eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko Pomorskie › Organizację kursów, szkoleń i warsztatów dla uczestników projektu systemowego Szansa na przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Drawsko Pomorskie: Organizację kursów, szkoleń i warsztatów dla uczestników projektu systemowego Szansa na przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 80795 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Starogrodzka 9, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3634421, faks 94 3634422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opieka-drawsko.w.interia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizację kursów, szkoleń i warsztatów dla uczestników projektu systemowego Szansa na przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursów, szkoleń i warsztatów dla uczestników projektu systemowego Szansa na przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwanych dale łącznie usługą, przy czym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Kod CPV 80530000 - 8 - Usługi szkolenia zawodowego. 3. Usługa polega w szczególności na organizacji i przeprowadzeniu następujących szkoleń: 1) Warsztaty psychologiczne; 2) Warsztaty doradztwa zawodowego; 3) Opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej; 4) Kasjer- sprzedawca z książeczką sanepidowską; 5) Pracownik usług gastronomicznych z obsługą kasy fiskalnej; 6) Kierowca- operator wózka jezdniowego. 4. Ilości osób podane w ust. 2 są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: a) dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) protokół z egzaminu końcowego, c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; 2) systematycznej oceny postępów uczestników świadczonej usługi, indywidualizacji kształcenia wobec osób mających trudności w procesie nauczania; 3) sporządzenia sprawozdania z wykonania usługi wraz z dokumentacją zdjęciową i opinią uczestnika; 4) bieżącego informowania - faksem lub drogą elektroniczną (nie później niż w terminie trzech dni) Zamawiającego o przypadkach nieobecności (trwającej co najmniej 3 dni) na zajęciach osób skierowanych oraz przypadkach rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania - pod rygorem odmowy zapłaty za usługę świadczoną w stosunku do tych osób; 5) w przypadku, gdy konkretna usługa trwa dłużej niż 1 miesiąc kalendarzowy lub na przełomie dwóch kolejnych miesięcy kalendarzowych, przekazania kopii listy obecności uczestników zajęć za poprzedni miesiąc kalendarzowy najpóźniej drugiego dnia roboczego kolejnego miesiąca kalendarzowego, a w przypadku pozostałych rodzajów usług - w terminie do dwóch dni roboczych od dnia zakończenia ich świadczenia, przy czym z listy obecności ma wynikać faktyczny czas obecności uczestnika na zajęciach, podany w godzinach zegarowych. 6. W związku ze współfinansowaniem szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca jest zobowiązany do: 1) oznaczenia miejsca odbywania szkolenia informacją o współfinansowaniu projektu, której treść przekaże Zamawiający; 2) udostępnienia do wglądu instytucji pośredniczącej - Wojewódzkiemu Urzędowi Pracy w Szczecinie oraz innym uprawnionym do kontroli podmiotom dokumentów Wykonawcy związanych z realizacją umowy, w tym dokumentów finansowych; 3) przechowywania dokumentacji związanej z realizacją umowy do 31 grudnia 2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania o miejscu archiwizacji tych dokumentów; 7. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników warsztatów od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz sporządzenia ewentualnej dokumentacji powypadkowej. 8. Na podstawie art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.), Zamawiający powierzy Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych w zakresie określonym przez Instytucję Zarządzającą. 9. Celem przetwarzania danych osobowych przez Wykonawcę jest prawidłowa realizacja projektu systemowego. 10. Zamawiający ma prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia warsztatów oraz odstąpienia od umowy i żądania zwrotu przekazanych środków w przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z warunków umowy i nie przedstawienia zadowalających wyjaśnień..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający. nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest instytucją szkoleniową tzn. jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013, poz. 674 ze zm.). Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie przez Zamawiającego poprzez sprawdzenie czy wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia jest wpisany do ww. rejestru w elektronicznej bazie danych i czy posiada zaktualizowany na rok 2014 wpis;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę szkoleniową polegającą na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania spełnienia niniejszego warunku;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej: - jedną osobą posiadającą uprawnienia doradcy zawodowego z minimum 5-letnim stażem pracy; - jedną osobą posiadającą uprawnienia psychologa z minimum 5-letnim stażem pracy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania spełnienia niniejszego warunku;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)oferta cenowa zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2)kalkulacja cenowa zgodnie z załącznikiem nr 2a do SIWZ; 3)odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach gdy są one wymagane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana warunkami atmosferycznymi, w szczególności: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie usług, 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie usługi przez Zamawiającego, 3) aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologicznych lub zmiany obowiązujących przepisów, 4) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia usługi, 5) zmiany osobowe: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, 6) zmiana wynagrodzenia: w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości osób biorących udział w poszczególnych zajęciach; 7) pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT (Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę.), b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy; c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opieka-drawsko.w.interia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drawsku Pomorskim, ul. Starogrodzka 9, 78-500 Drawsko Pomorskie, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drawsku Pomorskim, ul. Starogrodzka 9, 78-500 Drawsko Pomorskie, I piętro, pok. nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzkie 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.