eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klucze › Przebudowa kotłowni wraz z wymiennikownią w Szkole im. Jana Pawła II w Kluczach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-08

Ogłoszenie nr 79840 - 2017 z dnia 2017-05-08 r.

Klucze: Przebudowa kotłowni wraz z wymiennikownią w Szkole im. Jana Pawła II w Kluczach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 55671 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Klucze, krajowy numer identyfikacyjny 53776300000, ul. ul. Partyzantów  1, 32310   Klucze, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 326 428 508, faks 326 428 052, e-mail klucze@gmina-klucze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa kotłowni wraz z wymiennikownią w Szkole im. Jana Pawła II w Kluczach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej kotłowni z wymiennikownią w celu dostosowania przedmiotowego pomieszczenia do montażu nowego układu kotłów gazowych. Pomieszczenie kotłowni z wymiennikownią zlokalizowane jest w przyziemiu segmentu D. Dostęp do istniejącej kotłowni z wymiennikownią jest możliwy wyłącznie od wewnątrz budynku z istniejącej klatki schodowej. W celu umożliwienia wejścia do planowanej kotłowni od zewnątrz budynku przyjmuje się wykorzystanie istniejących schodów zewnętrznych, usytuowanych przy ścianie pomieszczenia objętego przebudową i wykonanie wejścia poprzez nowy wiatrołap, który ma być wydzielony z sąsiedniego pomieszczenia gospodarczego. Do realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje się wykonanie kotłowni gazowej, która zapewni czynnik grzewczy na potrzeby c.o., wentylacji oraz ciepłej wody użytkowej. Kotłownia ma być obsługiwana przez sześć kotłów gazowych kondensacyjnych typu WGB 110H o mocy 110kW. Kotły gazowe zlokalizowane mają być w kotłowni w przyziemiu Segmentu D w pomieszczeniu P.1. Wysokość pomieszczenia kotłowni w świetle od posadzki do stropu 2,85 m. Instalacja grzewcza ma być podzielona na następujące obiegi grzewcze: - Obieg nr 1 - obieg c.o. istniejącego - Obieg nr 2 - obieg c.o. istniejącego - Obieg nr 3 - obieg c.o. istniejącego - Obieg nr 4 - obieg c.o. istniejącego - Obieg nr 5 - zasilanie nagrzewnicy w centrali wentylacyjnej. - Obieg nr 6 - obieg basenowy - Obieg nr 7 - zasilanie podgrzewacza ciepłej wody użytkowej - Obieg nr 8 - rezerwa Do sterowania pracą kotłów i obiegów grzewczych przewidziano do wykonania automatykę dostarczaną jako komplet wraz z kotłami. Odprowadzenie spalin z kotłów gazowych zaprojektowano przewodami spalinowo powietrznymi O110/O160, łączonymi we wspólny komin koncentryczny wyprowadzony 1m ponad dach budynku po elewacji. Kotły zabezpieczone będą przed wzrostem ciśnienia w instalacjach zaworami bezpieczeństwa. Zabezpieczeniem instalacji będzie istniejące naczynie wzbiorcze. Woda do napełniania układów grzewczych i ich uzupełniania będzie uzdatniania poprzez zastosowanie filtra i zmiękczacza jonowymiennego. W celu kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać towarzyszące roboty budowlane i instalacyjne (Instalacje Elektryczne, Instalacje gazowe wewnętrzne) zgodnie z projektami budowlanymi oraz przedmiarami będącymi załącznikami do SIWZ. Parametry techniczne części budynku w którym prowadzone będą prace: Powierzchnia użytkowa istniejącej kotłowni z wymiennikownią ................... 131,05m^2 Powierzchnia użytkowa projektowanej kotłowni z wymiennikownią ...... 130,85m^2 Powierzchnia użytkowa projektowanego wiatrołapu ............................... 5,75m^2 Szczegółowe wytyczne w projektach budowlanych oraz przedmiarach robót będącymi załącznikami do SIWZ. Prace na czynnych instalacjach w tym: - instalacji ciepłej wody użytkowej - instalacji zasilania hali basenu mogą być prowadzone po dniu 23.06.2017r. Zamawiający zgodnie z art. 24aa.ust 1 ustawy przewiduje, że: Najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada , czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zgodnie z art. 24aa.ust 2 jeżeli wykonawca, o którym mowa w ust. 1, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45333000-0
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262350-9, 45262522-6, 45324000-4, 45421132-8, 45442100-8, 45311200-2, 45421132-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT582932.09
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe "AGROCOM" Sp.zo.o. Sp.K,  agrocom@agrocom.pl,  ul. Piłsudskiego 2,  41-303,  Dąbrowa Górnicza,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 465180.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 439233.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 508871.66
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.