eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › Budowa Parku Zdrojowego Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna - Zagospodarowanie terenów wokół obiektów sanatoryjnych (etap II rewitalizacji)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2011-03-10

Muszyna: Budowa Parku Zdrojowego Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna - Zagospodarowanie terenów wokół obiektów sanatoryjnych (etap II rewitalizacji)
Numer ogłoszenia: 79491 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna - Burmistrz Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna , Rynek 31, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 018 4725940, faks 018 4777921.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Parku Zdrojowego Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna - Zagospodarowanie terenów wokół obiektów sanatoryjnych (etap II rewitalizacji).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.1 Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Parku Zdrojowego Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna - Zagospodarowanie terenów wokół obiektów sanatoryjnych (etap II rewitalizacji) II.1.2 Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Parku Zdrojowego Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna, Zagospodarowanie terenów wokół obiektów sanatoryjnych (etap II rewitalizacji) Obszar projektowanej inwestycji zlokalizowany jest w Muszynie powyżej ul. Mściwujewskiego Cel i zakres opracowania. Celem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na bazie Programu Funkcjonalno Użytkowego - Park Zdrojowy Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna - Etap II oraz Koncepcji Programowo-Przestrzennej - Park Zdrojowy Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna - Etap II obejmującego: - instalację oświetlenia parku, kanalizację teletechniczna i tv dozorową, - zaopatrzenie w wodę, - strumień z kaskadami, - platformę widokową nr I, - platformę widokową nr II z pochylnią dla niepełnosprawnych, - mostek drewniany przez strumień, - platformę widokową nr III, - murki - podniesione rabaty nr I, - murki - podniesione rabaty nr II, - murki - podniesione rabaty nr III, - pergolę nr I, - pergolę nr II, - pergolę nr III, - zieleń urządzoną, - elementy małej architektury, - alejki spacerowe, - ścieżki rowerowe, - ciągi pieszo - jezdne, - zadaszenie przy ognisku, - urządzenia sprawnościowe, WPROWADZENIE Strefa I . Ulica dr Seweryna Mściwujewskiego Strefa I byłaby kontynuacją nasadzeń przy ul. Mściwujewskiego z I Etapu rewitalizacji. Ze względu na istniejącą wokół zieleń oraz szpaler drzew iglastych od strony Korony, ulicę należy uzupełnić jedynie w ławki, kosze na śmieci oraz donice. Donice mają akcentować trakt barwnymi kompozycjami z roślin jednorocznych: W kwestii istniejącej zieleni, zaleca się usunięcie krzewów oraz drzew w złym stanie fitosanitarnym, usunięcie samosiewów w pasie przy ul. Mściwujewskiego. Wspomniane zabiegi pielęgnacyjne uporządkują istniejąca zieleń oraz sprawią, że w pasie zieleni będzie można poprowadzić trakt pieszy łączący ulicę z pozostałymi ogrodami na łąkach. STREFA II. Ogród zdrowia. Strefa II jest połączona z ul. Mściwujewskiego. Zamawiający wymaga aby zaprojektować dla niej zestaw urządzeń wellenss dla osób powyżej 50 roku życia. Byłby to zestaw 5 elementów z przeznaczeniem