eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie załączników do Wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-10

Warszawa: Opracowanie załączników do Wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Numer ogłoszenia: 79677 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie załączników do Wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie załączników do Wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 dla przedsięwzięcia pn. Przebudowa układu hydrologicznego obejmującego Potok Służewiecki i Rów Wolica w celu zabezpieczenia przeciwpowodziowego oraz dla przedsięwzięcia pn. Wykorzystanie Kanału Wawerskiego jako odbiornika wód opadowych i roztopowych z terenu dzielnic Wesoła i Wawer - opracowanie Studium Wykonalności oraz Raportu oceny oddziaływania na środowisko oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia. Projekt wpisuje się w Działanie 2.1 Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska w ramach Osi priorytetowej II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIiŚ 2014-2020). 6.1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 (dwie) części. a) Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 - dot. Opracowania Studium Wykonalności oraz Raportu oceny oddziaływania na środowisko oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia wymaganych jako załączniki do Wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 dla przedsięwzięcia pn. Przebudowa układu hydrologicznego obejmującego Potok Służewiecki i Rów Wolica w celu zabezpieczenia przeciwpowodziowego - będący załącznikiem nr 1 do wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ b) Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - dot. Opracowania Studium Wykonalności oraz Raportu oceny oddziaływania na środowisko oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia wymaganych jako załączniki do Wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 dla przedsięwzięcia pn. Wykorzystanie Kanału Wawerskiego jako odbiornika wód opadowych i roztopowych z terenu dzielnic Wesoła i Wawer. - będący załącznikiem nr 1 do wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9, 71.24.20.00-6, 71.31.34.40-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: a) dla części 1 zamówienia - 7 000,00 zł b) dla części 2 zamówienia - 7 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek określony w pkt III.3.2) ogłoszenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie: a) co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu studium wykonalności dla projektu inwestycyjnego z zakresu melioracji szczegółowej lub podstawowej lub budownictwa wodnego lub gospodarki wodnej lub gospodarki wodno-ściekowej, które zostało złożone jako część dokumentacji o dofinansowanie ze środków bezzwrotnych i pozytywnie przeszło ocenę formalną i merytoryczną I-go stopnia dokonaną przez instytucję pośredniczącą, zarządzającą lub wdrażającą dla zamawiających z sektora administracji rządowej lub samorządowej, o całkowitej wartości inwestycji (studia, dokumentacja, roboty budowlane, nadzór) nie mniejszej niż 12.300.000,00 złotych brutto; b) co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu raportu oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, dla których sporządzenie raportu jest obowiązkowe na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 (t.j. Dz.U. z 2016 r. Nr 71), w tym co najmniej jednego raportu oceny oddziaływania na środowisko dotyczącego przedsięwzięcia z zakresu gospodarki wodnej lub gospodarki wodno-ściekowej lub melioracji szczegółowej lub podstawowej lub budownictwa wodnego, dla którego procedura prowadzona przez Wykonawcę zakończyła się uzyskaniem prawomocnej decyzji środowiskowej dla danego przedsięwzięcia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek określony w pkt III.3.4) ogłoszenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykażą, że dysponują co najmniej 3 (trzema) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - Specjalistą ds. finansowych - wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym doświadczenie w opracowywaniu jako autor lub współautor części ekonomiczno-finansowej co najmniej dwóch studiów wykonalności z zakresu melioracji szczegółowej lub podstawowej lub budownictwa wodnego lub gospodarki wodnej lub gospodarki wodno-ściekowej, o całkowitej wartości inwestycji co najmniej 12.300.000,00 PLN brutto każda; - Specjalistą ds. gospodarki wodno-ściekowej - wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym doświadczenie przy opracowywaniu co najmniej dwóch studiów wykonalności z zakresu gospodarki wodno-ściekowej; - Specjalistą ds. ochrony środowiska - wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym doświadczenie przy opracowywaniu co najmniej dwóch raportów oceny oddziaływania na środowisko dla projektów z zakresu gospodarki wodnej lub budownictwa wodnego lub gospodarki wodno-ściekowej lub melioracji szczegółowej lub podstawowej, zakończonych uzyskaniem dla każdego z nich prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek określony w pkt III.3.4) ogłoszenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykażą, że posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 400.000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Zamawiający wymaga, aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. b) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; c) w przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 17.10 lit. b) SIWZ. d) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisem lit. a), ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy; d) oryginał potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. 16.2 SIWZ

