eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Wykonanie Planu Urządzania Lasów Pasa Nadbrzeżnego w granicach administracji Urzędu Morskiego w Słupsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-02

Słupsk: Wykonanie Planu Urządzania Lasów Pasa Nadbrzeżnego w granicach administracji Urzędu Morskiego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 80587 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku , Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Planu Urządzania Lasów Pasa Nadbrzeżnego w granicach administracji Urzędu Morskiego w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Planu Urządzania Lasów Pasa Nadbrzeżnego w granicach administracji Urzędu Morskiego w Słupsku. 2.Powierzchnia gruntów leśnych według stanu na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych wynosi 1043,4683 ha, w tym: Gmina Powierzchnia w ha Łeba 51,046 Ustka wieś 127,1017 Ustka miasto 32,71 Postomino 186,7137 Darłowo wieś 218,564 Darłowo miasto 10,7977 Mielno 293,6995 Będzino 81,85 Ustronie Morskie 22,8933 Kołobrzeg miasto 18,0924 Kołobrzeg wieś 80,24 Trzebiatów 0,14 Razem 1043,4683 3.Zakres zamówienia obejmuje: 3.1.wykonanie geodezyjnych prac przygotowawczych do sporządzenia projektu planu urządzania lasu na lata 2018-2027, tj.: a) pozyskanie niezbędnych, aktualnych danych z zasobów Starostw Powiatowych, b) weryfikacja, ustalenie i właściwe uzgodnienie zasięgu administracyjnego Urzędu Morskiego w Słupsku, tj. określenie i usankcjonowanie rzeczywistych granic pasa technicznego, zgodnie z unormowaniami w tym przedmiocie - art. 36 ustawy z dnia 21 marca 1991 r. o obszarach morskich Rzeczypospolitej Polskiej i administracji morskiej (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 934 z póżn. zm.) oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 kwietnia 2003 r. w sprawie określenia minimalnej i maksymalnej szerokości pasa technicznego i ochronnego oraz sposobu wyznaczania ich granic (Dz.U. z 2003 r. Nr 89 poz. 820 późn. zm.); c) analiza spójności danych ewidencyjnych w obszarze pasa technicznego, tj. numerycznej mapy ewidencyjnej, ortofotomapy, materiałów analogowych, z danych pozyskanymi z zasobów właściwych miejscowo Starostw Powiatowych; 3.2. wykonanie terenowych prac geodezyjnych uwzględniających: a) rozgraniczenie (w sytuacji braku danych w zasobach Starostw Powiatowych; b) podział działek w miejscach zweryfikowanych - określających zmianę przebiegu granicy pasa technicznego - 20 sztuk; c) pomiar istniejących elementów infrastruktury (budynki, budowle, drogi, obiekty linowe i powierzchniowe itp.) - w przypadku zmian (budowa, rozbudowa, rozbiórka, zmiana przebiegu itp.) d) pomiar użytków gruntowych - w przypadku zmiany granic; 3.3. wykonanie projektu Planu Urządzania Lasów Pasa Nadbrzeżnego w granicach administracji Urzędu Morskiego w Słupsku na lata 2018-2027 z programem ochrony przyrody, mapą numeryczną i wniesieniem treści do bazy danych; 3.4. opracowanie prognozy oddziaływania planu urządzania lasu na środowisko i na obszary Natura 2000, zgodnie z uzgodnieniami stopnia szczegółowości z RDOŚ w Szczecinie sygn. pisma RDOŚ-32-WOOŚ-7040/46/09/AM oraz RDOŚ w Gdańsku sygn. pisma RDOŚ-22-PN.I-6671-814/10/bf, stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 7 i 8 do SIWZ; 3.5. Formalne przeprowadzenie zmian ewidencyjnych wynikających z pkt. 2.3.1., tj. opracowanie operatów zmian ewidencyjnych dla poszczególnych obrębów ewidencyjnych oraz zdanie ich do zasobów Starostw Powiatowych, złożenie wniosków o dokonanie stosownych zmian w księgach wieczystych; 3.6. dostawę 5 sztuk urządzeń mobilnych (GPS) do identyfikacji w terenie. Specyfikacja odbiornika GPS: a) moduł GSM, b) moduł WiFi, c) moduł Bluetooth, d) port USB, e) waga max. 450 g z baterią, f) podświetlany ekran dotykowy, g) przekątna ekranu min. 3,5 cal., h) gniazdo kart pamięci microSDHC, i) wodoodporność min. IP54, j) odporność na upadek - min. 1 m na beton, k) czas pracy baterii - min. 15 godzin, l) bateria wymienna, m) aparat cyfrowy min. 5 mln pikseli, n) ilość kolorów min. 262 tysiące, o) warunki działania od min. - (minus) 8 stopni C do max. +55 stopni C, p) system operacyjny ma zapewnić bezproblemową współpracę z oprogramowaniem eLMapa Lasy Niepaństwowe; 3.7. dostawę aplikacji umożliwiających przeglądanie, rejestrowanie i raportowanie danych oraz zadań wynikających z opracowanego planu, utworzenie bazy danych oraz zadań wynikających z opracowanego planu, utworzenie bazy danych programu eLMapa dla Urzędu Morskiego w Słupsku wraz z jego instalacją na sprzęcie będącym w zasobach Urzędu (komputery), według struktury Inspektoratu: Inspektorat: 1 sztuka; Obwód Ochrony Wybrzeża Łeba - 3 obchody: 4 sztuki; Obwód Ochrony Wybrzeża Ustka - 4 obchody: 5 sztuk; Obwód Ochrony Wybrzeża Darłowo - 5 Obchodów: 6 sztuk; Obwód Ochrony Wybrzeża Ustronie Morskie - 6 obchodów: 7 sztuk. 3.8. przeprowadzenie szkolenia pracowników Urzędu Morskiego tj. 17 nadzorców, 4 kierowników, 6 inspektorów, w zakresie obsługi dostarczonych programów i sprzętu zakończone wydaniem certyfikatu. Osoby, które będą przeprowadzały szkolenie powinny posiadać udokumentowaną wiedzę z zakresu wykorzystania narzędzi GIS, topologii w GIS oraz kartografii w geobazie. 