dla ćwiczeń ruchowych. Przy urządzeniach należy zaprojektować soliterowe nasadzenia brzóz brodawkowatych, które dawałyby cień ćwiczącym na nich osobom, tworząc tzw. gaik. Oprócz drzew należy wprowadzić nasadzenia krzewów ozdobnych, swobodnie rosnących naturalnych dla danego środowiska. STREFA III. Ogród zapachowo-dotykowy Ogród zapachowo-dotykowy to esencja najpiękniejszych zapachów, które mają działać kojąco na ciało i umysł obserwatora. Zebrane powinny zostać tu rośliny (gł. byliny) o intensywnej woni oraz liczne, aromatyczne zioła. Ścieżki byłby by prowadzone w taki sposób by przeplatały się nieustannie z projektowana roślinnością. Źródłem zapachów są tu nie tylko kwiaty, ale także liście a nawet pączki. W tym ogrodzie podobnie jak w ogrodzie dotykowym zaprojektowana została kolista platforma drewniana z siedziskami. W jej centralnym miejscu usytuowane jest niewysokie drzewo o koronie parasolowatej, mającej tworzyć zielone zadaszenie a także, dzięki aromatycznej woni umilać odpoczynek turystom. Z krzewów należy zaprojektować m.in. porzeczkę alpejską, różę czerwonawą, jaśminowiec wonny, kalina hordowina w odm. Aureum, bez czarny w odm. Laciniata, z bylin: bodziszek korzeniasty w odm. Album, w odm. Czakor, kosmatka olbrzymia itp. STREFA IV. Ogród słuchowy Głównym zadaniem tej części ogrodu ma być pobudzenie zmysłu słuchu. Oprócz płynącego, szemrzącego strumienia wodnego, przeplatającego się ze ścieżkami i małą architektura, należy wykorzystać tu liczne rośliny przyciągające zwierzęta i ptaki, a także drzewa i krzewy szeleszczące, dzięki swoim delikatnym, ażurowym koronom. Zmieniające się nawierzchnie (żwir, drewniane kładki) również mają potęgować doznania słuchowe. Z drzew powinno się przewidzieć np. brzozę brodawkowata, topole osikę. Należy zaprojektować nasadzenia krzewów typu: bez czarny w odm. Laciniata kłokoczka południowa, trzmielina południowa, kruszyna pospolita itp. Z bylin np. przywrotnik ostroklapowy, bodziszek korzeniasty w odm. Czakor czy śmiałek darniowy. STREFA V. Ogród dotykowo- zapachowy Centralnym punktem projektowanej przestrzeni tego ogrodu jest platforma widokowa, na planie koła, z drewnianymi siedziskami. Dookoła zakomponowana jest zieleń niska, ozdabiająca, ale nie przesłaniająca rozlegającego się widoku. Zieleń zakomponowana tutaj ma być wyrazista w dotyku. Zastosowane zostały tutaj rośliny o charakterystycznych kształtach liści, korze, kwiatów oraz owoców. Zróżnicowano formy i kształty poprzez sadzenie obok siebie np. roślin o delikatnych, gładkich liściach oraz gatunków z liśćmi szorstkimi lub pierzastymi. Zestawienie roślin kontrastujących pod względem wielkości i faktury kwiatów, pędów lub pni drzew. .Nawierzchnia piesza powinna być delikatnie zaznaczona kostka kamienną, przerośniętą trawą. Z drzew powinno się zaprojektować m.in. lipę drobnolistną, klona jawora, klona pospolitego. Z krzewów np. m.in. kalinę koralowa, kalinę hordowinę, bez koralowy, różę alpejską. Z bylin np. szałwię omszoną, bodziszek korzeniasty w odm. Czakor, ostnicę włosowatą, rojnik murowy, kostrzewa Gautiera, rozchodnik Matrona, czyściec wełnisty itp. STRFA VI. Ogród smakowy Ogród smakowy miałby za zadanie spełnić rolę poznawczą. Projektowane w nim rośliny, to przede wszystkim drzewa i krzewy owocowe. Należy zaproponować podwyższenie rabat, w których rosły by krzewinki owocowe (np. truskawki, poziomki), oraz zaprojektowanie konstrukcji pionowych dla roślin owocowych pnących (winogrona). Zastosowane rozwiązanie w ogrodzie miałyby za zadanie ułatwić przebywanie jak i poznawanie roślin owocowych osobom niepełnosprawnym. Do nasadzeń należy zaproponować m.in: brzozę brodawkowata, głóg odgiętodziałkowy, jabłoń, śliwy, grusza, brzoza omszona. Z krzewów liściastych np. róża czerwona, dereń jadalny, świdośliwa wielkokwiatowa, pigwowiec pośredni odm. Jet Trawl, borówka brusznica, borówka wysoka, poziomka pospolita, jeżyna bezkońcowa itp. STRFA VII. Ogród wzrokowy W ogrodzie wzrokowym proponuje się nasadzenia drzew np. lipy drobnolistnej, graba pospolitego w odm. Fastigiata, brzoza papierowa, brzoza omszona. Z krzewów np. róża alpejska, bez czarny odm. Laciniata, lilak pospolity, tawuła szara odm.Grefsheim, tawuła nippońska odm. Snowmound. Z bylin np. bodziszek korzeniasty odm.Album, bodziszek korzeniasty odm. Czakor, zawilec wielkokwiatowy, śmiałek darniowy, jarzmianka większa, przetacznik kłosowy itp. STREFA VIII. Strefa ruchowa. Ścieżki piesze. Strefa VIII to przede wszystkim zbocza wzgórz, porośnięte łąkami. Zaprojektowano na nich ścieżki piesze, komunikacyjne, łączące ze sobą wszystkie ogrody oraz połączone również z zejściem na Al. Zdrojową, z kapliczką w Zagajniku Zapopradzie. Przewidziana jest na tym terenie pielęgnacja zieleni istniejącej: usunięcie krzewów oraz drzew w złym stanie fitosanitarnym, usunięcie samosiewów w granicy strefy. ZAŁOŻENIA: Instalacja oświetlenia parku, kanalizacja teletechniczna i tv dozorową, Przewiduje się kompleksowe zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia parkowego, altany i innych elementów małej architektury w ilościach odpowiednich do zamierzenia funkcjonalnego oraz zasilanie pomp przy strumyku wraz z technologią strumyka, a także kabel zasilający pod mającą powstać wieżę widokową. Wieża widokowa objęta będzie oddzielnym zamówieniem. Orientacyjna długość instalacji; - oświetleniowa - 2.087,00 mb, - teletechniczna - 1.383,00 mb. - lampy stojące firmy Art. Metal model D6A 1/1 - 4 metrowa A1A/K2G 4-metrowa lub równoważnych w ilości 89 szt. Odprowadzenie wód opadowych Woda opadowa z nawierzchni utwardzonych (alejki piesze, place, place zabaw) będzie odprowadzana na trawniki oraz bezpośrednio w grunt. Zaopatrzenie w wodę. Na terenie parku projektuje się przyłącz wodociągowy dla zasilania strumyka, długości około 285,00 mb. Strumień Planuje się budowę strumienia dł. 55,00 mb, szer. zmiennej 0,80-1,50 mb, głębokość koryta około 0,50 mb. Strumień ocembrowany kamieniem naturalnym. Oświetlony 8 punktami świetlnymi (podświetlenie wskazane w dnie strumienia). Należy przewidzieć komorę technologiczną i zbiornik na wodę. Sugerowane wymiary zbiornika 350x350x230 cm (szer.x dł.x wys). W strumieniu wkomponować roślinność wodną. Platforma widokowa nr I z siedziskami Platforma projektowana jest na usypanym nasypie. Komunikacyjnie powiązana ze ścieżkami spacerowymi. Podest oraz pochylnie wykonane z drewna iglastego impregnowanego (świerk, jodła) ryglowanego na legarach. Platforma w kształcie koła o średnicy ok. 660 cm. Całość wykonana na nasypie ziemnym. Balustrady drewniane. Siedziska drewniane dł. 3,50 mb. 1 łączna pow. ciągu komunikacji pieszej - 34 m2 , 2/powierzchnia platformy z uwzględnieniem konstrukcji wg. rysunków