eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa fabrycznie nowej drukarki termosublimacyjnej - termotransferowej kart plastikowych wraz z usługą instruktażu i materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby inicjatywy Opolska Karta Rodziny i Seniora w celu wykonania personalizacji wstępnie zadrukowanych kart. Nr postępowaniaDOA-IV.272.26.2014.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-11

Opole: Dostawa fabrycznie nowej drukarki termosublimacyjnej - termotransferowej kart plastikowych wraz z usługą instruktażu i materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby inicjatywy Opolska Karta Rodziny i Seniora w celu wykonania personalizacji wstępnie zadrukowanych kart. Nr postępowania: DOA-IV.272.26.2014.
Numer ogłoszenia: 80645 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwo.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej drukarki termosublimacyjnej - termotransferowej kart plastikowych wraz z usługą instruktażu i materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby inicjatywy Opolska Karta Rodziny i Seniora w celu wykonania personalizacji wstępnie zadrukowanych kart. Nr postępowania: DOA-IV.272.26.2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowej drukarki termosublimacyjnej - termotransferowej kart plastikowych wraz z usługą instruktażu i materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby inicjatywy Opolska Karta Rodziny i Seniora w celu wykonania personalizacji wstępnie zadrukowanych kart. Nr postępowania: DOA-IV.272.26.2014.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 42.96.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 48.42.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dot.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca załącza do oferty: 1) dane techniczne - opis oferowanej drukarki kart plastikowych oraz danych technicznych-opisu-ilości wszystkich dostarczanych materiałów eksploatacyjnych tj. (wypełniona tabela), 2) specyfikacja techniczna producenta drukarki, 3) zestawienia cen jednostkowych za poszczególne zadania wg druku Zamawiającego zawierające: - ceny brutto za zadanie 1: Dostawa fabrycznie nowej drukarki termosublimacyjnej - termotransferowej kart plastikowych wraz z usługą instruktażu na potrzeby inicjatywy Opolska Karta Rodziny i Seniora w celu wykonania personalizacji wstępnie zadrukowanych kart) i cen jednostkowych brutto za podzadanie 1.1 tj. za drukarkę, - i cen jednostkowych brutto za podzadanie 1.2 tj. za instruktaż; - ceny brutto za zadanie 2: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do dostarczonej drukarki termosublimacyjnej - termotransferowej na potrzeby inicjatywy Opolska Karta Rodziny i Seniora w celu wykonania personalizacji wstępnie zadrukowanych kart), - i cen jednostkowych za poszczególny asortyment w ramach zadania 2 tj. za taśmy pełnokolorowe, taśmy monochromatyczne czarne, zestawy czyszczące.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 11 IPU: 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w przypadku: a) gdy wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron, powodujące konieczność zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy, (w szczególności ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych), b) gdy wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron, powodujące konieczność wydłużenia czasu realizacji niniejszego zamówienia, a czas wydłużenia jest niezbędny do wykonania niniejszego zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia czasu realizacji umowy, c) gdy konieczna będzie zmiana danych teleadresowych lub konieczna będzie zmiana miejsca wskazanego w SIWZ, to dostawa przedmiotu umowy nastąpi do innego wskazanego przez Zamawiającego miejsca -na terenie miasta Opola, d) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub innych przepisów dotyczących przedmiotowej umowy, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio zmniejszą lub zwiększą kwotę umowną brutto, stałą kwotą jest kwota netto. e) gdy nastąpi zmiana przepisów prawa dot. postanowień niniejszej umowy i postanowienia te staną się niezgodne z prawem w całości lub części - stosuje się obowiązujące przepisy prawa, f) gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy lub zmniejszyć przedmiot umowy max. o 30 % jego wartości brutto, g) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, h) innych okoliczności, które nie naruszają zasady określonej w art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opolskie.pl; www.opolskie.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Województwo Opolskie: UMWO - DOA, ul. Piastowska 14, 45 - 082 Opole, pok. 136 numer faksu: (77) 5416 403 - numer telefonu: (77) 54 16 357 (lub 409) - e-mail: zamowieniapubliczne@opolskie.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Województwo Opolskie: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego (UMWO) - DOA, ul. Piastowska 14, 45 - 082 Opole, Ip., pok. 136.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.