eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Eksploatacja kanalizacji deszczowej i separatorów, obsługa przepompowni deszczowych oraz bieżące czyszczenie rowów na terenie miasta Będzina

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-15

Będzin: Eksploatacja kanalizacji deszczowej i separatorów, obsługa przepompowni deszczowych oraz bieżące czyszczenie rowów na terenie miasta Będzina
Numer ogłoszenia: 80164 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Będzina , ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 267-35-16, faks (032) 267 62 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja kanalizacji deszczowej i separatorów, obsługa przepompowni deszczowych oraz bieżące czyszczenie rowów na terenie miasta Będzina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje eksploatację sieci kanalizacyjnej komór i armatury, czyszczenie kanalizacji deszczowej i separatorów oraz obsługę przepompowni na terenie miasta Będzina: 1.Czyszczenie sieci kanalizacji deszczowej, komór i armatury. 2.Prowadzenie wszelkich działań w zakresie profilaktyki i ochrony miasta przed wodami deszczowymi . 3.Utrzymywanie w stanie stałej drożności i systematyczne oczyszczanie urządzeń odwadniających ulice miasta Będzina, tj. kanałów deszczowych, wpustów ulicznych, z udrożnieniem przykanalika ( przyłącza), studni rewizyjnych wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości oczyszczenie jednego wpustu ulicznego : oznakowanie miejsca robót, zdjęcie kratki ściekowej i oczyszczenie studzienki, odróżnienie przykanalika, zebranie i wywóz zanieczyszczeń , założenie kratki. 4.Czyszczenie, odmulanie wylotów kanalizacji deszczowej ( 22 szt.) oraz koszenie trawy, chwastów i samosiewów wokół wylotów. 5.Mechaniczne czyszczenie wpustów deszczowych i przykanalików w pasie drogowym w granicach administracyjnych miasta Będzina. 6.Utrzymanie w dyspozycji i sprawności technicznej samochodu asenizacyjnego i pomp przenośnych do pompowania zalewisk z wód deszczowych i likwidacja skutków podtopień wodami deszczowymi (czas reakcji 1 h od zgłoszenia, konieczności pełnienia dyżuru całodobowego) Zamawiający wymaga lokalizacji bazy sprzętowej w miejscu umożliwiającym podjecie czynności w przypadku wystąpienia konieczności likwidacji skutków podtopień. Zakres zamówienia dotyczy tylko obiektów i terenów należących do miasta Będzin i nie obejmuje obiektów i terenów innych właścicieli w tym dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych. Przedmiotem zamówienia nie jest objęta sieć deszczowa znajdująca się na terenach i obiektach zamkniętych takich jak szkoły, przedszkola, szpitale, zakłady pracy, targowiska, spółdzielnie mieszkaniowe, posesje prywatne itp. Czynności związane z czyszczeniem kanalizacji deszczowej: 1.Czyszczenie sieci kanalizacji deszczowej, komór i armatury. 2.Prowadzenie wszelkich działań w zakresie profilaktyki i ochrony miasta przed wodami deszczowymi. 3.Utrzymywanie w stanie stałej drożności i systematyczne oczyszczanie urządzeń odwadniających ulice miasta Będzina, tj. kanałów deszczowych, wpustów ulicznych, z udrożnieniem przykanalika ( przyłącza), studni rewizyjnych wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości oczyszczenie jednego wpustu ulicznego : oznakowanie miejsca robót, zdjęcie kratki ściekowej i oczyszczenie studzienki, odróżnienie przykanalika, zebranie i wywóz zanieczyszczeń , założenie kratki. 4.Czyszczenie, odmulanie wylotów kanalizacji deszczowej ( 22 szt.) oraz koszenie trawy, chwastów i samosiewów wokół wylotów. 5.Mechaniczne czyszczenie wpustów deszczowych i przykanalików w pasie drogowym w granicach administracyjnych miasta Będzina. 6.Utrzymanie w dyspozycji i sprawności technicznej samochodu asenizacyjnego i pomp przenośnych do pompowania zalewisk z wód deszczowych i likwidacja skutków podtopień wodami deszczowymi. Opis czynności związanych z czyszczeniem separatorów: 1.Dokładnie usunąć zgromadzone związki ropopochodne oraz wypompować wodę z separatora przy użyciu wozu asenizacyjnego. 