eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Przyjazne oddziały przedszkolne w Gminie Tomaszów Mazowiecki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-01

Tomaszów Mazowiecki: Przyjazne oddziały przedszkolne w Gminie Tomaszów Mazowiecki
Numer ogłoszenia: 79695 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tomaszów Mazowiecki , ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. (044) 724 55 73, faks (044) 723 50 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyjazne oddziały przedszkolne w Gminie Tomaszów Mazowiecki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjazne oddziały przedszkolne w Gminie Tomaszów Mazowiecki Realizacja projektu jest dofinansowywana z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości pracy 8 oddziałów przedszkolnych (3 oddz. w Szkole Podstawowej w Wiadernie, 3 oddz. w Szkole Podstawowej w Chorzęcinie i 2 oddz. w Szkole Podstawowej w Komorowie) poprzez ich doposażenie oraz organizację placów zabaw w celu dostosowania do potrzeb dzieci w wieku od 3 do 4 lat. 2. Zamówienie obejmuje V odrębnych części. Część I: Organizacja placów zabaw dla dzieci 1) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni z poliuretanu na istniejącym placu zabaw w SP Wiaderno (pow. 200 m2 w ramach projektu, pozostała pow. 24 m2 ze środków gminy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zał. Nr 1a do SIWZ 2) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni na placu zabaw w SP Chorzęcin (z poliuretanu o pow. 132 m2 w ramach projektu oraz trawiastej o pow. 68 m2 w ramach projektu, pozostała pow. 124 m2 ze środków gminy) oraz zakup i montaż urządzeń zabawowych (zestaw zabawowy - 1: m.in. wieża z dachem, zjeżdżalnia, pomosty, drabinki oraz huśtawka podwójna - 1, karuzela z kierownicą - 1, pociąg - 1, huśtawka bocianie gniazdo - 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ Uwaga: Zamówienie dla SP Chorzęcin nie obejmuje montażu sprężynowców (samochodzik i konik) - są one już zamontowane na terenie szkoły. Część II: Dostosowanie pomieszczeń i wyposażenie (do utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz doposażenie kuchni): 1) Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci w SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 2) Modernizacja toalet dla personelu w SP Wiaderno, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 3) Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach w SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 4) Doposażenie kuchni w SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ Część III: Wyposażenie (meble i wyposażenie) 1) Zakup oraz montaż mebli i wyposażenia dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ Część IV: Wyposażenie (wypoczynkowe, zabawki i pomoce dydaktyczne, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, wyposażenie zapewn. bezp. warunki opieki) 1) Zakup wyposażenia wypoczynkowego dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 2) Zakup pomocy i zabawek dydaktycznych dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 3) Zakup pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 4) Zakup artykułów plastycznych dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 5) Zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ Część V: Zakup sprzętu (ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych, kserokopiarek) 1) Zakup sprzętu ICT dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów 2) Zakup sprzętu audiowizualnego dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów 3) Zakup tablic interaktywnych dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów 4) Zakup kserokopiarek dla SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 3.Wymagania ogólne dotyczące dostaw: Zamawiający wymaga, aby zaoferowane elementy dostawy były fabrycznie nowe i kompletne oraz cechowały się wysoką jakością wykonania. Podane w opisach elementów dostawy, zamieszczone w załącznikach do SIWZ wzory i nazwy własne dla materiałów czy wyrobów - mają charakter przykładowy, wskazujący oczekiwany standard zamawianych rzeczy. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Produkty równoważne muszą posiadać parametry takie same lub lepsze od wskazanych w opisach Zamawiającego. W przypadku składania oferty równoważnej, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany element dostawy spełnia wymagania i parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia lub posiada parametry lepsze. Niezbędne wymogi bhp dla sprzętu, mebli, pomocy, wyposażenia i zabawek dostarczanych do przedszkoli/szkół. 1) Wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach ( Dz. U. z 2003 r. nr 6, poz. 69 ze zm.) W tym § 9 ust.3 Szkoły i placówki nabywają wyposażenie posiadające odpowiednie atesty lub certyfikaty 2) Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 5 kwietnia 2011 r. w sprawie zasadniczych wymogów dla zabawek (Dz. U. Nr 83, poz. 454 ze zm.) Zabawki dostarczane do przedszkoli muszą być oznakowane znakiem CE. 3) Wymagania dotyczące mebli szkolnych meble szkolne i przedszkolne oraz sprzęt powinny posiadać certyfikaty - na znak zgodności z normami. Certyfikacja mebli szkolnych obejmuje certyfikaty zgodności z wymaganiami, określonymi w polskich normach. Normy te dotyczą wymiarów funkcjonalnych oraz wymagań bezpieczeństwa i metod badań. - PN-EN 1729-1: październik 2007 - Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych. Część 1 Wymiary funkcjonalne - PN-EN 1729-2: październik 2007, Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych. Część 2 Wymagania bezpieczeństwa i metody badań Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczane w ramach dostawy rzeczy zgodnie z zapisami umowy. 