eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Remont sali gimnastycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Lublin: Remont sali gimnastycznej
Numer ogłoszenia: 81049 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie, ul. Sulisławicka 7, 20-360 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7481881, fax 081 7481881.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/kpss

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorzadu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane - dotyczące remontu sali gimnastycznej znika w Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Lublinie, ul. Sulisławicka 7 w tym: 1.1 Postawienie i rozebranie rusztowań warszawskich 1.2 Wykonanie robót elektrycznych a) demontaż istniejących opraw- 15 szt. b) montaż opraw świetlówkowych specjalnych do sal gimnastycznych typ SG 358 PR.-P 8019701- 10 szt. c) montaż opraw jw. + moduł awaryjny - 5 szt. d) montaż opraw świetlówkowych 2 x 18W, szczelnych z modułem awaryjnym typ PS 218 IP67- 1 szt. e) montaż opraw awaryjnych oświetlenia kierunkowego z dodatkową siatką, Helios 8W - 2 szt. 1.3 Wykonanie robót rozbiórkowych:m.in.: a) wykucie podokienników lastrykowych dł. 160 cm - szt. 10, rozkucie ściany pod oknami (powiększenie otworów okiennych) - 3,6 m3 b) rozebranie podsufitki z płyty pilśniowej - 285 m2 c) demontaż i ponowny montaż drabinek gimnastycznych - 61,2 m2 d) wywiezienie gruzu na odległość 16 km - 12,7 m3. 1.4 Postawienie, przestawianie i rozebranie rusztowań warszawskich wg przedmiaru. 1.5 Wykonanie wentylacji z blachy stalowej ponad stropem, zamontowanie wentylatorów dachowych o wydajności 4000 do 5000 m3/h o głośności max 70 db - 2 szt. 1.6 Wymiana okien drewnianych na okna z PCV - 40 m2, z bezpieczną szybą obustronnie, min. 5 komorowe, do 4 szt. okien zamontować urządzenie mechaniczne do otwierania okien, osadzić podokienniki z aglomarmuru o grub. min. 3 cm - 10 szt. 1.7 Wykonanie sufitu z płyt gipsowo-kartonowych ognioodpornych grub. 12,5 mm dwie warstwy na ruszcie z ceowników metalowych zimnogiętych 40 x 15 x 2 i 50 x 30 x 3 (technologia jak przy profilach U i C). Konstrukcja krzyżowa dwupoziomowa, górna warstwa co 60 cm, dolna co 30 cm 1.8 Roboty malarskie w tym: a) zabezpieczenie podłogi grubą tekturą i folią budowlaną grub. min 0,4 mm - 285m2. b) usunięcie farby olejnej ze ścian i wykonanie gładzi gipsowej dwuwarstwowej na ścianach, ościeżach i wnękach - 438,89 m2 c) dwukrotne malowanie farbą lateksową sufitu w kolorze półpełnym (grupa 2) - 285m2 d) dwukrotne malowanie farbą lateksową ścian w kolorze pełnym (uzgodnić z inwestorem, gr. 3) - 438,89 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ), nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ww. ustawy, a także spełniający warunki określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne nastąpi w oparciu o złożoną ofertę oraz dołączone do niej oświadczenie lub dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Ofertę cenową wraz z kosztorysem ofertowym na przedmiot zamówienia, 4) Parafowany projekt umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/kpss

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 20-360 Lublin ul. Sulisławicka 7 pok. 5..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Lublin ul. Sulisławicka 7 pok. 2. (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.