2.Wyjąć sekcje lamelowe z separatora oraz wykonać przegląd i czyszczenie (czystą wodą pod ciśnieniem). Czyszczenie należy wykonać w taki sposób, aby zanieczyszczona woda przeszła przez układ oczyszczania ścieków zaolejonych. 3.Usunąć szlam z osadnika. 4.dokładnie oczyścić poszczególne komory separatora (płukanie wnętrza komór czystą wodą i ponowne opróżnienie separatora). 5.Sprawdzić połączenia i usunąć ewentualne nieszczelności, 6.Umieścić sekcje lamelowe lub wkład koalescencyjny w separatorze. 7.Napełnić separator czystą wodą. 8.Zamknąć separator. 9.W ramach realizacji czyszczenia separatorów należy oczyścić osadniki znajdujące się przed urządzeniem separatora - należy wybrać z nich wszelkie znajdujące się w nich zanieczyszczenia. 10.Sporządzenie dokumentów związanych z konserwacją separatora i odbiorem odpadów niebezpiecznych wymaganych prawem) i niezwłoczne przekazanie ich Zamawiającemu. Opis czynności związanych z obsługą przepompowni: 1.Wyczyszczenie pompowni z piasku i zanieczyszczeń pochodzących z budowy kanalizacji po pierwszym okresie eksploatacji ( po. 1 miesiącu pracy) - piasek zawarty w ścieku jest główną przyczyną awarii pomp. 2.Okresowe sprawdzanie stanu zanieczyszczenia powierzchni ścieku w pompowni i niedopuszczanie do utworzenia stałego kożucha zanieczyszczeń mogącego blokować działanie regulatora poziomu. 3.Okresowe sprawdzenie poprawności działania regulatora poziomu. 4.Sprawdzenie stanu wlotu do pompowni - czy nie jest blokowany przez ciała obce. 5.Nie wolno zanieczyszczeń składować na terenie pompowni. 6.Okresowe sprawdzanie poprawności działania pomp , zgodnie z DTR pomp a zwłaszcza poboru prądu. 7.Okresowe czyszczenie pompowni z zanieczyszczeń stałych osadzających się na dnie pompowni i mogących blokować pompy. 8.Sprawdzenie poprawności pracy układu automatyki, stanu liczników pomp, czy pompy pracują przemiennie. 9.Sprawdzenie układu pod względem działania systemu alarmowego. 10.Sporządzenie protokołu z przeglądu przepompowni z zakresem wykonanych prac. W przypadku braku konieczności pompowania wody z zalewisk Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia zamiennie prac z pozostałego zakresu zamówienia. Zamawiający każdorazowo będzie zlecał pisemnie i wskazywał lokalizacje miejsc ( separatory, wyloty) wykonywania usług na terenie miasta. Wytyczne techniczne dotyczące obsługi przepompowni: Pompownia jest obiektem bezobsługowym tzn. nie wymaga stałej obecności obsługi. Tym nie mniej wymaga dozoru i kontroli co ma wpływ na bezawaryjną pracę i eliminuje możliwość powstawania awarii. Obsługa będzie mieć charakter doraźny. Osoby dokonujące obsługi winny być przeszkolone pod względem ogólnych przepisów BHP oraz w zakresie ratownictwa i udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku. Przystępujący do pracy winni posiadać odzież ochronną i sprzęt ochrony osobistej. Czynności eksploatacyjne wykonywane na zewnątrz pompowni (na terenie) jak montaż i demontaż pomp, powinny być wykonywane przez zespół dwuosobowy. Wszystkie czynności związane z wejściem do pompowni i studzienek kanalizacyjnych lub separatorów, powinny być wykonywane co najmniej w zespołach trzyosobowych z udziałem mistrza (1 osoba pracująca i 2 osoby asekurujące). Przed zejściem do zbiornika-studni należy opróżnić go ze ścieków i przewietrzyć za pomocą wentylatora wywiewnego DAX Ex 160 lub przewoźnego agregatu wentylacyjnego, zapewniającego 10-krotną wymianę powietrza na godzinę. Przewietrzony zbiornik należy sprawdzić na zawartość szkodliwych gazów, za pomocą wykrywacza gazów lub lampki Daryego. W przypadku dokonywania przeglądu , konserwacji, czyszczenia lub remontu pomp itd. urządzenia powinny być wyłączone i skutecznie zabezpieczone przed przypadkowym włączeniem. Schodzący pracownik musi być wyposażony w szelki z linką i asekurowany z zewnątrz. Powinien posiadać przy sobie urządzenia do wykrywania i sygnalizacji obecności gazu oraz zapaloną lampkę oświetleniową. Dodatkowo powinien posiadać zapasową latarkę kieszonkowa. Do oświetlenia kanałów używać hermetycznie zamkniętych lamp akumulacyjnych o napięciu do 24 V lub latarek kieszonkowych. Używanie otwartego ognia jest zabronione. Wejście do zbiornika pompowni i studzienek winno spełniać formalne wymogi określone w § 57. 