zawartych autorstwa biura Park - M z 2010 roku. - 34 m2, wys. 60 cm, 3/całkowita długość obiektu średnica - 6.6 m 4/szerokość użytkowa -6.6 m, 3x schody prowadzące na platformę, szerokość 105 cm, dł po łuku 430 cm, 5/konstrukcja pochylni i podestu z drewna egzotycznego lub krajowego - nasyp ziemny wys. 50 cm. podłoga drewniana na legarach. - konstrukcja drewniana z drewna np.. świerkowego impregnowanego -deskowanie pow. 34 m2 (śr. 660 cm). powierzchnia z desek ryflowanych 2.5 x 9 cm -ławka drewniana - 3 szt.,dł. 240 cm szer.. 45cm, wys. 45cm; konstrukcja metalowa z profili (ceownik). obicie deskami - 2.5x9 cm. -3 x schody terenowe: palisada granitowa 10/ 20 /40, szara, surowo łupana; - 47 mb - wypełnienie stopnic : kostka granitowa surowo łupana 4/6 -8 m2 -murek betonowy zbrojony, szer. 20 cm, - 16 mb, najwyższa wys. 50 cm, - fundament pod murek, beton zbrojony b20 (gł. posadowienia 120 cm) z izolacjami pionowymi i poziomymi - belka drewniana 10x10 cm, belki tworzące wieniec; sprężenie konstrukcji - 5.4 mb - legary 8x10 cm - 38 mb (12 szt. x 3.19 mb) - fundament punktowy zbrojony (20x20x120 cm ) b20, - 22 szt. - 1.05 m3 - metalowe obejmy na legary, zakotwienie w słupach fundamentowych - 31 szt Platforma widokowa nr II z pomostem dla niepełnosprawnych Platforma projektowana jest przy zbiorniku wodnym. Powiązana integralnie z pomostem dla niepełnosprawnych. Całość o pow. ok. 40 m2. Podest oraz pochylnie wykonane z drewna iglastego impregnowanego (świerk, jodła) ryglowanego na legarach. Balustrady drewniane. Komunikacyjnie powiązana ze ścieżkami spacerowymi. - platforma widokowa z pomostem i schodami drewnianymi 1/powierzchnia platformy ze schodami i pomostem wraz balustradami z uwzględnieniem konstrukcji - ok. 40 m2, 32 mb - deskowanie-deska ryflowana np. 15x2.5x2.5 cm 2/całkowita długość obiektu - 32 mb 3/całkowita szerokość platformy II (632x632 cm) - ok. 29 m2 4/całkowita szerokość schodów wraz pomostem łączącym mostek z platformą - 152 cm - pow. 11 m2 5/szerokość użytkowa platformy i pomostu -140 cm 6/konstrukcja mostku - dźwigary z drewna klejonego egzotycznego lub krajowego, impregnowanego 7/balustrady drewniane zakończone pochwytem z drewna o wys. 110 cm . - pochwyt drewniany (6x10 cm)- łącznie - 70 mb - linki stalowe ocynkowane rozciągnięte pomiędzy słupkami balustrady (przy schodach)-łącznie -56 mb - pochylnia II dla osób niepełnosprawnych 1/powierzchnia z balustradami z uwzględnieniem konstrukcji ok. 15.5 m2 2/całkowita długość obiektu ok. 790 cm 3/szerokość użytkowa pochylni - 110 cm; pomostu - 170x300 xm 4/konstrukcja mostku - dźwigary z drewna klejonego egzotycznego lub krajowego, impregnowanego 5/balustrady drewniane zakończone pochwytem z drewna wys. 110 cm . 6/poręcz dla osób niepełnosprawnych na odcinkach pochylni rozstaw osiowy poręczy 150 mm (kształtownik okrągły zamknięty 50x2 mm; malowne wg koloru ral 7022; umbra grey) Mostek drewniany Mostek o konstrukcji drewnianej (drewno klejone) nad strumykiem. Balustrady drewniane lub ze stali nierdzewnej. Obiekt ma być harmonijnie wkomponowany w projektowane otocznie i środowisko przyrodnicze. Do mostku mają dochodzić schody terenowe wykonane z kostki granitowej i palisad granitowych. Należy przewidzieć łącznik pomiędzy mostkiem a platformą widokową nr II przy zbiorniku wodnym. Orientacyjna powierzchnia mostku 9,00 m2. 