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 80
    • 2 - Termin wykonania opracowania dla zadania nr 2 - 20

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści wybranej oferty z zastrzeżeniem w ust. 2. 2. Zmiana Umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszego zamówienia, 2) zaistnienia okoliczności, z przyczyn obiektywnych niezależnych od Stron Umowy, powodujących konieczność zmiany pierwotnych warunków realizacji prac przewidzianych w Załączniku nr 1 do Umowy, gdy dalsza realizacja prac na dotychczasowych warunkach uniemożliwiałaby dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych warunków i postanowień Umowy pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, a w szczególności w wyniku powstania trudności związanych z pozyskaniem materiałów i opinii niezbędnych do wykonania Przedmiotu Umowy, Zamawiający może dopuścić możliwość zmiany Umowy polegającej na wydłużeniu terminów umownych o czas niezbędny do ich pozyskania. Ponadto Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji Umowy w przypadku zmian terminów realizacji procedury konkursowej konkursu organizowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 - Działanie nr 2.1. w ramach, którego rozpatrywany będzie wniosek o dofinansowanie złożony przez Zamawiającego do którego załącznikami będą dokumenty opracowane przez Wykonawcę w ramach przedmiotowej Umowy. 3. Zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie w przypadku, gdy okoliczności wskazane w ust. 2 pkt 2) nie są spowodowane działaniem bądź zaniechaniem Wykonawcy. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają, z zastrzeżeniem §7 ust. 2, formy pisemnej, pod rygorem nieważności.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie, w pok. Nr 413, piętro 4..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie, w pok. Nr 413, piętro 4..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Senatorskiej 36, w pok. Nr 421 , (Sala Konferencyjna), IV piętro, w dniu składania ofert o godzinie 11:00 b) Numer postępowania: ZP/EP/271/II-97/16, c) Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 487 804,88 zł. netto, w tym: wartość dla części 1 zamówienia wynosi - 243 902,44 zł netto, wartość dla części 2 zamówienia wynosi - 243 902,44 zł netto..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dot. przedsięwzięcia pn. Przebudowa układu hydrologicznego obejmującego Potok Służewiecki i Rów Wolica w celu zabezpieczenia przeciwpowodziowego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 - Opracowanie Studium Wykonalności oraz Raportu oceny oddziaływania na środowisko oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia wymaganych jako załączniki do Wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 dla przedsięwzięcia pn. Przebudowa układu hydrologicznego obejmującego Potok Służewiecki i Rów Wolica w celu zabezpieczenia przeciwpowodziowego - będący załącznikiem nr 1 do wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9, 71.24.20.00-6, 71.31.34.40-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2017.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 80
      • 2. Termin wykonania opracowania dla zadania 2 - 20

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dot. przedsięwzięcia pn. Wykorzystanie Kanału Wawerskiego jako odbiornika wód opadowych i roztopowych z terenu dzielnic Wesoła i Wawer..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 - Opracowanie Studium Wykonalności oraz Raportu oceny oddziaływania na środowisko oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia wymaganych jako załączniki do Wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 dla przedsięwzięcia pn. Wykorzystanie Kanału Wawerskiego jako odbiornika wód opadowych i roztopowych z terenu dzielnic Wesoła i Wawer. - będący załącznikiem nr 1 do wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9, 71.24.20.00-6, 71.31.34.40-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2017.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 80
      • 2. Termin wykonania opracowania dla zadania 2 - 20

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.