To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-12
Rybnik: Opieka autorska nad systemami firmy Rekord
Numer ogłoszenia: 8104 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 341168 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opieka autorska nad systemami firmy Rekord.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania następujących systemów zainstalowanych u Zamawiającego: 1) FIRMY_PD - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - wymiar - wersja Windows - 2 licencje 2) FIRMY_PD - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - księgowość - wersja Windows - 2 licencje 3) DZIERŻAWY - ewidencja umów z tytułu dzierżaw - wersja Windows 4 licencje 4) eLTD - ewidencja zezwoleń i koncesji - wersja Windows 2 licencje 5) FAKTURA - system fakturowania - wersja Windows - 9 licencji 6) PRZELEW - moduł obsługi przelewów - wersja Windows - 2 licencje 7) PODATEK OSOBISTY - system ewidencji dochodów i naliczania podatku - wersja DOS - 1 licencja 8) UŻYTKOWANIE WIECZYSTE - ewidencja umów z tytułu wieczystego użytkowania - 7 licencji 9) FINANSE - system finansowo-księgowy - wersja Windows - 22 licencje 10) BUDŻET - projekt wraz z analizą wykonania budżetu - wersja Windows - 6 licencji 11) DYSPONENT - rejestr zamówień, umów, dokumentów rozliczeniowych - 22 licencje 12) WYPOSAŻENIE - system ewidencji wyposażenia - wraz z obsługą kodów kreskowych - wersja Windows - 4 licencje 13) ŚRODKI TRWAŁE - system gospodarki środkami trwałymi - wraz z obsługą kodów kreskowych i współpracą z systemem eMG - wersja Windows - 4 licencje 14) MAGAZYN- system gospodarki magazynowej - wersja Windows - 4 licencje 15) Moduł SWDE (R_SWDE) - 1 licencja 16) RATUSZ ADMINISTRATOR - eksport danych z bazy dochodowej dla GUS-u na potrzeby Narodowego Spisu Powszechnego - 1 licencja 17) POSESJA - podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych - wymiar - 7 licencji 18) POSESJA - podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych - księgowość - 5 licencji 19) POSESJA wymiar -obsługa kodów kreskowych - 7 szt. 20) POJAZD - podatek od środków transportowych - 3 licencje 21) REJESTR OPŁAT - księgowość analityczna dochodów niepodatkowych - 3 licencje 22) KASA DOCHODOWA - system rejestracji wpłat i zwrotów dochodowych wraz z obsługą kodów kreskowych i zapłat kartą płatniczą - 2 licencje 23) KASA BUDŻETOWA- system rejestracji wpłat i wypłat gotówkowych wraz z obsługą kodów kreskowych i zapłat kartą płatniczą - 1 licencja 24) DYSPOZYTOR KASOWY - dyspozycja wpłat dochodowych - 1 licencja 25) R_PESEL - moduł komunikacji pomiędzy systemami podatkowymi a Ewidencją Ludności - 1 licencja 26) R_CEPIK - moduł współpracy z Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców - 1 licencja 27) eGZEKUCJE - moduł do obsługi postępowania egzekucyjnego - 3 licencje 28) LIDER - portal analityczny - dla 5 użytkowników zdefiniowanych w systemie 29) DBbackup - skrypt do archiwizacji bazy danych - 1 licencja 30) WYCIĄG BANKOWY dla systemów dochodowych - obsługa płatności masowych - 1 licencja 31) REJESTR OPŁAT - księgowość analityczna dochodów z opłat lokalnych - 1 szt. 32) FIRMY - obsługa płatności masowych - 4 szt. 33) POSESJA - obsługa płatności masowych - 12 szt. 34) POJAZD - obsługa płatności masowych - 3 szt. 35) EGZEKUCJE-POBORCA - system obsługi w terenie przydzielonych poborcom tytułów wykonawczych - 2 licencje 36) eMG - system ewidencji mienia Gminy i mienia Skarbu Państwa - 5 licencji 37) ADMIN - administrator systemów do obsługi powyższych licencji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zaproszenie do udziału w negocjacjach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rekord SI Sp. z o.o., ul. Kasprowicza 5, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 163828,61
Oferta z najniższą ceną: 163828,61 / Oferta z najwyższą ceną: 163828,61
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1b ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku, gdy dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie dotyczy oprogramowania autorskiego. Zaistniała konieczność zlecenia usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad programami podatkowo-księgowymi eksploatowanymi w Urzędzie Miasta. Zamówienie może być zrealizowane tylko przez jednego Wykonawcę (autora programu), gdyż nadzór nad poprawnością działania programu może sprawować tylko Licencjonodawca.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Poprawa błędnej geometrii działek ewidencyjnych składających się z rozłącznych wielokątów, poprzez nadanie im indywidualnych oznaczeń, obliczenie ich powierzchni i sporządzenie map do celów prawnych
- SP 21 dz. Niedobczyce - modernizacja sanitariatów realizowana na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
- Osuszenie piwnic budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli i Informacji Pedagogicznej "WOM" w Rybniku.
- Dostawa kruszarki szczękowej do gruzu betonowego
- Kierowca samochodu uprzywilejowanego
- Termomodernizacja budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Plac Pokoju 3 w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
- "Dostawa subskrypcji pakietu "Microsoft 365" lub rozwiązania równoważnego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z usługami towarzyszącymi"
- Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
- USŁUGA DOSTĘPU, UTRZYMANIA I MODYFIKACJI SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO OBSŁUGI PROJEKTU "ZACHODNIOPOMORSKIE MAŁE SKARBY - II EDYCJA"
- OPIEKA SERWISOWA NAD KOMPUTERAMI, SIECIAMI I SERWERAMI W GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU ORAZ JEDNOSTKACH TERENOWYCH
- Dostawa, konfiguracja i wdrożenie Elektronicznej Karty Znieczuleń na Bloku Operacyjnym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.