eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielgie › Przebudowa dróg na terenie Gminy Wielgie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-02

Wielgie: Przebudowa dróg na terenie Gminy Wielgie
Numer ogłoszenia: 80283 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55749 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2897380, faks 54 2897795.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie Gminy Wielgie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamierza się wykonać następujący zakres: 1.Droga Głodowo Suradówek Wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni, Wykonanie zjazdów na przyległe działki, Przeprowadzenie robót konserwujących na istniejących rowach.. a)Droga w przekroju poprzecznym Wykonanie nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,0 m(z lokalnymi zawężeniami o spadku daszkowym i jednostronnym 2% z obu stronnymi poboczami i rowami przydrożnymi. b)Rozwiązanie sytuacyjne Projektowany odcinek ulic o łącznej długości 734 mb jest kontynuacją inwestycji realizowanych w latach poprzednich. Do każdej przyległej działki projekt przewiduje wykonanie zjazdu. c) Projektowana konstrukcja Projekt zakłada następującą konstrukcję jezdni : Warstwa ścieralna AC 8 S wg WT2 2010r gr 3 cm Warstwa wiążąca AC 11W wg WT2 2010r gr 3 cm Górna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0mniejsze lub równe 2,2 grubości 8 cm Dolna warstwa podbudowy - destrukt betonowy - zasadnicza z mieszanki 2. Droga Nowa Wieś Wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni, Wykonanie zjazdów na przyległe działki, Przeprowadzenie robót konserwujących na istniejących rowach.. a)Droga w przekroju poprzecznym Wykonanie nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,0 m(z lokalnymi zawężeniami o spadku daszkowym i jednostronnym 2% z obu stronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem nie sortowanym grubości 20 cm i rowami przydrożnymi. b)Rozwiązanie sytuacyjne Projektowany odcinek drogi o łącznej długości 990 mb. Do każdej przyległej działki projekt przewiduje wykonanie zjazdu. Droga posiada trzy łuki poziome o następujących parametrach: R1=150m, T=15,14m, Ws=0,76m, R2=250m, T=9,47m, Ws=0,20m, R3=20m, T=7,2m, Ws=1,25m, Oraz dwa załamania osi: Z1=1,80g w lewo, Z2=117,19g w lewo, Projekt zakłada następującą konstrukcję jezdni : A) Konstrukcja drogi na gazociągu tranzytowym Warstwa ścieralna AC 8 S wg WT2 2010r gr 3 cm Warstwa wiążąca AC 11W wg WT2 2010r gr 3 cm Górna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 8 cm Dolna warstwa podbudowy - destrukt betonowy - zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 15 cm Warstwa odsączająca wykonana z pospółki o WSP wodoprzp. K10 8 m/d i Is większe lub równe 1,0 grubości 10 cm. Płyty Typu Mon grubości 15cm Sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe G-1 E2 większe lub równe 120Mpa Is większe lub równe 1,0 B) Konstrukcja jezdni na pozostałym odcinku drogi Warstwa ścieralna AC 8 S wg WT2 2010r gr 3 cm Warstwa wiążąca AC 11W wg WT2 2010r gr 3 cm Górna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 8 cm Dolna warstwa podbudowy - destrukt betonowy - zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 15 cm Warstwa odsączająca wykonana z pospółki o WSP wodoprzp. K10 8 m/d i Is większe lub równe 1,0 grubości 10 cm. Sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe G-1 E2 większe lub równe 120Mpa Is większe lub równe 1,0 C) Konstrukcja zjazdu Warstwa wiążąca AC 11W wg WT2 2010r gr 3 cm Górna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 8 cm Dolna warstwa podbudowy - destrukt betonowy - zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 15 cm Warstwa odsączająca wykonana z pospółki o WSP wodoprzp. K10 8 m/d i Is większe lub równe 1,0 grubości 10 cm. Sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe G-1 E2 większe lub równe 120Mpa