Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-14
Kraków: 17/LOT/2014 - szkolenie personelu latającego na symulatorze lotu śmigłowca Mi-8
Numer ogłoszenia: 80801 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1155 Kraków - Balice , Kraków 50, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6396250, faks 012 6396269.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl (przetargi w oparciu o PZP)
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 17/LOT/2014 - szkolenie personelu latającego na symulatorze lotu śmigłowca Mi-8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie szkolenia ośmiu załóg z Jednostki Wojskowej 4328 na symulatorze lotu śmigłowca Mi-8 (jedna załoga składa się z trzech osób: pierwszy pilot, drugi pilot, technik), w zakresie: 1.1. Część teoretyczna - 16 godzin szkoleniowych: 1.1.1. autorotacja śmigłowca oraz postępowania załogi w sytuacji uszkodzenia śmigła ogonowego - 1 h szkoleniowa; 1.1.2. wykonywanie lotów w terenie górzystym oraz terenie zurbanizowanym - 1 h szkoleniowa; 1.1.3. trening z sytuacji awaryjnych, mogących wystąpić w różnych fazach lotu - 1 h szkoleniowe; 1.1.4. wykonywanie lotów w różnych warunkach pór doby (dzień - noc) i pór roku (zima - lato) - 1 h szkoleniowa; 1.1.5. trening w zakresie współpracy w załodze wieloosobowej CRM - 12 h szkoleniowych 1.2.Trening praktyczny - 12 godzin szkoleniowych: 1.2.1. szkolenie podstawowe do lotów w nocy - 1h 1.2.1.1.lot po kręgu x 5 (30 min); 1.2.1.2.lot do strefy pilotażu x1 (30 min). 1.2.2. szkolenie do lotów wg instrumentów w dzień / w nocy - 2h 1.2.2.1.lot na wykonanie podejścia do lądowania według przepisów IFR w dzień x 2 (30 min); 1.2.2.2.lot do strefy pilotażu z podejściem do lądowania według przepisów IFR w dzień x 2 (30 min); 1.2.2.3.lot na wykonanie podejścia do lądowania według przepisów IFR w nocy x 2 (30 min); 1.2.2.4.lot do strefy pilotażu z podejściem do lądowania według przepisów IFR w nocy x 2 (30 min). 1.2.3. Podejście do lądowania w minimalnych warunkach pogodowych - 1h 1.2.3.1.lot na wykonanie podejścia do lądowania według przepisów IFR x 4 (1h). 1.2.4. procedury anormalne - 2h 1.2.4.1.lot do strefy pilotażu x 4 (2h). 1.2.5. procedury awaryjne - 2.30h 1.2.5.1.lot po kręgu z lądowaniem z jednym niepracującym silnikiem x 5 (30 min); 1.2.5.2.lot po kręgu z imitacją lądowania autorotacyjnego x5 (30 min); 1.2.5.3.lot po kręgu na wykonanie lądowania z imitowaną awarią układu sterowania śmigła ogonowego x 5 (30 min); 1.2.5.4.lot po kręgu na wykonanie lądowania z imitowaną całkowitą destrukcją śmigła ogonowego x 5 (30 min); 1.2.5.5.lot na wykonanie zawisu poza wpływem ziemi z imitacją lądowania autorotacyjnego x 10 (30 min). 1.2.6. wykonywanie lotów w terenie górzystym oraz terenie zurbanizowanym - 1.30h 1.2.7. trening z sytuacji awaryjnych, mogących wystąpić w różnych fazach lotu. 1.2.8. wykonywanie lotów w różnych warunkach pór roku (zima - lato). 1.2.9. trening w zakresie współpracy w załodze wieloosobowej CRM (błędy człowieka i podejmowania decyzji - praktyczne demonstracje) - 2h..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie przez wykonawcę zezwolenia, licencji lub certyfikatu wystawionego na symulator lotów śmigłowca Mi-8 (Mi-17) przez narodowy urząd do spraw lotnictwa cywilnego, jeżeli ustawy w kraju, w którym ma siedzibę wykonawca, nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, albo inną instytucję uprawnioną do nadawania zezwoleń, licencji lub certyfikatu. Spełnieniem przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie przedstawienie przez wykonawcę dokumentu wskazanego w pkt. VI. A, ppkt 2 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A i VI.B SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże składając ofertę, że wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie prowadzenia szkolenia personelu latającego na symulatorze lotu Mi-8 (Mi-17) z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te były wykonane oraz załączy dowody określające czy usługi te zostały lub są wykonywane należycie. 4.3. Spełnieniem przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia będzie wykazanie przez wykonawcę w zał. nr 6 do SIWZ co najmniej jednej należycie wykonanej usługi w zakresie prowadzenia szkolenia personelu latającego na symulatorze lotu Mi-8 (Mi-17) o wartości powyżej 100.000,00 zł netto każda wraz z dowodami określającymi czy usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A i VI.B SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie przez wykonawcę niezbędnym wyposażeniem technicznym w celu realizacji przedmiotu zamówienia, w tym urządzeniem treningowym (symulator lotu śmigłowca Mi-8 (Mi-17)) spełniającym wymagania zamawiającego. 4.4. Oceniając spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający będzie brał pod uwagę dane przedstawione przez wykonawcę w zał. nr 7 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A i VI.B SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A i VI.B SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A i VI.B SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
usługi w zakresie prowadzenia szkolenia personelu latającego na symulatorze lotu Mi-8 (Mi-17); - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - Oferta. 2.Prawidłowo wypełniony zał. nr 5 do SIWZ -Szczegółowa oferta cenowa. 3.Proponowane terminy szkoleń dla każdej załogi. 4.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Odległość ośrodka szkolenia wykonawcy od siedziby zamawiającego - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust 1 Ustawy zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy polegających na zmianie terminów szkoleń poszczególnych załóg w przypadku konieczności wykonania innych ważnych zadań służbowych przez uczestników szkoleń w terminach przedstawionych w zał. nr 1 do umowy. Zmiany te mogą być wprowadzone pod warunkiem utrzymania terminu zakończenia realizacji zamówienia określonego w pkt. IV niniejszej SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8bltr.wp.mil.pl (przetargi w oparciu o PZP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 15, w godzinach 8.00 - 15.00 (w dni robocze) począwszy od dnia 14.04.2014r..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 15, w godzinach 8.00 - 15.00 (w dni robocze)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy.
- Wykonanie robót remontowo - budowlanych przy ul. Krowoderskich Zuchów 6 w Krakowie
- Dostawa latarek taktycznych
- Dostawa wyposażenia skoczka spadochronowego oraz urządzeń i elementów zabezpieczenia szkolenia spadochronowego
- Zamówienie wyżywienia dla pracowników, emerytów/rencistów MPK S.A. wraz z uprawnionymi członkami rodzin przebywających na wczasach w zakładowym ośrodku wczasowym DW Patrycja w Zakopanem"
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.