4. Wymagania ogólne dotyczące robót budowlanych Realizacja robót związanych z niniejszą inwestycją musi zawsze odpowiadać wszystkim przepisom techniczno-budowlanym oraz prawnym na dzień realizacji zadania inwestycyjnego, zarówno dotyczących całości inwestycji, jak i samych technologii wykonywania prac. Szczególną uwagę należy zwrócić na przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów oraz wymogów władz samorządowych i administracyjnych. Inne wymagania odnośnie wykonania przedmiotu zamówienia - wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót na rzecz Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. - Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na roboty budowlane objęte zamówieniem na okres minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego. Deklarowany okres gwarancji obejmuje wszelkie roboty, materiały i urządzenia użyte do realizacji zamówienia niezależnie od okresu udzielanego przez producenta. - Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z należytą realizacją przedmiotu zamówienia wynikające z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru i obmiaru robót, wizji lokalnej na miejscu przyszłej budowy, jak również wszystkie pozostałe koszty, bez których nie można wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które zmierzają do prawidłowego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. W przypadku zaoferowania materiałów lub urządzeń równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty opis materiałów lub urządzeń, jeżeli przewiduje ich zastosowanie i wskazać, jakie materiały lub urządzenia zostaną zamienione. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Wszystkie materiały użyte do realizacji niniejszego zamówienia muszą spełniać wymogi techniczne i jakościowe dla wyrobów budowlanych zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami), a w szczególności art. 4 i art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 883 z późniejszymi zmianami)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9, 39.16.10.00-8, 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9, 30.19.00.00-7, 38.65.21.00-1, 30.23.21.10-8, 32.32.00.00-2, 30.21.31.00-6, 39.70.00.00-9, 33.14.16.23-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wszystkich części: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I zamówienia: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - minimum cztery najważniejsze roboty budowlane. Za dwie najważniejsze roboty budowlane Zamawiający uzna prace polegające na budowie placu zabaw, składającego się z urządzeń zabawowych (minimum łącznie 10 urządzeń na 2 robotach); za kolejne dwie najważniejsze roboty budowlane Zamawiający uzna prace polegające na wykonaniu bezpiecznej elastycznej nawierzchni placu zabaw (o powierzchni minimum łącznie 300 m2 na 2 robotach)- uwierzytelnione dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Aby umożliwić Zamawiającemu ocenę spełniania powyższego warunku, Wykonawca winien przedstawić takie najważniejsze wykonane roboty, które charakteryzują się określonymi powyżej cechami i są istotne dla Zamawiającego z punktu widzenia przyszłej realizacji przedmiotowego zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentu pn. Wykaz robót budowlanych - na zał. Nr 6 oraz załączonych dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Dla części II, III, IV, V zamówienia: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wszystkich części: a) potencjał techniczny Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I zamówienia: Wykonawca dysponuje osobą, która będzie uczestniczyła w wykonaniu zamówienia, legitymującą się doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona tj. kierownika budowy. Wykonawca przedstawi osobę: - do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, która spełnia następujące wymagania: 1) posiada co najmniej 3 lata doświadczenia jako kierownik budowy w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych 2) posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z art. 12, 13, 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wymienione uprawnienia Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63 poz. 394 z późn. zm.) Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń tj. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na zał. Nr 7 oraz oświadczenia o posiadaniu przez wskazane osoby wymaganych uprawnień - zał. Nr 5 Dla części II, III, IV, V zamówienia: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wszystkich części: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4. Dokumenty dodatkowe, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, zawierający informację, czy Wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2) Wskazanie w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (zawarte na formularzu oferty lub w odrębnym dokumencie) 3) Informacja o okresie gwarancji na przedmiotowe roboty i dostawy (zawarta na formularzu oferty lub w odrębnym dokumencie) - dotyczy każdej z części zamówienia 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 5) Oryginalne zobowiązanie (lub inne, odpowiednie oświadczenie w tym zakresie) podmiotu, oddającego Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. (jeżeli dotyczy) 6) Wykonawca, który wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Zamawiający żąda, aby z dokumentów wynikał w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia W przeciwnym przypadku Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy W sytuacji, gdy przedmiotem zobowiązania do udostępnienia zasobów są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym (takie jak wiedza i doświadczenie), niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udostępnienia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, dokument zobowiązania powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Powyższe uczestnictwo, w dowolnej, dozwolonej przez prawo postaci (np. jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie), musi jednak zostać wykazane przez Wykonawcę w ofercie. