eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobiegniew › Zmniejszenie presji na obszary Drawieńskiego Parku Narodowego poprzez wzmocnienie funkcji turystycznej terenów rekreacyjnych Gminy Dobiegniew - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-11

Dobiegniew: Zmniejszenie presji na obszary Drawieńskiego Parku Narodowego poprzez wzmocnienie funkcji turystycznej terenów rekreacyjnych Gminy Dobiegniew - II etap
Numer ogłoszenia: 80588 - 2014; data zamieszczenia: 11.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobiegniew , ul. Dembowskiego 2, 66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie, tel. 095 7611001, faks 095 7611041.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobiegniew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmniejszenie presji na obszary Drawieńskiego Parku Narodowego poprzez wzmocnienie funkcji turystycznej terenów rekreacyjnych Gminy Dobiegniew - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Zmniejszenie presji na obszary Drawieńskiego Parku Narodowego poprzez wzmocnienie funkcji turystycznej terenów rekreacyjnych Gminy Dobiegniew - II etap w częściach: CZĘŚĆ I - Zagospodarowanie plaży nad jeziorem Radęcin. CZĘŚĆ II - Odbudowa spalonego mostu. CZĘŚĆ III - Budowa wież widokowych w miejscowościach Chomętowo i Radęcin. CZĘŚĆ I - Zagospodarowanie plaży nad jeziorem Radęcin. Roboty budowlane obejmują zagospodarowanie plaży nad jeziorem Radęcin, zlokalizowanej na działkach nr 142, 146/11, 146/21, 146/29, 146/35, 146/58 obręb ewidencyjny Radęcin, Gmina Dobiegniew, powiat strzelecko-drezdenecki, woj. lubuskie, w szczególności: budowa budynku zaplecza sanitarno-socjalnego, obsługującego projektowane pole namiotowe oraz istniejącą plażę; budowa pola namiotowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną; budowa boiska do siatkówki; budowa placu zabaw; budowa elementów małej architektury (palenisko, stojaki na kajaki, ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, ławo-stoły, przebieralnia); budowa ścieżek pieszo-jezdnych wraz z dwoma parkingami; budowa dwóch nowych zjazdów z działek 146/58 i 142; budowa oświetlenia terenu. CZĘŚĆ II - Odbudowa spalonego mostu. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa spalonego mostu na działce nr 200, obręb ewidencyjny Chomętowo, Gmina Dobiegniew, powiat strzelecko-drezdenecki, woj. lubuskie, o następujących parametrach: całkowita długość mostu - 76 m; szerokość jezdni mostu - 3,50 m; szerokość chodników - 2x50cm; powierzchnia jezdni na moście - 238 m2; powierzchnia chodników na moście -68 m2; powierzchnia dojazdów na przyczółkach - 36 m2; powierzchnia zabudowy mostu -342 m2. Most drewniany belkowy leżajowy, dziesięcioprzęsłowy. Most posadowiony na 51 palach drewnianych O 26 cm o długości zmiennej od 900 cm do 1350 cm. Przyczółki mostu posadowione na 12 palach drewnianych O 20 cm o długości 600cm. Most zabezpieczony barierami ochronnymi drewnianymi o wysokości 110 cm od poziomu pomostu. Nawierzchnia dojazdu na przyczółkach mostu utwardzona brukiem kamiennym grubości 16 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm i podbudowie tłuczniowej gr. 20 cm. CZĘŚĆ III - Budowa wież widokowych w miejscowościach Chomętowo i Radęcin. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch wież widokowych na działkach nr 200 i 219 obręb ewidencyjny Chomętowo oraz na działce nr 146/29 obręb ewidencyjny Radęcin, Gmina Dobiegniew, powiat strzelecko-drezdenecki, woj. lubuskie, o następujących parametrach:powierzchnia zabudowy- 27,04m2; liczba kondygnacji - 3; wysokość wieży widokowej - 11,98m; powierzchnia platformy nr 1 - 47,31m2; powierzchnia platformy nr 2 - 12,36m2; powierzchnia platformy nr 3 - 20,52m2. Wieże należy wykonać w konstrukcji drewnianej szkieletowej z pomostami widokowymi i biegami schodowymi prowadzącymi na pomosty. Dach dwuspadowy w konstrukcji drewnianej, w układzie krokwi drewnianych 5 x 14 cm, opartych na belce drewnianej 18 x 25 cm i centralnie na słupku kalenicowym 14 x 14 cm. Poszycie dachu z desek gr. 2,8 cm, krytych gontem bitumicznym w kolorze ciemnym szarym. Konstrukcja wieży oparta na czterech słupach drewnianych C27 o przekroju kwadratowym 30 x30 cm. Konstrukcję platform zaprojektowano z legarów 10 x 25 cm, podłużnych i poprzecznych. Poszycie platform należy wykonać z desek dębowych o przekroju 5 x 20 cm. Balustrady na wysokość 1,10 m ponad podłogą, należy wykonać z krawędziaków drewnianych. Wszystkie elementy drewniane wieży należy wykonać z drewna dębowego, sezonowanego, impregnowanego preparatami obojętnymi dla środowiska.