1/powierzchnia z balustradami z uwzględnieniem konstrukcji ok. 9 m2 2/całkowita długość obiektu ok. 6 m 3/szerokość użytkowa kładki -140 cm 4/konstrukcja mostku - dźwigary z drewna klejonego egzotycznego lub krajowego, impregnowanego 5/balustrady drewniane zakończone pochwytem z drewna lub stali wys. 110 cm . Platforma widokowa nr III Platforma widokowa wyniesiona ponad teren na wys. ok. 135 cm wykonana z drewna impregnowanego (świerk, jodła) lub egzotycznego w kształcie koła o śr. ok. 8,00 m. Deski podestu ryflowane. W środku pozostawiony otwór na nasadzenie drzewa soliterowego. Balustrady drewniana lub ze stali nierdzewnej. Na projektowaną drewnianą platformę, która ma być wpisana w spadek terenu od strony wschodniej poprowadzić drewniane schody. Platforma opiera się na zespole słupów drewnianych zakotwionych w fundamencie betonowym. 1/powierzchnia całkowita z balustradami z uwzględnieniem konstrukcji ok. 48 m2, powierzchnia zabudowy - 38 m2 2/ wysokość platformy w najwyższym punkcie - 135 cm, w najniższym ok. 57 cm 3/całkowita długość obiektu ok. 798 cm 4/ -całkowita szerokość obiektu - 150 cm -szerokość użytkowa kładki - min. 170 cm 5/konstrukcja z drewna klejonego egzotycznego lub krajowego, impregnowanego - deskowanie pow. 27 m2 (szerokość. 240 cm). podłoga z desek ryflowanych gr. 2.5 x9 cm - schody drewniane na konstrukcji drewnianej, deski ryflowane, gr. 25 cm, szer. 11 cm - konstrukcja: krawędziaki 10x6 -9 mb, słupki pod schody (3 szt. x 70 cm) - belka drewniana 10x10cm, belki tworzące 3 równoległe wieńce; łączenie z słupami konstrukcyjnymi za pomocą złączy ciesielskich; sprężenie konstrukcji - 47 mb - słupy konstrukcyjne pionowe 10x10 cm, słupy drewniane mocowane na kotwach w blokach fundamentowych; -30 szt. - wys. 120 cm - 36 mb - legary - belki konstrukcyjne poziome (10x10 cm) jako konstrukcja wsporcza na deskowanie- 24 mb - fundament punktowy zbrojony (20x20x120 cm ) b20 z izolacja pionowa, przeciwwilgociową 6/balustrady drewniane zakończone pochwytem z drewna wys. 110 cm .- 36 mb 7/ wyposażenie: ławka drewniana - 3 szt. - dł. 240 cm szer.. 45cm, wys. 45cm; konstrukcja metalowa z profili kątownik nierównoramienny 60/40/1.5 mm . metoda łączenia za pomocą spawu - 32 szt. x 42.5 cm wys. - 2x górne - 14.7 mb okładzina drewniana (siedzisko i okł. zewnętrzna) - deski drewna świerkowego, impregnowanego, 2.5/9/40 cm; zastosowanie śrub ze stali nierdzewnej -siedzisko (szer. 45 cm) - 3 m2 - zakotwienie siedziska (kątowniki dospawane do metalowych podkładek, przyśrubowanie do podłogi drewnianej) - 32 szt. - stężenie górne - płaskownik (40x1.5 mm) -9 x 40 cm dł. - stężenie dolne zewn. - płaskownik (60x1.5 mm) - 6.5 mb okładzina zewn. - 7.5 mb, x 0.45 cm wys. Murki - podniesione rabaty nr I Element nr 1 - donica z blatem roboczym Murek betonowy B15(wys. 100 cm, szer. 20 cm) - 20 mb Izolacja pionowa mineralna muru, typu Sopro DSF S23 - 20 m2 Izolacja pozioma typu Sopro BE 422 - 6 m2 Fundamenty, beton zbrojony B20 (gł. posadowienia 120 cm, szer. 30 cm, )- 7,2 m3 chudy beton gr. 10 cm - 0,8 m3 papa bitumiczna na chudym betonie - 8 m2 Izolacja pionowa fundamentów, przeciwwilgociowa typu Sopo BE 755 - 48 m2 Ocieplenie pionowe donicy, warstwa styropianu gr. 5 cm, wys. 1m - 19 m2 Warstwa drenażu, pod ziemią urodzajną, żwir (frakcja 8/16mm, gr. 20 cm) - 0,5 m3 Ziemia urodzajna - 1,75 