To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-08
Ogłoszenie nr 80012 - 2017 z dnia 2017-05-08 r.
Kórnik: Dostawa środków ochrony roślin do Gospodarstwa Dziećmierowo w sezonie wiosna 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 49961
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Akademia Nauk Zakład Doświadczalny w Kórniku, krajowy numer identyfikacyjny
32571300023, ul.
ul. Średzka
20,
62035
Kórnik, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
618 170 155, faks
618 170 171, e-mail
szkolkikornickie@szkolkikornickie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szkolkikornicke.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Ina jdnostka organizacyja bez osobowości prawnej przy PAN Warszawa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków ochrony roślin do Gospodarstwa Dziećmierowo w sezonie wiosna 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:KOSA 250 EW - 20,0 l; TAZER 250 SC - 15,0 l; MONDATAK 450 EC - 15,0 l; WIRTUOZ 520 EC- 40,0 l; INTIZAM 497 SC -70,0 l; TOPSIN M 500 SC - 10 l; MIEDZIAN 50 WG- 10,0 kg; CUPRAVIT 35 WG -5,0 l; GWARANT 500 SC - 10,0 l; FALCON 460 EC - 1,0 l; TERVANOL S - 3,0 kg; DOMARK 100EC - 1,0 l; DITHANE NEO TEC 75 WG - 3,0 kg; SYLLIT 65 WP- 3,0 k; AMISTAR 250 SC - 1,0 l; DISCUS 500 WG - 2,0kg; SPORAC ALPA 380 EC - 1,0 l; AKAROL 770 C - 25,0; CUPER CYPER 500 EC -1,0 l; CYREN 580 EC -20,0 l;PROTEUS 110 OD - 40,0 l; ENVIDOR 240 SC - 1,0 l B-58 NOWY 400 EC- 3,0 l; PIRIMOR 50 WG - 2,0 kg; DECIS 2,5 EC - 1,0 ; FASTAC 100 EC - l,0 l; KERB 50WP - 20,0 kg; FLUROSTAR 20 EC - 40,0 l; INNOVATE 240SC - 8,0 l; CAMIX 560 SE - 100,0 l; ATLANTIS 12 OD- 25,0 l; HELM TRIBI 75 W - 1400g; GLIFOCYD 360 SL - 300,0 l; REGLONE 200 SL - 30 l; AFALON 450 SC - 5,0 l; STIFF 25 EC - 25,0 l; OLEJ GLEBOWY - GRAND PLUS - 15,0 l
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
24453000-4
Dodatkowe kody CPV:
24457000-2,
24452000-7,
24454000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT58535.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 58535.22 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KÓRNIK
- Budowa oświetlenia przy ulicy Fredry, Bóżniczej w Kórniku oraz ulicy Kalejskiej, Zacisze w Kórniku - Bninie, gmina Kórnik
- Budowa chodnika przy ulicy Porannej Rosy w miejscowości Kamionki
więcej: przetargi KÓRNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.