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.21.21.40-9, 45.23.31.40-2, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.22.11.11-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający informuje, że działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże - dla CZĘŚCI I: roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów wskazujących, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna kryterium za spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum jedno zadanie odpowiadające swym zakresem i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (1 budynek mieszkalny lub socjalno-sanitarny o powierzchni zabudowy min. 95 m2 oraz wykonanie nawierzchni utwardzonych (chodniki, jezdnia, parkingi) płytami ażurowymi, kruszywem mineralnym lub kostką betonową - łączna powierzchnia lub powierzchnia jednego sposobu utwardzenia min. 4.500 m2). - dla CZĘŚCI II: roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów wskazujących, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna kryterium za spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum jedno zadanie odpowiadające swym zakresem i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (most w konstrukcji drewnianej na palach o powierzchni całkowitej min. 300 m2). - dla CZĘŚCI III: roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów wskazujących, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna kryterium za spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum jedno zadanie odpowiadające swym zakresem i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - jedna wieża widokowa (obserwacyjna, do monitoringu) w konstrukcji drewnianej o wysokości min. 11 m). Ocena warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty: wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia - załącznik nr 4 i załączy poświadczenie potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru itp.). Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dla CZĘŚCI I i III: dysponowanie minimum jedną osobą (Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia funkcji kierownika budowy przez jedną osobę na więcej niż jednej części przedmiotu zamówienia) posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku: Kierownik Budowy - minimalne wymagania: doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy - min. 4 lata; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej. W przypadku obywateli państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami), z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. - dla CZĘŚCI II: dysponowanie minimum jedną osobą (Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia funkcji kierownika budowy przez jedną osobę na więcej niż jednej części przedmiotu zamówienia) posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku: Kierownik Budowy - minimalne wymagania: doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy - min. 4 lata; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: mostowej bez ograniczeń. W przypadku obywateli państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami), z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Ocena warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów:wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5; oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik 5A. Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca biorący udział w zamówieniu wykaże, że: dla CZĘŚCI I - posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł; dla CZĘŚCI II - posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł; dla CZĘŚCI III - posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł; - w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część: posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż łączna suma wymaganych ubezpieczeń dla tych części. Ocena warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów: opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe wymagane dokumenty, które musi zawierać oferta: formularz ofertowy z zestawieniem kosztów budowy, z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1, 1A lub 1B; pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że polega na ich wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków (dotyczy tylko Wykonawców korzystających z wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają dokumenty w następujący sposób: dokumenty wymienione w punkcie III.4.2) składa każdy z Wykonawców; dokumenty wymienione w punkcie III.4.1) składa ten lub ci z Wykonawców, którzy łącznie spełniają warunek; oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - w imieniu wszystkich Wykonawców składa i podpisuje pełnomocnik; dokument wymieniony w punkcie III.4.4) składa każdy z Wykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w okolicznościach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania następujących zmian w umowie (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych): 1. Zmiana umownego terminu zakończenia przedmiotu niniejszej Umowy jest możliwa w następujących przypadkach: a) w przypadku nowopowstałej infrastruktury na nieruchomościach objętych zamówieniem, o których Zamawiający nie posiadał wiedzy, a która spowoduje kolizję nieprzewidzianą w opracowanej dokumentacji - o czas niezbędny do wykonania dokumentacji likwidującej kolizję oraz uzyskania niezbędnych zezwoleń do ich realizacji, b) wystąpienia wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót - o czas potrzebny do przeprowadzenia odkryć archeologicznych niezbędnych do wykonania badań ratowniczych, c) w przypadku zmian na terenach nieruchomości przyległych do obszaru objętego zamówieniem, które mogą spowodować kolizję z wykonywaniem robót - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych robót likwidujących istniejące kolizje, d) w przypadku nałożenia podczas realizacji robót przebudowy istniejącej infrastruktury przez dysponentów sieci (Zakład Energetyczny, TP SA, PUK KOMUNALNI) - o czas niezbędny do wykonania tych robót, e) gdy wystąpią awarie techniczne nie zawinione przez Wykonawcę (np.: długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej lub wody z sieci wodociągowej - trwające co najmniej 3 dni) - o czas usunięcia awarii, f) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, skutkujących czasowym zawieszeniem lub spowolnieniem realizacji umowy w tym: w wyniku niesprzyjających warunków atmosferycznych (np.: długotrwałe opady deszczu, porywiste wiatry), klęsk żywiołowych (np.: powódź, huragan, trzęsienie ziemi), trwających co najmniej 7 dni - o czas trwania tych zdarzeń (udokumentowanych przez Wykonawcę), g) czasowego wstrzymania robót z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy np. wskutek decyzji administracyjnej wstrzymującej prace - o czas określony w decyzji. 