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. (Zobowiązanie musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) 7) W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane i dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, wykonawcy powinni dołączyć do oferty opis rozwiązań równoważnych - jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (Dotyczy wszystkich części zamówienia)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia. 3. Zmiana (przedłużenie) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, 2) wystąpienie okoliczności siły wyższej, jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze stron, które nastąpiło po wejściu w życie umowy, 3) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, które będzie miało istotny wpływ na przedłużenie terminu zakończenia zadania, 4) przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń, 4. Odstąpienie przez Zamawiającego od wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną a wykonaniem w zamian robót niezbędnych dla właściwego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedstawi kosztorys różnicowy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego 6. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 1) możliwością zastosowania materiałów lub urządzeń o równym lub lepszym standardzie niż przyjęte w projekcie, umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, 2) koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji, 7. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w sytuacji, gdy: 1) w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT) 8.Jeżeli w ramach wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego, który bierze udział w realizacji części zamówienia jako podwykonawca - Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 9. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 10. W razie zaistnienia okoliczności wymienionych w pkt 1-9 Zamawiający i Wykonawca mogą w drodze stosownego aneksu zmienić postanowienia zawartej umowy. 11. Strona występująca o zmianę umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia którejkolwiek z w/w przesłanek. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tomaszów Mazowiecki ul. Prezydenta I. Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Maz. - pokój nr 11b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Tomaszów Mazowiecki ul. Prezydenta I. Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Maz. - pokój nr 2 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu jest dofinansowywana z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Numer konkursu: POKL/I/9.1.1/ST/15.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Organizacja placów zabaw dla dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni z poliuretanu na istniejącym placu zabaw w SP Wiaderno (pow. 200 m2 w ramach projektu, pozostała pow. 24 m2 ze środków gminy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na zał. Nr 1a do SIWZ 2) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni na placu zabaw w SP Chorzęcin (z poliuretanu o pow. 132 m2 w ramach projektu oraz trawiastej o pow. 68 m2 w ramach projektu, pozostała pow. 124 m2 ze środków gminy) oraz zakup i montaż urządzeń zabawowych (zestaw zabawowy - 1: m.in. wieża z dachem, zjeżdżalnia, pomosty, drabinki oraz huśtawka podwójna - 1, karuzela z kierownicą - 1, pociąg - 1, huśtawka bocianie gniazdo - 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ Uwaga: Zamówienie dla SP Chorzęcin nie obejmuje montażu sprężynowców (samochodzik i konik) - są one już zamontowane na terenie szkoły..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Dostosowanie pomieszczeń i wyposażenie (do utrzymania czystości w pomieszczeniach oraz doposażenie kuchni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci w SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 2) Modernizacja toalet dla personelu w SP Wiaderno, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 3) Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach w SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 4) Doposażenie kuchni w SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Wyposażenie (meble i wyposażenie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakup oraz montaż mebli i wyposażenia dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: Wyposażenie (wypoczynkowe, zabawki i pomoce dydaktyczne, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, wyposażenie zapewn. bezp. warunki opieki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakup wyposażenia wypoczynkowego dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 2) Zakup pomocy i zabawek dydaktycznych dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 3) Zakup pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 4) Zakup artykułów plastycznych dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ 5) Zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9, 30.19.00.00-7, 33.14.16.23-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: Zakup sprzętu (ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych, kserokopiarek).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakup sprzętu ICT dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów 2) Zakup sprzętu audiowizualnego dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów 3) Zakup tablic interaktywnych dla SP Wiaderno, SP Chorzęcin, SP Komorów 4) Zakup kserokopiarek dla SP Chorzęcin, SP Komorów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumencie - zał. Nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 30.23.21.10-8, 32.32.00.00-2, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.