eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › ŚWIADCZENIE USŁUG CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA - CATERING

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-01-13

Ogłoszenie nr 8023 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.

Bydgoszcz: ŚWIADCZENIE USŁUG CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA - CATERING
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 324396-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 361027-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. ul. Gdańska  147, 85915   Bydgoszcz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 13 19, faks 52 378 13 13, e-mail zamowienia@11wog.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.11wog.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ŚWIADCZENIE USŁUG CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA - CATERING

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

60/ZP/U/ŻYWN/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: ŚWIADCZENIE USŁUG CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA - CATERING GŁÓWNY PRZEDMIOT CPV- 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 1. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert częściowych. 3. Miejsce świadczenia usług: Stołówka Wojskowa dla Kadry przy ul. Gdańskiej 147 85-915 Bydgoszcz. 4. Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu umowy, a także potencjał ludzki do realizacji powyższej czynności. 5. Realizacja całodziennego wyżywienia musi być realizowana zgodnie z procedurami HACCP oraz zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594, z późn. zm.). 6. Wydawanie posiłków realizowane będzie przez personel Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązuje się realizować usługę własnym środkiem transportu, spełniającym wymogi określone w obowiązujących przepisach prawa. 8. Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników na umowę o pracę. 9. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


II.4) Główny kod CPV:55300000-3
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO DNIA 31-12-2016R.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Handlowe RARYTAS Iwona Pater i Mirosław Pater sp.j.,  ,  ul. Wyrzyska 6,  89-110,  Sadki,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 27805.56 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/11/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp: § 1pkt 10 umowy otrzymał brzmienie: Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia Wykonawcy wykonania usługi także w dni robocze, święta oraz soboty i niedziele, nie ujęte w załączniku nr 1, a wynikające z potrzeby Zamawiającego. Łączna wartość realizowanych usług nie może przekroczyć wartości umowy.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana w umowie dokonana została na skutek okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.