eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Błotnica › Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Zespole Szkół Gminnych w Starym Goździe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-10

Stara Błotnica: Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Zespole Szkół Gminnych w Starym Goździe
Numer ogłoszenia: 80715 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stara Błotnica , Stara Błotnica 46, 26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie, tel. 48 385-77-90, faks 48 383-50-92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Zespole Szkół Gminnych w Starym Goździe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza przy szkole podstawowej w miejscowości Stary Gózd działka nr ew. 358. Roboty budowlane przy modernizacji sali i zaplecza będą polegały na wymianie drewnianych drzwi wejściowych z holu do Sali gimnastycznej na aluminiowe pełne, jak również drzwi drewniane z Sali gimnastycznej do zaplecza na drzwi aluminiowe pełne. Drzwi drewniane do szatni męskiej i damskiej wymienić na drewniane pełne z ościeżnicami drewnianymi oraz opaskami. Wymiary drzwi jak na wykazie stolarki. Istniejące grzejniki żeliwne należy wymienić na aluminiowe w projektowanych wnękach w ścianie. Wykonać zgodnie z projektem instalacyjnym. Betonowe parapety wewnętrzne na sali gimnastycznej należy wymienić na Konglomerat grubości 3 cm i długości 2,70 m. Istniejące schody wyjściowe na zewnątrz między ścianami szatni należy obłożyć płytkami ceramicznymi antypoślizgowymi. Na ścianach i suficie należy zeskrobać istniejącą farbę i wykonać dwukrotne szpachlowanie oraz malowanie farbami emulsyjnymi. Należy zdemontować siatki zabezpieczające okna, istniejące bramki do piłki ręcznej, kosz do koszykówki, drewniane obudowy grzejników oraz drabinki gimnastyczne. Istniejące posadzki z wykładziny na zapleczu należy rozebrać a następnie wykonać warstwy wyrównujące posadzki z betonu do poziomu istniejącej posadzki sali gimnastycznej. Następnie wyłożyć wykładzinę typu Tarket granit z wywinięciem 10 cm na ściany. Wzór i kolor wykładziny uzgodnić z użytkownikiem. Istniejącą podłogę z klepki dębowej w sali gimnastycznej należy wycyklinować a następnie przykleić matę z granulatu gumowego grubości 7mm przy pomocy kleju poliuretanowego, następnie wykonać warstwę elastyczną użytkową (wylewka poliuretanowa grubości 2mm) i wierzchnią (lakier poliuretanowy) tzw. finisz matł. Po wyschnięciu należy pomalować linie kolorowe boisk do siatkówki, koszykówki i piłki ręcznej. Cokoły należy wykonać z listew drewnianych wysokości 5 cm przed wykonaniem wylewki poliuretanowej. W czasie wykonywania wylewki poliuretanowej należy również pomalować listwy poliuretanem. Wyposażenie sali gimnastycznej. 1.Bramki do piłki ręcznej aluminiowe z siatką 2m x 3m składane do ściany. Profil 80 cm x 80 cm, odległość od ściany 50 cm. Mocowanie bramki w dwóch punktach do podłoża i czterech do ściany na prowadnicach z kształtowników, haczyki teflonowe+siatka na bramki+złącza, śruby i tuleje z pokrywami. Certyfikat bezpieczeństwa B zgodnie z normą PN-EN749. 2. Tablice do koszykówki na konstrukcji o wysokości 120 cm składane na ścianę. Wymiary tablicy 105cm x 180cm epoksydowe, obręcz metalowa z siatką uchylną z siłownikami gazowymi o obciążeniu 35 kg. 3. Słupki do siatkówki aluminiowe+siatka z antenką i regulacją wysokości. 4. Drabinki gimnastyczne przyścienne drewniane 180cm x 300cm i 90cm x 300cm mocowane do ściany przy pomocy typowych uchwytów. 5. Siatki ochronne propylenowe na okna: oczka 50mm x 50mm, grubość splotu 3mm. Mocowanie przy pomocy linek oraz karabińczyków teflonowych. 6. Obudowy grzejników należy wykonać jako drewniane. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawarty jest w przedmiarze robót, projekcie budowlanym stanowiących załącznik do SIWZ. UWAGA: wszystkie materiały budowlane i wykończeniowe zastosowane do budowy powinny być dopuszczone do stosowania w budownictwie na podstawie aktualnych świadectw technicznych i norm oraz powinny posiadać aktualne atesty zdrowotne. Powyższy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi. Oferent zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia. W ramach wyszczególnionych w w/w przedmiarze robót należy wykonać również: wszelkie roboty-prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie do oferty, w tym prace pomocnicze i towarzyszące..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). Nr rachunku bankowego: 94 9115 0002 0050 0500 0215 0003 BSRz w Radomiu O Stara Błotnica, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. 27.06.2016 r. godz.1200 . Dopuszczalne formy wadium: Pieniądz (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w takim terminie aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (27.06.2016 r. godz.1200 ) środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww rachunek); Poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; Gwarancje ubezpieczeniowe; Gwarancje bankowe; Poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.); Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego sposobu oceny spełnienia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonał jedną robotę budowlaną polegająca na modernizacji lub remoncie budynku szkoły lub innego budynku użyteczności publicznej o stopniu skomplikowania równorzędnym lub wyższym od przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 złotych. (Stopień skomplikowania określony zgodnie z tabelą nr 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego sposobu oceny spełnienia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował: a) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego sposobu oceny spełnienia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykonał jedną robotę budowlaną polegająca na modernizacji lub remoncie budynku szkoły lub innego budynku użyteczności publicznej o stopniu skomplikowania równorzędnym lub wyższym od przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 złotych.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz OFERTA według formularza - załączonego zał. nr 9 do SIWZ. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) konieczności zmiany terminu realizacji umowy w związku z: koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub koniecznością wykonania zamówień dodatkowych i uzupełniających mających wpływ na terminową realizację niniejszej umowy na skutek sytuacji niemożliwych wcześniej do przewidzenia. 4.kolizji z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami, 5.zmiany ustawowej wielkości podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starablotnica.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starej Błotnicy Stara Błotnica46, 26-806 Stara Błotnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Starej Błotnicy Stara Błotnica46, 26-806 Stara Błotnica pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.