3.9. zamówienie winno zostać zrealizowane zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi zakresu przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: a) ustawą z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tj. Dz. U. 2014 r. poz. 1153 z późn. zm.), b) ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tj. Dz. U. 2013 r. poz. 627 z późn. zm.), c) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późn. zm.), d) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.), e) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz. 199); f) ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. 2015 poz. 520), g) ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (tj. Dz. U. 2013 poz. 1205 z późn. zm.), h) ustawą z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (tj. Dz. U. 2013 r. poz. 1226 z późn. zm.), i) ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (tj. Dz. U. 2009 r. nr 178 poz. 1380 z późn. zm.), j) ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2009 r. poz. 1446 z późn. zm.), k) Polityką Ekologiczna Państwa aktualną na dzień opracowania planu urządzenia lasu, l) Polityką Leśna Państwa aktualną na dzień opracowania planu urządzenia lasu, m) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz.U. z 2012 r. poz. 1302), n) Instrukcją urządzania lasu stanowiącą załącznik do Zarządzenia nr 55 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z 21.11.2011 r., w sprawie Instrukcji Urządzenia Lasu, o) zasadami hodowli lasu wprowadzonych Zarządzeniem nr 53 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z 21.11.2011 r. w sprawie wprowadzenia Zasad Hodowli Lasu w PGL LP, p) Instrukcją Ochrony Lasu stanowiącą załącznik do Zarządzenia nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 22.11.2011 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji Ochrony Lasu w jednostkach organizacyjnych LP, q) Instrukcją Ochrony Przeciwpożarowej Lasu stanowiącą załącznik do Zarządzenia nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwach z dnia 21.11.2011 r. w sprawie Instrukcji Ochrony Przeciwpożarowej Lasu w jednostkach organizacyjnych LP, r) zarządzeniem Nr 55 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011r. w sprawie obowiązywania w jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych Instrukcji Urządzania Lasu (cz. 1 rozdział 7), s) zarządzeniem Nr 10 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 8 lutego 2001 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 60 dyrektora generalnego Lasów Państwowych z dnia 28 czerwca 1999 r. w sprawie procedury zakładania ewidencyjnych map numerycznych w nadleśnictwach, znak: GW-0411-8/01, t) zarządzeniem Nr 67 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17.07.2001 r. w sprawie ewidencji lasów, gruntów i innych nieruchomości w Lasach Państwowych, u) protokołami z posiedzeń: Komisji Założeń Planu (KZP), Narady Techniczno Gospodarczej (NTG) i Komisji Projektu Planu (KPP), v) uzgodnieniami pomiędzy Dyrektorem Urzędu Morskiego w Słupsku a Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Szczecinie i w Gdańsku oraz Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym, w) protokołami uzgodnień z Dyrektorem Urzędu Morskiego w Słupsku lub osobą przez niego upoważnioną lub też z kierownikiem jednostki organizacyjnej tut Urzędu, dla której sporządzany jest projekt planu - tylko po zaakceptowaniu przez przedstawiciela Dyrektora Urzędu Morskiego w Słupsku , x) innymi wytycznymi i ustaleniami Zamawiającego spisanymi w formie protokołów. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Uzgodnieniu RDOŚ Gdańsk, Uzgodnieniu RDOŚ Szczecin, Regionalizacji Przyrodniczo-Leśnej oraz z protokole ustaleń Komisji Założeń Planu, stanowiących odpowiednio załączniki nr 8-11 do SIWZ. 5.Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 77231000-8 Usługi gospodarki leśnej 71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71354000-4 Usługi sporządzania map 38112100-4 Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania GPS lub równorzędne. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 38.11.21.00 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 300 000 brutto każda usługa, polegające na sporządzeniu projektów planu urządzenia lasów stanowiących własność Skarbu Państwa wraz z prognozą oddziaływania tych planów na środowisko, które zostały zatwierdzone przez Ministra Środowiska

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - termin płatności podany w dniach - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 1. cen brutto realizacji umowy na skutek zmiany: a) obowiązującego podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny wg obowiązujących stawek podatku VAT, przy czym ceny netto są stałe przez cały okres obowiązywania umowy; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 4.2.terminu realizacji umowy - jeżeli w skutek okoliczności niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia, nierealne jest ukończenie realizacji przedmiotu umowy w wyznaczonym terminie; 4.3.zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, z uwzględnieniem zapisów pkt. 8.3. SIWZ; 4.4.sposobu spełnienia świadczenia stron, w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia obszaru o 10% powierzchni określonej w pkt. 2.2. SIWZ, którego dotyczy przedmiot zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Słupsku Al. Sienkiewicza 18 76-200 Słupsk pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Morski w Słupsku Al. Sienkiewicza 18 76-200 Słupsk pokój nr 20- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.