2.3. Dz. U. 96. poz .437. i w art. 226 KP. dotyczące oceny ryzyka. W razie wypadku należy udzielić poszkodowanemu pierwszej pomocy i wezwać pogotowie lekarskie. Wyposażenie obsługi pompowni i kanalizacji wraz z separatorami; - sprzęt ratunkowy; szelki i liny bezpieczeństwa, lampę bezpieczeństwa do pracy w atmosferze gazów palnych i wybuchowych, maskę z doprowadzeniem powietrza z zewnątrz lub aparat tlenowy lub aparat powietrzny, - latarkę kieszonkową, - drabina typu strażackiego z hakiem o długości sięgającej dna zbiornika pompowni - studni, wprzypadku braku drabiny zamocowanej na stałe lub braku stopni złazowych, - apteczka z podręcznymi środkami opatrunkowymi, obsługiwana przez przeszkolonego pracownika, - hełm ochronny. Obowiązujące przepisy dotyczące BHP przy eksploatacji urządzeń kanalizacyjnych: Rozporządzenie MGPiB z dnia 1.10.1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków (Dz.U. nr 96 poz.438), Rozporządzenie MGPiB z dnia 1.10.1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji, remontach i konserwacji sieci kanalizacyjnej (Dz.U. nr 96 poz. 437). Rozporządzenie MGPiB z dnia 1.10.1993 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji, remontach i konserwacji oczyszczalni ścieków (Dz.U. nr 96 poz. 438). Kodeks Pracy art. 226. Czynności związane z konserwacją rowów melioracyjnych: 1.Odmulanie rowów melioracyjnych. 2. Wykaszanie skarp rowów melioracyjnych. 3. Ścięcie krzewów i drzew. 4. Odwiezienie urobku. 5. Naprawa uszkodzonych przepustów. 6. Naprawa uszkodzonych rowów melioracyjnych. UWAGA!!! 1.Pracownicy Wykonawcy wykonujący prace muszą używać kamizelek z elementami odblaskowymi w żółtym lub pomarańczowym z zamieszczonym logo firmy. 2.Sprzęt mechaniczny oraz pojazdy Wykonawcy muszą być oznakowanie z logo firmy oraz numerem telefonu. 3.Zamawiający wymaga dysponowania 1 samochodem do odbioru i kontroli prac, który winien być wyposażony w dwa miejsca dla Zamawiającego i jedno dla Kierownika prac odpowiedzialnego za czynności kontrolne i odbiory prac. Odbiory prac odbywać się będą po telefonicznym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiającego do stawienia się w Urzędzie Miejskim w Będzinie, celem przeprowadzenia prac odbiorowych. Koszty transportu i koszty związane z czynnościami odbioru i kontroli prac Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty. 4.Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu podczas wykonywania prac, o ile będzie to wymagane obowiązującymi przepisami prawa. 5.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie kart przekazania odpadów na wszystkie rodzaje odpadów związane z realizacją całego zamówienia. W przypadku braku konieczności pompowania wody z zalewisk Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia zamiennie prac z pozostałego zakresu zamówienia. Zamawiający każdorazowo będzie zlecał pisemnie i wskazywał lokalizacje miejsc (separatory, wyloty) wykonywania usług na terenie miasta..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych 50.50.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu obowiązany jest wnieść wadium w PLN stosownie do art.45 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm. ) w wysokości: -9 000,00zł ( słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) 2.Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien przelać je na konto: ING Bank Śląski S.A O Będzin nr 44 1050 1142 1000 0023 0074 0087 z dopiskiem Wadium na zadanie: Eksploatacja kanalizacji deszczowej i separatorów, obsługa przepompowni deszczowych oraz bieżące czyszczenie rowów na terenie miasta Będzina 3.W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.117 ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, UWAGA! Za termin wniesienia wadium w tej formie uważa się termin wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. Zm.). 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy Pzp. