eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choroszcz › USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-10

Ogłoszenie nr 80776 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.

Choroszcz: USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 62510-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza, krajowy numer identyfikacyjny 5058045800000, ul. pl. dr Zygmunta Brodowicza  1, 16070   Choroszcz, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 85 7191091 w. 404, faks 857 191 405, e-mail joanna.zalewska@sppchoroszcz.med.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sppchoroszcz.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SZP 3820 - 10/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych zmieszanych (200301) i unieszkodliwiania odpadów medycznych (180102*, 180103*, 180104*, 180106*, 180107*, 180108*, 180109*,180182*) i pokonsumpcyjnych (200108) z SPP ZOZ w Choroszczy wg ilości, kodu odpadów i wymagań określonych w Załącznikach do SIWZ: formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. projekty umów wraz z załącznikami - Załączniki nr 6a i 6b do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Liczba części - 2: Pakiet nr 1 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych niebezpiecznych i pokonsumpcyjnych (180102*, 180103*, 180104*, 180106*, 180107*, 180108*, 180109*, i 200108)´ Pakiet nr 2 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych (200301) Pakiety są niepodzielne. Ofertę można składać na jeden lub dwa pakiety wyszczególnione i określone w ilości i asortymencie zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Nie dopuszcza się składania ofert nieobejmujących wszystkich pozycji danego pakietu. Oferta w której pakiet nie będzie wyceniony w całości zostanie odrzucona.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90513300-9, 90520000-8, 90524000-6, 90524200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Pakiet nr 1 odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych niebezpiecznych i pokonsumpcyjnych (180102*, 180103*, 180104*, 180106*, 180107*, 180108*, 180109*, i 200108)
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne: W niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty: 1. Przedsiębiorstwo Usługowo-Asenizacyjne ASTWA Spółka z o.o. ul. Kombatantów 4 15-102 Białystok Pakiet nr 2 - 379 080,00 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 900 -1100 2. MPO Sp. z o.o.ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok Pakiet nr 1 - 179 186,67 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 900 -1100 Pakiet nr 2 - 510 883,20 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 900 -1100 Zamawiający na realizację przedmiotu zamówienia zamierzał przeznaczyć: a) W Pakiecie nr 1 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych niebezpiecznych i pokonsumpcyjnych - kwotę 143 840,00 zł brutto b) W Pakiecie nr 2 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych - kwotę 236 000,00 zł brutto Wartość ofert złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych pakietach (tj. w przypadku pakietu nr 1 o wartość: 35 346,61 zł; w przypadku pakietu nr 2 o wartość: 143 080,00 zł) W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do cen ofert najkorzystniejszych. W tej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w oparciu o przepis art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Pakiet nr 2 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych (200301)
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne: W niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty: 1. Przedsiębiorstwo Usługowo-Asenizacyjne ASTWA Spółka z o.o. ul. Kombatantów 4 15-102 Białystok Pakiet nr 2 - 379 080,00 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 900 -1100 2. MPO Sp. z o.o.ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok Pakiet nr 1 - 179 186,67 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 900 -1100 Pakiet nr 2 - 510 883,20 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 900 -1100 Zamawiający na realizację przedmiotu zamówienia zamierzał przeznaczyć: a) W Pakiecie nr 1 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych niebezpiecznych i pokonsumpcyjnych - kwotę 143 840,00 zł brutto b) W Pakiecie nr 2 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych - kwotę 236 000,00 zł brutto Wartość ofert złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych pakietach (tj. w przypadku pakietu nr 1 o wartość: 35 346,61 zł; w przypadku pakietu nr 2 o wartość: 143 080,00 zł) W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do cen ofert najkorzystniejszych. W tej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w oparciu o przepis art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.