eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudziniec › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rudziniec oraz opróżnianie koszy ulicznych z terenu Gminy Rudziniec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-01

Rudziniec: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rudziniec oraz opróżnianie koszy ulicznych z terenu Gminy Rudziniec
Numer ogłoszenia: 79543 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudziniec , ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, woj. śląskie, tel. 32 4000 704, faks 32 739 06 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rudziniec oraz opróżnianie koszy ulicznych z terenu Gminy Rudziniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: a) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rudziniec b) opróżnianie koszy ulicznych z terenu Gminy Rudziniec Odbiór odpadów komunalnych z terenu nieruchomości dotyczy każdej ilości następujących rodzajów odpadów komunalnych: Zmieszane odpady komunalne Szkło Papier Metale Tworzywa sztuczne Opakowania wielomateriałowe Odpady kuchenne ulegające biodegradacji w tym odpady zielone Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny Meble i inne odpady wielkogabarytowe Zużyte opony Z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych będą odbierane następujące odpady komunalne zebrane w sposób selektywny: papier, opakowania wielomateriałowe, szkło, tworzywa sztuczne i metal, odpady zielone i kuchenne ulegające biodegradacji, odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczne, przeterminowane leki i chemikalia, zużyte opony, inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne w ilości 10 kg na osobę na rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji. Zgodnie z art. 6d ust. 4 pkt 5 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalacji, w szczególności regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów, do których będzie przekazywał odebrane od właścicieli nieruchomości odpady komunalne. Ogólna charakterystyka Gminy Rudziniec w kontekście odbioru i zagospodarowanie odpadów komunalnych: - Szacunkowa liczba nieruchomości zamieszkałych, w tym zabudowa wielorodzinna: 2 727 - Liczba osób zameldowanych w Gminie Rudziniec na pobyt stały: 10 445 osób oraz na czasowy 174 osoby (stan na dzień 31.12.2014 rok wg danych z ewidencji ludnośći). - Szacunkowy liczba osób zamieszkałych w Gminie Rudziniec ok. 9 100 osób. - Powierzchnia Gminy 160,4 km2. Powyższe dane są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia liczby obsługiwanych nieruchomości w zakresie odbierania odpadów komunalnych. Zmiana liczby obsługiwanych nieruchomości nie będzie powodować zmiany zapisów umowy ani zmiany wartości zamówienia. Ilość odpadów zebranych w Gminie Rudziniec w latach ubiegłych (dane dotyczą nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych - kosze uliczne); Rok 2011: 1. opakowania z tworzyw sztucznych - 66,59 Mg, 2. opakowania z papieru i tektury - 21,05 Mg, 3. opakowania z aluminium, blachy białej i lekkiej - 10,32 Mg, 4. opakowania ze szkła gospodarczego, poza ampułkami - 137,43 Mg, 5. odpady wielkogabarytowe - 39,19 Mg, 6. odpady niesegregowanie (zmieszane) komunalne - 1.655,41 Mg, 7. odpady zielone i kuchenne ulegające biodegradacji - brak danych Rok 2012: 1. opakowania z tworzyw sztucznych - 69,56 Mg, 2. opakowania z papieru i tektury - 25,04 Mg, 3. opakowania z aluminium, blachy białej i lekkiej - 6,53 Mg, 4. opakowania ze szkła gospodarczego, poza ampułkami - 133,99 Mg, 5. odpady wielkogabarytowe - 64,10 Mg, 6. odpady niesegregowanie (zmieszane) komunalne - 1.815,59 Mg, 7. odpady zielone i kuchenne ulegające biodegradacji - brak danych Rok 2013: 1. opakowania z tworzyw sztucznych - 75,98 Mg, 2. opakowania z papieru i tektury - 6,88 Mg, 3. opakowania z aluminium, blachy białej i lekkiej - 4,34 Mg, 4. opakowania ze szkła gospodarczego, poza ampułkami - 206,04 Mg, 5. odpady wielkogabarytowe - 61,04 Mg, 6. odpady niesegregowanie (zmieszane) komunalne - 2.493,31 Mg, 7. odpady zielone i kuchenne ulegające biodegradacji - 50,98 Mg. Rok 2014: 1. opakowania z tworzyw sztucznych - 15,75 Mg, 2. opakowania z papieru i tektury - 27,30 Mg, 3. opakowania z aluminium, blachy białej i lekkiej - 0,17 Mg, 4. opakowania ze szkła gospodarczego, poza ampułkami - 103,00 Mg, 5. odpady wielkogabarytowe - 71,30 Mg, 6. odpady niesegregowanie (zmieszane) komunalne - 3.095,48 Mg, 7. odpady zielone i kuchenne ulegające biodegradacji - 49,40 Mg. Dotychczas z terenu Gminy Rudziniec nie odbierano odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne. Od dnia 01.07.2015r. odpady te będą odbierane przez Wykonawcę z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.54.14.00 - 90.54.14.00 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności: 1) zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości tj. co najmniej: wszystkich odpadów o kodach z grupy 20 oraz wszystkich odpadów o kodach z podgrupy 15 01 na terenie gminy Rudziniec wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) 2) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia tj. co najmniej wszystkich odpadów o kodach z grupy 20 oraz wszystkich odpadów o kodach z podgrupy 15 01 wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) 3) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonym przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1155 z późn. zm.). Warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują doświadczeniem do wykonania zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia z następującym zastrzeżeniem: wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu (lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej musi precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika, 2) wypełniony i podpisany druk oferty - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ, 3) upoważnienie osób do podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych dołączonych do oferty. W przeciwnym wypadku do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Posiadane zasoby - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: na warunkach określonych we wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.rudziniec.pl - BIP - zamówienia publiczne powyżej 30tyś euro
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rudzińcu, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Rudzińcu, Biuro Podawcze, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.