m3 Wykończenie: Blat roboczy - płyty piaskowca szaro-żółtego, (piaskowiec magurski), gr. 4 cm - 4 m2 Okładzina - piaskowiec łamany - 19 m2 Elastyczna zaprawa klejowa do kamienia naturalnego typu Sopro Tr 414 -19 m2 zaprawa do fugowania typu: PFM 574 -szara Wykończenie murku, płyta z piaskowca - 5,7 m2 Impregnacja kamienia naturalnego typu Sopro MNP 704 -24,7 m2 Element nr 2 (2 kpl) Murek betonowy B15(wys. 100 cm, szer. 20 cm) - 11,6 mb Murek betonowy B15(wys. 50 cm, szer. 20 cm) - 4 mb Izolacja pionowa mineralna muru, typu Sopro DSF S23 - 14,8 m2 Izolacja pozioma typu Sopro BE 422 - 4,7 m2 Fundamenty, beton zbrojony B20 (gł. posadowienia 120 cm, szer. 30 cm, )- 5,6 m3 chudy beton gr. 10 cm - 0,5 m3 papa bitumiczna na chudym betonie - 4,7 m2 Izolacja pionowa fundamentów, przeciwwilgociowa typu Sopo BE 755 - 37,4 m2 Ocieplenie pionowe donicy, warstwa styropianu gr. 5 cm, wys. 1m, - 15,6 m2 Warstwa drenażu, pod ziemią urodzajną, żwir (frakcja 8/16mm, gr. 20 cm) - 0,44 m3 Ziemia urodzajna - 1,56 m3 Wykończenie: Okładzina - piaskowiec łamany, (Kopalnie Piaskowca Radków) - 13,6 m2 Elastyczna zaprawa klejowa do kamienia naturalnego typu Sopro Tr 414 -19 m2 Wykończenie murku, płyta z piaskowca - 11,6 m2 zaprawa do fugowania typu: PFM 574 -szara Impregnacja kamienia naturalnego typu Sopro MNP 704 - 25,2 m2 Murki - podniesione rabaty nr II Murek betonowy B15(wys. 100 cm, szer. 20 cm) - 12,8 mb Murek betonowy B15(wys. 50 cm, szer. 20 cm) - 12.2 mb Izolacja pionowa mineralna muru, typu Sopro DSF S23 - 19 m2 Izolacja pozioma typu Sopro BE 422 - 5 m2 Fundamenty, beton zbrojony B20 (gł. posadowienia 120 cm, szer. 30 cm, )- 9 m3 chudy beton gr. 10 cm - 1 m3 papa bitumiczna na chudym betonie - 10 m2 Izolacja pionowa fundamentów, przeciwwilgociowa typu Sopo BE 755 - 60 m2 Ocieplenie pionowe donicy, warstwa styropianu gr. 5 cm, wys. 1m, - 18,8 m2 Warstwa drenażu, pod ziemią urodzajną, żwir (frakcja 8/16mm, gr. 20 cm) - 1,2 m3 Ziemia urodzajna - 3,3 m3 Wykończenie: Okładzina - piaskowiec łamany, (Kopalnie Piaskowca Radków) - 19 m2 Elastyczna zaprawa klejowa do kamienia naturalnego typu Sopro Tr 414 -19 m2 Wykończenie murku, płyta z piaskowca - 7,5 m2 zaprawa do fugowania typu: PFM 574 -szara Impregnacja kamienia naturalnego typu Sopro MNP 704 - 26,5 m2 Murki - podniesione rabaty nr III Murek betonowy B15(wys. 100 cm, szer. 20 cm) - 16,3 mb Murek betonowy B15(wys. 50 cm, szer. 20 cm) - 14,8 mb Izolacja pionowa mineralna muru, typu Sopro DSF S23 - 23,7 m2 Izolacja pozioma typu Sopro BE 422 - 9,4 m2 Fundamenty, beton zbrojony B20 (gł. posadowienia 120 cm, szer. 30 cm, )- 11,2 m3 chudy beton gr. 10 cm - 1,3 m3 papa bitumiczna na chudym betonie - 12,5 m2 Izolacja pionowa fundamentów, przeciwwilgociowa typu Sopro BE 755 - 75 m2 Ocieplenie pionowe donicy, warstwa styropianu gr. 5 cm, wys. 1m, - 23,7 m2 Warstwa drenażu, pod ziemią urodzajną, żwir (frakcja 8/16mm, gr. 20 cm) - 1,52 m3 Ziemia urodzajna - 4,18 m3 Wykończenie: Okładzina - piaskowiec łamany, (Kopalnie Piaskowca Radków) - 23,7 m2 Elastyczna zaprawa klejowa do kamienia naturalnego typu Sopro Tr 414 -23,7 m2 Wykończenie murku, płyta z piaskowca, gr. 5cm - 9,4 m2 zaprawa do fugowania typu: PFM 574 -szara Impregnacja kamienia naturalnego typu Sopro MNP 704 -33 m2 Pergola nr I 1/powierzchnia w obrysie zadaszenia. 