To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-10
Ogłoszenie nr 80776 - 2017 z dnia 2017-05-10 r.
Choroszcz: USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 62510-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza, krajowy numer identyfikacyjny
5058045800000, ul.
pl. dr Zygmunta Brodowicza
1,
16070
Choroszcz, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
85 7191091 w. 404, faks
857 191 405, e-mail
joanna.zalewska@sppchoroszcz.med.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sppchoroszcz.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SZP 3820 - 10/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych zmieszanych (200301) i unieszkodliwiania odpadów medycznych (180102*, 180103*, 180104*, 180106*, 180107*, 180108*, 180109*,180182*) i pokonsumpcyjnych (200108) z SPP ZOZ w Choroszczy wg ilości, kodu odpadów i wymagań określonych w Załącznikach do SIWZ: formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. projekty umów wraz z załącznikami - Załączniki nr 6a i 6b do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Liczba części - 2: Pakiet nr 1 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych niebezpiecznych i pokonsumpcyjnych (180102*, 180103*, 180104*, 180106*, 180107*, 180108*, 180109*, i 200108)´ Pakiet nr 2 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych (200301) Pakiety są niepodzielne. Ofertę można składać na jeden lub dwa pakiety wyszczególnione i określone w ilości i asortymencie zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Nie dopuszcza się składania ofert nieobejmujących wszystkich pozycji danego pakietu. Oferta w której pakiet nie będzie wyceniony w całości zostanie odrzucona.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90511000-2,
90513300-9,
90520000-8,
90524000-6,
90524200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Pakiet nr 1 odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych niebezpiecznych i pokonsumpcyjnych (180102*, 180103*, 180104*, 180106*, 180107*, 180108*, 180109*, i 200108) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: W niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty: 1. Przedsiębiorstwo Usługowo-Asenizacyjne ASTWA Spółka z o.o. ul. Kombatantów 4 15-102 Białystok Pakiet nr 2 - 379 080,00 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 900 -1100 2. MPO Sp. z o.o.ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok Pakiet nr 1 - 179 186,67 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 900 -1100 Pakiet nr 2 - 510 883,20 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 900 -1100 Zamawiający na realizację przedmiotu zamówienia zamierzał przeznaczyć: a) W Pakiecie nr 1 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych niebezpiecznych i pokonsumpcyjnych - kwotę 143 840,00 zł brutto b) W Pakiecie nr 2 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych - kwotę 236 000,00 zł brutto Wartość ofert złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych pakietach (tj. w przypadku pakietu nr 1 o wartość: 35 346,61 zł; w przypadku pakietu nr 2 o wartość: 143 080,00 zł) W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do cen ofert najkorzystniejszych. W tej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w oparciu o przepis art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pakiet nr 2 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych (200301) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne i prawne: W niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty: 1. Przedsiębiorstwo Usługowo-Asenizacyjne ASTWA Spółka z o.o. ul. Kombatantów 4 15-102 Białystok Pakiet nr 2 - 379 080,00 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 900 -1100 2. MPO Sp. z o.o.ul. 42 Pułku Piechoty 48, 15-950 Białystok Pakiet nr 1 - 179 186,67 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 900 -1100 Pakiet nr 2 - 510 883,20 zł Deklarowany odbiór odpadów w godzinach: 900 -1100 Zamawiający na realizację przedmiotu zamówienia zamierzał przeznaczyć: a) W Pakiecie nr 1 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych niebezpiecznych i pokonsumpcyjnych - kwotę 143 840,00 zł brutto b) W Pakiecie nr 2 - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych - kwotę 236 000,00 zł brutto Wartość ofert złożonych w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w poszczególnych pakietach (tj. w przypadku pakietu nr 1 o wartość: 35 346,61 zł; w przypadku pakietu nr 2 o wartość: 143 080,00 zł) W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do cen ofert najkorzystniejszych. W tej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w oparciu o przepis art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CHOROSZCZ
- Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na "Osiedlu Gaj" w Choroszczy - etap I
- DZIERŻAWA ANALIZATORÓW DO OZNACZEŃ IMMUNOCHEMICZNYCH, WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW I SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: przetargi CHOROSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.