2. Zmiana podwykonawcy lub podmiotu trzeciego przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami-doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. 3. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1 Strony uzgodnią powyższe zmiany zawartej umowy w formie aneksu. 4. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 2 nie będzie konieczności zmiany umowy w formie aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobiegniew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna na stronie internetowej bezpłatnie. Na pisemny wniosek złożony na adres: Urząd Miejski w Dobiegniewie, ul. Dembowskiego 2, 66-520 Dobiegniew - koszt SIWZ 50 zł plus koszty wysyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dobiegniewie, ul. Dembowskiego 2, 66-520 Dobiegniew; Sekretariat Urzędu - pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach V osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zagospodarowanie plaży nad jeziorem Radęcin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach planowanej inwestycji zrealizowany zostanie następujący zakres prac budowlanych: 1. roboty budowlane obejmują zagospodarowanie plaży nad jeziorem Radęcin, zlokalizowanej na działkach nr 142, 146/11, 146/21, 146/29, 146/35, 146/58 obręb ewidencyjny Radęcin, Gmina Dobiegniew, powiat strzelecko-drezdenecki, woj. lubuskie, w szczególności: budowa budynku zaplecza sanitarno-socjalnego, obsługującego projektowane pole namiotowe oraz istniejącą plażę; budowa pola namiotowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną; budowa boiska do siatkówki; budowa placu zabaw; budowa elementów małej architektury (palenisko, stojaki na kajaki, ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, ławo-stoły, przebieralnia); budowa ścieżek pieszo-jezdnych wraz z dwoma parkingami; budowa dwóch nowych zjazdów z działek 146/58 i 142; budowa oświetlenia terenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.21.21.40-9, 45.23.31.40-2, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbudowa spalonego mostu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa spalonego mostu na działce nr 200, obręb ewidencyjny Chomętowo, Gmina Dobiegniew, powiat strzelecko-drezdenecki, woj. lubuskie, o następujących parametrach: całkowita długość mostu - 76 m; szerokość jezdni mostu - 3,50 m; szerokość chodników - 2x50cm; powierzchnia jezdni na moście - 238 m2; powierzchnia chodników na moście - 68 m2; powierzchnia dojazdów na przyczółkach - 36 m2; powierzchnia zabudowy mostu - 342 m2. Most drewniany belkowy leżajowy, dziesięcioprzęsłowy. Most posadowiony na 51 palach drewnianych O 26 cm o długości zmiennej od 900 cm do 1350 cm. Przyczółki mostu posadowione na 12 palach drewnianych O 20 cm o długości 600cm. Most zabezpieczony barierami ochronnymi drewnianymi o wysokości 110 cm od poziomu pomostu. Nawierzchnia dojazdu na przyczółkach mostu utwardzona brukiem kamiennym grubości 16 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm i podbudowie tłuczniowej gr. 20 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa wież widokowych w miejscowościach Chomętowo i Radęcin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch wież widokowych na działkach nr 200 i 219 obręb ewidencyjny Chomętowo oraz na działce nr 146/29 obręb ewidencyjny Radęcin, Gmina Dobiegniew, powiat strzelecko-drezdenecki, woj. lubuskie, o następujących parametrach: powierzchnia zabudowy - 27,04m2; liczba kondygnacji - 3; wysokość wieży widokowej - 11,98m; powierzchnia platformy nr 1 - 47,31m2; powierzchnia platformy nr 2 - 12,36m2; powierzchnia platformy nr 3 - 20,52m2. Wieże należy wykonać w konstrukcji drewnianej szkieletowej z pomostami widokowymi i biegami schodowymi prowadzącymi na pomosty. Dach dwuspadowy w konstrukcji drewnianej, w układzie krokwi drewnianych 5 x 14 cm, opartych na belce drewnianej 18 x 25 cm i centralnie na słupku kalenicowym 14 x 14 cm. Poszycie dachu z desek gr. 2,8 cm, krytych gontem bitumicznym w kolorze ciemnym szarym. Konstrukcja wieży oparta na czterech słupach drewnianych C27 o przekroju kwadratowym 30 x30 cm. Konstrukcję platform zaprojektowano z legarów 10 x 25 cm, podłużnych i poprzecznych. Poszycie platform należy wykonać z desek dębowych o przekroju 5 x 20 cm. Balustrady na wysokość 1,10 m ponad podłogą, należy wykonać z krawędziaków drewnianych. Wszystkie elementy drewniane wieży należy wykonać z drewna dębowego, sezonowanego, impregnowanego preparatami obojętnymi dla środowiska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.21.21.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.