23 m2 2/całkowita długość obiektu - 660 m 3/ całkowita szerokość obiektu - 350 cm 4/całkowita wysokość- 270 cm 5/konstrukcja drewniana z drewna np. świerkowego, impregnowanego - belki konstrukcyjne pionowe 16x16x190 cm - 6 szt. - belki pionowe 10x10x240 cm - 8 szt. - belki konstrukcyjne poziome (płatew)16x8x660 cm - 2 szt. - belki poziome górne (krokwie) 16x8x350 cm - 9 szt. - drewniane poziome elementy na rośliny pnące - 2 cm - 80 szt. (dł.) dł. 30 cm - metalowe obejmy na belki drewniane - 14 szt. złacze ciesielskie - 12 szt Murek betonowy B15(wys. 50 cm, szer. 50x50cm)x6 - 3 mb; 0,75 m3 betonu Izolacja pionowa mineralna muru, typu Sopro DSF S23 - 6 m2 Izolacja pozioma typu Sopro BE 422 - 1,5 m2 Fundamenty, beton zbrojony B20 (gł. posadowienia 120 cm, szer. 60x80 cm, )- 3,5 m3 chudy beton gr. 10 cm - 0,3 m3 papa bitumiczna na chudym betonie - 2,9 m2 Izolacja pionowa fundamentów, przeciwwilgociowa typu Sopro BE 755 - 20 m2 Wykończenie: Okładzina - piaskowiec łamany szaro-żołty, (piaskowiec magurski) - 6 m2 Elastyczna zaprawa klejowa do kamienia naturalnego typu Sopro Tr 414 -7,5 m2 Wykończenie murku, płyta z piaskowca, gr. 5cm - 2,16 m2 zaprawa do fugowania typu: PFM 574 -szara - 6 m2 Impregnacja kamienia naturalnego typu Sopro MNP 704 -33 m2 -7,5 m2 Pergola nr II 1 powierzchnia w obrysie zadaszenia. 31 m2 2 całkowita długość obiektu - 1189 m 3 całkowita szerokość obiektu - 268 cm 4 całkowita wysokość- 254 cm 5 konstrukcja drewniana z drewna np. świerkowego, impregnowanego i profili zamkniętych malowanych wg palety RAL 7022 (UMBRA GRAY) - belki konstrukcyjne pionowe 16x16 cm (16 szt.x 250 cm wys.) - belka pozioma łącząca słupy pionowe 16x16cm (8 szt. x 218 cm dł.) - rama stalowa wykonana z kształtowników zamkniętych prostokątnych 80x80x20 mm jako konstrukcja nośna dla pnączy. łączenie profili poziomych i pionowych za pomoca elementow złącznych (pkt.8)(14 profili poziomych, wys. 234 cm, 40 profili pionowych, wys. 250 cm) - płaskowniki łączące ramy służące jako element wsporczy na pnącza, 8x(24x0.4 m) - 20x2 mm - metalowe obejmy na belki drewniane zakotwienie w fundamencie betonowym uchwyty do belek u, ze stopką (16 szt.) - polączenie kształtowników metalowych ze słupem pionowym drewnianym nośnym konstrukcji za pomocą metalowej obejmy (14 szt.) - kształtowniki zamknięte prostokątne łączące ramy, (64x0.5m; 32x0.3 m) - 80x80x2 mm - połączenie płaskowników i kształtowników łączących ramy (pkt. 4)metodą spawania - fundamenty, beton zbrojony b20 (8x gł. posadowienia 120 cm, szer. 60x30 cm; 2x20x20x120 cm )- 1.8 m3 - chudy beton gr. 10 cm - 0.09 m3 - papa bitumiczna na chudym betonie -1.5 m2 - izolacja pionowa fundamentów, przeciwwilgociowa typu sopro be 755 -19 m2 Pergola nr III 1 powierzchnia w obrysie zadaszenia - 22 m2 2 całkowita długość obiektu - 1100 cm 3 całkowita szerokość obiektu - 300 cm 4 całkowita wysokość- 236 cm 5 konstrukcja drewniana z drewna np. świerkowego, impregnowanego - belki konstrukcyjne pionowe 10x16 cm (19 szt., wysokość zmienna, śr. 250 cm)-47.5 mb - belki konstrukcyjne poziome - stężenie 10x16 cm - 22 mb - belki poziome górne (krokwie)(9szt.x300cm10x16 cm)-27 mb - poręcz drewniana. 