwały budżetowej uwzględniającej możliwość zaciągnięcia kredytu w rachunku bieżącym do kwoty wnioskowanej). b) Oprocentowanie kredytu wg zmiennej stawki WIBOR 1M plus marża banku (stałą w okresie trwania umowy). Stawkę referencyjną stanowił będzie WIBOR 1M dla międzybankowych depozytów 1-miesięcznych według notowania z pierwszego dnia rozpoczynającego pierwszy, kolejny i ostatni okres obrachunkowy za jaki należne odsetki od kredytu są naliczane i spłacane. W przypadku gdy w danym dniu nie ustalono notowań stawki WIBOR, obowiązuje stawka WIBOR z dnia poprzedzającego dzień, w którym było prowadzone ostatnie notowanie stawki WIBOR 1M. c) Zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji. Dla umożliwienia oceny ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 07.kwietnia 2014r. ( w wysokości 2,62%) 10) codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych, 11) miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych Gminy Miejskiej Zawidów i jej podległych jednostek. 12) świadczenie usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności masowych oraz zapewnienia współpracy z systemem informatycznym Zamawiającego, w tym przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych na rachunkach wirtualnych Zamawiającego, zautomatyzowaniu identyfikacji płatnika i rodzaju płatności np. poprzez udostępnienie przez bank odpowiedniej liczby cyfr w ramach numeru rachunku, dostarczenie raportu dotyczącego masowych płatności następnego dnia po dokonaniu wpłat. Płatności masowe dotyczą ok. 2 000 zobowiązanych do wnoszenia podatków i opłat. Podatki i opłaty wnoszone są w okresach miesięcznych. 13) nieodpłatne dostarczenie i zainstalowanie programu bankowości elektronicznej u Zamawiającego i w jednostkach organizacyjnych gminy oraz przeszkolenie wskazanych przez niego pracowników przy współpracy z informatykiem Zamawiającego w celu doprowadzenia do kompatybilności systemu bankowego z systemem księgowym Zamawiającego. (Obsługa Masowych Płatności w programach finansowo-księgowych Zamawiającego przez program SIGID). 14) obsługa poza kolejnością upoważnionych pracowników Zamawiającego i jednostek Organizacyjnych Gminy w oddziałach i placówkach Banku 3. Dodatkowe informacje dla Wykonawcy : 1) Informacja o aktualnie posiadanych rachunkach bankowych oraz średniomiesięcznej liczbie przelewów, wpłat i wypłat gotówkowych oraz wielkości budżetu na 2014 rok: a) rachunki bankowe : - rachunki bieżące - 5 szt., - rachunki pozostałe (pomocnicze, funduszy celowych i inne) - 10szt.; b) przelewy bankowe na rachunki w innych bankach - 300 szt./m-c; c) przelewy bankowe na rachunki w tym samym banku - 100 szt./m-c; d) ilość jednostek objętych systemem bankowości elektronicznej - 5; e) limit kredytu w rachunku bieżącym zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej na 2014 rok wynosi 1.000.000,00 zł.; f) budżet Gminy Miejskiej Zawidów na 2014 rok wg stanu na dzień 31.03.2014r. - dochody - 12.069.839 zł. - wydatki - 11.565.913 zł. 2) Wykonawca bezpłatnie udostępni Zamawiającemu i jego jednostkom podległym elektroniczny system obsługi bankowej typu iPKO lub równoważny. 4. W ramach przedmiotowego systemu bankowości elektronicznej Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat : - dostawę oprogramowania, - instrukcję instalacji oprogramowania lub jego instalację przez uprawnioną osobę, - bieżącą aktualizację oprogramowania, - obsługę serwisową oprogramowania, - obsługę systemu na platformie internetowej, - w razie konieczności przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w obsłudze programu. System bankowości elektronicznej powinien umożliwić w szczególności: - realizację przelewów w formie elektronicznej, - możliwość generowania wyciągów bankowych na potrzeby Zamawiającego, - uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach oraz liczbie rachunków bankowych Zamawiającego i jego jednostek, - przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na rachunkach jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Zawidów według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, - wywołanie dowolnej operacji wg w/w kryteriów, - składanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków, - składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe dostępne w ofercie publicznej Wykonawcy, - obsługę systemu na platformie internetowej, - archiwizowanie wszystkich wprowadzonych danych, wykonanych operacji i sald na rachunkach przez cały okres korzystania z systemu, - zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa danych. 3) Wykonawca będzie stosować warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków również w stosunku do jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Zawidów, które posiadają lub otworzą rachunki u Wykonawcy wybranego w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Inne istotne postanowienia : 1) Zamawiający zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Banku o zmianie wszelkich danych stanowiących podstawę otwarcia rachunku, a w szczególności o zmianie osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem, zmianie siedziby i adresu, zmianie numeru statystycznego. 