eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Rozbudowa części garażowej istniejącego budynku KPPSP w Siemiatyczach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-01

Siemiatycze: Rozbudowa części garażowej istniejącego budynku KPPSP w Siemiatyczach
Numer ogłoszenia: 79723 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Siemiatyczach , ul. 11 Listopada 31, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6565200, faks 085 6565209.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa części garażowej istniejącego budynku KPPSP w Siemiatyczach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku części garażowej istniejącego budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Siemiatyczach (dobudowa jednokondygnacyjna) w miejscu utwardzonego placu manewrowego przeznaczonego do rozbiórki. Do przebudowy również infrastruktura techniczna kolidująca z projektowanym budynkiem tj. kanał deszczowy, kabel elektryczny. Zakres robót: 1. Parametry techniczne projektowanej budowy Rozbiórka kostki - 358,6m2 w tym do przebudowy - odbudowy 233,8m2 Rozbiórka murku, ekranu ogrodzeniowego z cegły ceramicznej ? (gr.12cm) na pow. 6,3x1,2m oraz fundament 0,3x1,35x7,5m jako mur oporowy 2. Fundamenty Ławy i stopy fundamentowe zaprojektowano żelbetowe z betonu klasy B-20 (C16/20) i posadowione na wylewce z chudego betonu B-10 grubości 10 cm. Ławy zbrojone w kierunku podłużnym. Zbrojenie to powinno stanowić co najmniej 2 pręty górą i 3 dołem o średnicy O12mm, stalą A-I St3SX. Pręty te należy umieścić w obrysie ścian nośnych i połączyć strzemionami z drutu o średnicy O6 co 30cm. Grubość otuliny prętów winna wynosić 5cm Poziom posadowienia stopy przyjęto -1,80 m od poziomu otaczającego terenu utwardzonego Wysokość ławy: h= 40cm. Mur fundamentowy wykonany z betonu B-20 (C16/20) zakończony wieńcem. Zbrojenie wieńca powinno składać się z 5 O 12 oraz strzemiona O6 co 27cm. Szerokość ławy oraz stopy fundamentowej zgodnie z częścią techniczna. Do zbrojenia poziomego ław i wieńca fundamentowego zaprojektowano połączenie zbrojenia rdzeni żelbetowych. 1. Ściany budynku Ściany zewnętrzne należy zastosować materiał z bloczków betonu komórkowego (gęstość M600) na zaprawie cementowo-wapiennej. Ściany zewnętrzne usztywnić rdzeniami żelbetowymi -słupami o przekroju 24x30cm, z betonu B-20 C16/20, zbrojone pionowo O12x8, stal A-III, strzemiona O6 co 25cm, do wysokości 1,75m od ławy fundamentowej co 20cm. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 15cmw systemie BSO z wyprawą elewacyjną tynku silikatowego o ziarnach 2 mm w kolorach dostosowanych do istniejącego budynku. Można zastosować inny system BSO przy zachowaniu powyższego układu warstw i zachowania reżimu technologicznego podanego przez producenta. Współczynnik przenikania ciepła został określony w charakterystyce energetycznej. 4. Tynki W pomieszczeniach garażowych, tynki cementowo - wapienne kat. II, na wysokości 2,8m od posadzki lamperia z płytek ceramicznych glazurowanych o wym. 20x25cm na zaprawie klejowej. Pozostała wysokość ścian malowana farbą emulsyjną dwukrotnie po uprzednim zagruntowaniu. 5. Elewacja Ściany zewnętrzne tynkowane w bezspoinowym systemie ocieplania BSO z fakturą mineralną lub silikatową. Cokół fundamentowy obłożony zaprawą mozaikową lub oblicowany płytkami ceramicznymi na zaprawie klejowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera następująca dokumentacja techniczna: 1. Projekt budowlany - - zał. nr 10 do SIWZ 2. Przedmiar robót - zał. nr 11 do SIWZ 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 12 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi jako część swojej oferty wadium w kwocie - 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00100) 2. Wadium może być wnoszone w formach 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109/2000, poz. 1158 z późn. zm. ). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie ono na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, wyłącznie przelewem na rachunek Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Siemiatyczach Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne w Białystoku Nr 73124052111111001058113692 Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego z dopiskiem - Wadium dotyczy zamówienia Rozbudowa części garażowej istniejącego budynku KPPSP w Siemiatyczach . Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty w oryginale (dołączone w kopii traktowane będzie jak jego brak). 5. Wykonawców, którzy nie wnieśli wymaganego wadium wyklucza się z postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. VII pkt.1. 1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: min. 1 robota budowlana polegająca na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektu(budynek) konstrukcyjno-budowlanego o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. VII pkt.1. 1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien wykazać że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. osoba do pełnienia funkcji Kierownika budowy, która posiada minimalne doświadczenie i kwalifikacje zawodowe tj.: a) posiada odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej - kierownika budowy do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, b) posiada doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat pełnił funkcję Kierownika budowy nad robotami konstrukcyjno-budowlanymi na zrealizowanych i rozliczonych zadaniach - co najmniej 1 zadanie na wykonanie robót budowlanych polegających na budowie rozbudowie lub przebudowie obiektu konstrukcyjno - budowlanego o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. VII pkt.1. 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oprócz oświadczeń lub dokumentów jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty : 1. dokumenty, z których będzie wynikało, że oferta podpisana jest przez osoby uprawnione (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki). Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie będzie wynikało z załączonego dokumentu należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - gwarancja - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., b) w przypadku wystąpienia przerw w realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego oraz takich, których nie można było wcześniej przewidzieć, po pisemnym stwierdzeniu tego faktu przez Zamawiającego, termin realizacji umowy zostaje zawieszony na czas przerwy. Ulega wówczas przesunięciu termin zakończenia umowy bez naliczenia kar umownych, o których mowa w § 9 wzoru umowy, c) zmianę zastosowanej technologii wykonania zamówienia na lepszą (np. nowocześniejszą, mniej energochłonną), po zaakceptowaniu osoby pełniącej nadzór autorski oraz osoby upoważnione przez Zamawiającego pod warunkiem, iż cena oferty nie ulegnie zmianie, d) wykonanie robót zamiennych, zgodnie z procedurami i wymogami zawartymi w przepisie art. 36a ustawy Prawo budowlane, 2. Jeżeli zmiany, o których mowa w pkt c) oraz d) niniejszego paragrafu, wymagają zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Strona inicjująca zmianę przedstawia: a) projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian, który wymaga akceptacji projektanta, nadzoru autorskiego i inwestorskiego, oraz zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego; 3. Zmiana postanowień umowy, o których mowa w ust. 1 , może nastąpić na podstawie uzasadnionego pisemnego wystąpienia Wykonawcy, przedłożonego do akceptacji Zamawiającego niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności powodujących zmianę umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siemiatycze.straz.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego tj.: Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Siemiatyczach ul. 11 Listopada 31, 17-300 Siemiatycze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2015 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego tj.: Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Siemiatyczach ul. 11 Listopada 31, 17-300 Siemiatycze (sekretariat nr 202 II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.