eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Budowa czterech pawilonów handlowych o konstrukcji drewnianej w Ostrowie Wielkopolskim na Placu 23 Stycznia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Ostrów Wielkopolski: Budowa czterech pawilonów handlowych o konstrukcji drewnianej w Ostrowie Wielkopolskim na Placu 23 Stycznia
Numer ogłoszenia: 79871 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Targowiska Miejskie SA, ul. Targowa 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 735 33 71, fax 0-62 735 25 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowiska.ostrow-wielkopolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa czterech pawilonów handlowych o konstrukcji drewnianej w Ostrowie Wielkopolskim na Placu 23 Stycznia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zmówienia jest budowa czterech pawilonów handlowych o konstrukcji drewnianej w Ostrowie Wielkopolskim na Placu 23 Stycznia. Zadanie obejmuje budowę czterech pawilonów handlowych o konstrukci drewnianej i zadaszenia w formie wiaty, wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych. pawilony usytuowane bedą na przygotowanej przez zamawiającego płycie fundamentowej. Roboty obejmują: - wykonanie izolacji poziomej z folii; - wykonanie konstrukcji szkieletowej z drewna; - wykonanie poszycia ścian zewnętrznych z płyt OSB; - wykonanie elewacji z boazerii i okładzin drewnianych; - wykonanie deskowania połaci dachowej; - wykonanie poszycia dachu z papy i dachówki bitumicznej /gont papowy/; - wykonanie obróbek blacharskich i rynien; - wykonanie izolacji ścian i dachu z wełny mineralnej i folii; - wykonanie poszycia ścian wewnętrznych z płyt gipsowo-kartonowych; - wykonanie sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych; - wykonanie izolacji posadzki ze styropianu i folii; - wykonanie posadzki cementowej; - montaż okien i drzwi; - wykonanie wypraw ściennych z płytek ceramicznych oraz malowanie ścian; - wykonanie posadzki z płytek; - wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej i kanalizacyjnej; - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd /3 punkty oświetlenia wewnątrz budynku, 1 punkt na zewnątrz z lampami, 4 gniazda wtykowe wewnętrzne, tablica pod układ pomiarowy i tablica bezpiecznikowa/. Do wykonawcy należy przygotowanie placu budowy tj. przygotowanie terenu, wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną i doprowadzenie wody oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 95.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysięcy złotych 00/100) w jednej lub w kilku następujących formach (zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp): - w pieniądzu - wpłata przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: * posiadacz rachunku : Targowiska Miejskie S.A. * numer rachunku: 21 1090 1160 0000 0000 1601 0150 * tytuł wpłaty: (budowa pawilonów handlowych) - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument w oryginale stanowiący formę zabezpieczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty z tytułu wadium, zgodnie z warunkami umowy, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 2. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 3. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty dopuszczalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium, wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca: - wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, z zakresu budownictwa ogólnego każde o wartości minimalnej 30.000 zł netto (należy wykazać roboty rozpoczęte nie wcześniej niż 5 lat temu, licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a które zostały zakończone), - dysponuje osobami, które: należą do Izby Inżynierów Budownictwa oraz legitymują się następującymi uprawnieniami budowlanymi: * kierownik budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej 80.000 zł i przedłoży zaświadczenie banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, który prowadzi rachunek oferenta o posiadanych środka lub zdolności kredytowej na ww. kwotę,, - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł (OC kontraktowa) i nie mniejszą niż 100.000 zł (OC deliktowa), 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 5. akceptują wzór umowy (załącznik nr 6), 6. udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, Powyższa gwarancja nie dotyczy maszyn i urządzeń, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w punktach 1 - 6 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 1.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urządu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie obiektów, o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł netto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (należy wykazać roboty rozpoczęte nie wcześniej niż 5 lat temu, licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania i które zostały zakończone) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 1.4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie ze wzorem tabeli znajdującej się na załączniku nr 4 do SIWZ i w odniesieniu do osoby kierownika budowy, 1.5. uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 ze zmianami) oraz wpis do Izby Inżynierów Budownictwa kierownika, 1.6. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł (OC kontraktowa) i nie mniejszą niż 100.000 zł (OC deliktowa), 1.7. zaakceptowany wzoru umowy, Akceptację wzoru umowy należy potwierdzić podpisem na każdej stronie umowy oraz pieczątką i podpisem na ostatniej stronie umowy - podpisują osoby podpisujące ofertę. 1.8. podpisany załącznik nr 2 do SIWZ, w którym znajdują się oświadczenia o: - posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.9. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy, - jeśli wyznaczono pełnomocnika - należy załączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres, - dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1.1, 1.2, 1.7, składa oddzielnie każdy z podmiotów. Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy oraz odrzucenie oferty, jeżeli wykonawca na wezwanie zamawiającego nie uzupełni tych oświadczeń lub dokumentów w wyznaczonym w wezwaniu terminie (zgodnie z art. 26 ust.3 ustawy Pzp).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Termin wykonania - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowiska.ostrow-wielkopolski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Targowiska Miejskie SA, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Targowa 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Targowiska Miejskie SA, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Targowa 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.