2) Zamawiający upoważnia Wykonawcę do pobierania z rachunku bankowego należnych opłat i prowizji za wykonanie czynności bankowych w wysokości jak w ofercie. Nie dopuszcza się stosowania innych opłat i prowizji bankowych za wykonywanie obsługi bankowej. Podane w ofercie ceny jednostkowe za czynności obsługi bankowej nie będą wzrastać w okresie obowiązywania umowy. 3) Wykonawca będzie realizował wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów, stanowiącej załącznik do umowy. 4) Wysokość oprocentowania środków na rachunkach zgodnie z ofertą. Kapitalizacja odsetek w okresie miesięcznym. 5) Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym jak w ofercie. Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat i jednorazowych prowizji bankowych od udzielonego kredytu oraz od salda niewykorzystanej części kredytu. 6) Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od wpłat i wypłat gotówkowych, dokonywanych na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, stanowiących środki publiczne w rozumieniu art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013r. poz.885). 7) Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od operacji bezgotówkowych wewnątrz bankowych. 8) Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od wydawanych blankietów czekowych i wszelkiego rodzaju kart płatniczych. 9) W ramach umowy na wniosek Zamawiającego Wykonawca będzie bezzwłocznie i nieodpłatnie potwierdzać pełnomocnictwa i upoważnienia, wydawać zaświadczenia, opinie, sporządzać informacje o stanie środków na rachunkach bankowych, itp. 10) Wykonawca będzie codziennie sporządzał wyciągi bankowe. 11) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji nie zgodnych z dyspozycją Zamawiającego lub jego jednostek organizacyjnych. 12) W przypadku tworzenia, łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub przejęcia jednostek organizacyjnych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 13) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia indywidualnych umów na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach przedstawionych w ofercie. 14) Wykonawca musi zapewnić kompleksową obsługę rachunków przez wytypowanego pracownika Wykonawcy, upoważnią go do kontaktów z Zamawiającym oraz jego jednostkami organizacyjnymi, jak również zapewnią jego zastępcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania poprzez legitymowanie się zezwoleniem lub innym dokumentem uprawniającym do prowadzenia działalności bankowej w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe ( Dz. U. z 2012r. poz. 1376 ze zm.). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji usługi, przy czym spełnieniem tego warunku będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia wg Załącznika nr 1 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przy czym oceną spełnienia tego warunku będzie przedłożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia o posiadaniu siedziby centrali, oddziału, filii lub punkt kasowy w mieście Zawidów umożliwiającą dokonywanie m.in. wpłat i wypłat gotówkowych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przy czym oceną spełnienia tego warunku będzie przedłożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia o posiadaniu siedziby centrali, oddziału, filii lub punkt kasowy w mieście Zawidów umożliwiającą dokonywanie m.in. wpłat i wypłat gotówkowych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie sytuacji ekonomicznej i finansowej, przy czym spełnieniem tego warunku będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia wg Załącznika nr 1 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 35
  • 3 - Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych - 35

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści umowy na zasadach określonych w art.144 ust.1 ustawy Pzp. Zmiany dotyczyć mogą zakresu usług stanowiących przedmiot umowy, jeżeli wynikają z następujących okoliczności: a) podyktowane zostaną zmianami przepisów prawa, wprowadzonymi po podpisaniu umowy, b) na Gminę Miejska Zawidów zostaną nałożone nowe zadania, c) pojawią się nowe korzystne dla Zamawiającego produkty bankowe lub rozwiązania organizacyjne, których wykorzystanie będzie korzystne dla Zamawiającego, d) wprowadzona zostanie modyfikacja systemów informatycznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zawidow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawidowie Plac Zwycięstwa 21/22 59-970 Zawidów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 10:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta pokój nr 2 Urzędu Miejskiego w Zawidowie Plac Zwycięstwa 21/22, 59-970 Zawidów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.