Is większe lub równe 1,0 c)Rozwiązania wysokościowe, droga w przekroju podłużnym. Projekt zakłada zachowanie istniejących spadków terenu wprowadzając minimalne korekty w spadkach podłużnych. d)Odwodnienie : Odwodnienie zrealizowano za pomocą spadków poprzecznych oraz podłużnych drogi. Rozwiązania projektowe nie powodują zmian w istniejących stosunkach wodnych. Projekt zakłada jedynie wykonanie robót konserwujących istniejących rowach przydrożnych. Oraz wykonanie przepustów pod zjazdami Fi 300 mm oraz przepustu pod drogą Fi 600 mm. Wyloty przepustów obrobić kamieniem polnym na podsypce cementowo - piaskowej. e)Zestawienie charakterystycznych ilości Długość drogi 990 mb. 3.Droga Rumunki Oleszeńskie Wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni, Wykonanie zjazdów na przyległe działki, Przeprowadzenie robót konserwujących na istniejących rowach. a) Droga w przekroju poprzecznym Projekt zakłada wykonanie nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,0 m (z lokalnymi zawężeniami o spadku o 2% daszkowym i jednostronnym z obu stronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem nie sortowanym grubości 20 cm wraz rowami przydrożnymi. b) Rozwiązanie sytuacyjne Projektowany odcinek drogi o łącznej długości 596 mb. Do każdej przyległej działki projekt przewiduje wykonanie zjazdu. Droga posiada pięć łuków poziomch o następujących parametrach: R1=100m, T=16,96m, Ws=1,43m, R2=150m, T=32,52m, Ws=3,49m, R3=75m, T=28,89m, Ws=5,37m, R4=120m, T=30,59m, Ws=3,83m, R5=120m, T=36,80m, Ws=5,51m, 4.3 Projektowana konstrukcja Projekt zakłada następującą konstrukcję jezdni : A) Konstrukcja jezdni na pozostałym odcinku drogi Warstwa ścieralna AC 8 S wg WT2 2010r gr 3 cm Warstwa wiążąca AC 11W wg WT2 2010r gr 3 cm Górna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 8 cm Dolna warstwa podbudowy - destrukt betonowy - zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 15 cm Warstwa odsączająca wykonana z pospółki o WSP wodoprzp. K10 8 m/d i Is większe lub równe 1,0 grubości 10 cm. Sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe G-1 E2 większe lub równe 120Mpa Is większe lub równe 1,0 B) Konstrukcja zjazdu Warstwa wiążąca AC 11W wg WT2 2010r gr 3 cm Górna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 8 cm Dolna warstwa podbudowy - destrukt betonowy - zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 15 cm Warstwa odsączająca wykonana z pospółki o WSP wodoprzp. K10 8 m/d i Is większe lub równe 1,0 grubości 10 cm. Sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe G-1 E2 większe lub równe120Mpa Is większe lub równe 1,0 c) Rozwiązania wysokościowe, droga w przekroju podłużnym. Projekt zakłada zachowanie istniejących spadków terenu wprowadzając minimalne korekty w spadkach podłużnych. d)Odwodnienie : Odwodnienie zrealizowano za pomocą spadków poprzecznych oraz podłużnych drogi. Rozwiązania projektowe nie powodują zmian w istniejących stosunkach wodnych. Projekt zakłada jedynie wykonanie robót konserwujących istniejących rowach przydrożnych. Oraz wykonanie przepustów pod zjazdami Fi 300 mm oraz przepustu pod drogą Fi 600 mm. Wyloty przepustów obrobić kamieniem polnym na podsypce cementowo - piaskowej. e)Zestawienie charakterystycznych ilości Długość drogi 596 mb. Jakiekolwiek podane w specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiarze nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego producenta lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 2 do SIWZ Przedmiar robót Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Inżynieryjno Drogowa DROGTOM Sp. z o.o., ul. Krzywa Góra 8/10, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1349529,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1210095,22

  • Oferta z najniższą ceną: 1210095,22 / Oferta z najwyższą ceną: 1264205,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.