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiajacy zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 niniejszej części SIWZ , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymaga się posiadania aktualnych zezwoleń wynikających z przepisów: - ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2010r. nr 185 poz. 1243 ze zm.) tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Będzin. - ustawy o odpadach (Dz. U. z 2001r. nr 62 poz. 628 ze zm.) tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się: wykazania wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Wymaga się wykazania min.2 usługi w zakresie eksploatacji sieci kanalizacyjnych i min. 1 usługi w zakresie eksploatacji przepompowni o wartości łącznej 150 000,00 zł brutto i min. 1 usługi w zakresie czynności związanych z konserwacją rowów melioracyjnych o łącznej długości 150m. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się: wykazania narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, Wymaga się dysponowania: 1 Kamera inspekcyjna do kontroli kanalizacji z zapisem obrazu 1szt. 2 Samochód ciśnieniowy, ssący lub cisnieniowo-ssący do czyszczenia instalacji wód deszczowych z systemem kontroli pracy z obsługą 1szt. 3 Samochód asenizacyjny z obsługą 2szt. 4 Pompa wysokowydajna (wydajność min. 1,5 m3/min) 2szt. 5 Samochód 10 ton 1szt. 6 Koparko ładowarki 3szt. 7 Przewoźny agregat wentylacyjny 1szt. 8 Detektor gazu 6szt. 9 Mobilny agregat do zasilania przepompowni o mocy min. 50 KW z możliwością podłączenia zasilania w ciągu 1 godz. 1szt. 10 Mobilny agregat do zasilania przepompowni o mocy min. 100 KW z możliwością podłączenia zasilania w ciągu 24 godz. 2szt. 11 Agregat prądotwórczy z najaśnicą 1szt. 12 Tripod zwykły z oprzyrządowaniem 1szt. 13 Tripod ratunkowy z oprzyrządowaniem 1szt. 14 Aparat tlenowy z przeznaczeniem do użytkowania przy eksploatacji sieci kanalizacyjnych 1szt. 15 Samochód dostawczy 1szt. 16 Samochód patrolowy do przeprowadzenia objazdów i kontroli 1szt. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się wykazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wymaga się dysponowania: - min.1 osobą na stanowisko kierownika prac, kierownik prac musi posiadać minimum wykształcenie średnie, posiadać doświadczenie w pracy związanej z realizacją przedmiotu zamówienia i minimum 1 rok jako kierownik prac, ( każda osoba, która będzie zastępować kierownika prac w czasie jego nieobecności musi posiadać ww kwalifikacje), - min. 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, -min. 1 osobą posiadającą aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne SEP do 1 kV, - min. 10 osobami pracownikami fizycznymi do realizacji zamówienia, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ UWAGA ! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum. 3. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23 ust.2ustawy Pzp. 4. Zestawienie cen.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w umowie w przypadkach i na warunkach jak niżej: -wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, -w przypadku braku konieczności pompowania wody z zalewisk Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia zamiennie prac z pozostałego zakresu zamówienia. 1.1 Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku opóźnień wynikających z: -przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, -działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe) w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót, -przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania robót, -wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 1.2.Zmiana osób uczestniczących w realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku: -utraty uprawnień, -długotrwałej choroby lub nieobecności, -ustanie stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z ww. osobami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.117 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20 tel.fax 32 267 91 34..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.117 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.