6x10 cm (23 mb) - słup drewniany konstrukcyjny pod poręcz 9x(110x6x10 cm)-9.9 mb - metalowe obejmy na belki drewniane - zakotwienie w fundamencie betonowym zbrojonym; uchwyty do belek u, ze stopką (18 szt.) - montaż drewnianej poręczy od str. wew. pergoli za pomocą złącza ciesielskiego (kątownik) - murek kamienny z siedziskiem drewnianym przy pergoli w ilości - 4 szt. - dł. 285 cm - szer. 50 cm deski na siedzisko (3x dł. 285x16.5x2.5 cm) murek beton zbrojony b20 (wys. 32 cm, szer. 30x258cm)x4 - 10.32 mb; 0,96 m3 betonu fundamenty, beton zbrojony b20 (gł. posadowienia 120 cm, szer.50x258 cm, )x4- 6.2 m3 chudy beton gr. 10 cm - 0,48 m3 papa bitumiczna na chudym betonie - 5,16 m2 izolacja pionowa fundamentów, przeciwwilgociowa typu sopro be 755 - 68.64 m2 wykończenie: okładzina - piaskowiec łamany szaro-żołty, (kopalnie piaskowca radków) - 15.48 m2 elastyczna zaprawa cementowa, szara -1,48 m3 wykończenie murku, deski drewniane (3x dł. 285x16.5x2.5 cm) - 31 mb impregnacja kamienia naturalnego typu sopro mnp 704 -33 m2 -15.48 m2 Zieleń urządzona Przewiduje się powierzchnie i ilości: Całkowita powierzchnia przeznaczona pod krzewy: 1 912,2 m2 Całkowita powierzchnia bylin i roślinność cebulowych: 2 913,2 m2 Całkowita powierzchnia przeznaczona pod zieleń: 8 481,2 m2 Powierzchnia trawników z siewu 3 100 m2 Całkowita ilość drzew iglastych - 16 sztuk Całkowita ilość drzew liściastych - 231 sztuk Całkowita ilość krzewów iglastych - 25 sztuk Całkowita ilość krzewów liściastych - 3 580 sztuk Całkowita ilość roślin cebulowych : - 13 308 sztuk Całkowita ilość roślin jednorocznych i dwuletnich : 4 879 sztuk Elementy małej architektury Na terenie inwestycji przewiduje się umieścić elementy małej architektury w postaci : ławek z oparciami w ilości 58 szt koszy na śmieci w ilości 50 szt tablic informacyjnych w ilości 4 szt stojaków na rowery 5 miejscowych w ilości 28 szt ławki : Np. model typu tunis 001131 lub równoważnych, Zamawiający oczekuje zaprojektowania lokalizacji ławek przy ciągach spacerowych oraz w bezpośrednim sąsiedztwie terenów aktywności ruchowej. kosze na śmieci : np. model typu York 003227 lub równoważnych, Zamawiający oczekuje zaprojektowania lokalizacji koszy naśmieci przy ciągach spacerowych, w pobliżu ławek. tablice informacyjne : np. model Agora 010202 lub równoważnych , Zamawiający oczekuje przewidzenie tablic informacyjnych na wejściach do poszczególnych stref na terenie Parku. stojaki na rowery : np. model typu Gamma 008239 lub równoważnych Na obszarze objętym Zamówieniem należy przewidzieć miejsca do parkowania dla rowerzystów. Zamawiający oczekuje usytuowania tychże parkingów przy głównym wejściu do parku od strony ulicy Mściwujewskiego, przy wejściach do poszczególnych stref oraz w bezpośrednim sąsiedztwie terenów aktywności fizycznej. Słupy do znaków i drogowskazów: Zamawiający oczekuje usytuowania znaków przy rozwidleniach głównych ciągów pieszo-jezdnych oraz w ważniejszych miejscach na terenie Parku. Alejki spacerowe Konstrukcję nawierzchni ciągu pieszego proponuje się wykonać: Przekrój: 4cm - w-wa ścieralna nawierzchnia HanseGrand; 5-6cm - w-wa dynamiczna HanseMineral; 15cm - w-wa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie; - wzmocnienie podłoża gruntowego geowłókniną; Warstwy nawierzchni należy ułożyć na podłożu gruntowym G1 (w-wa wzmacniająca), charakteryzującym się wtórnym modułem sprężystości nie mniejszym niż 80MPa. Ścieżki rowerowe Konstrukcję nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego proponuje się wykonać: Przekój: 4cm - w-wa ścieralna nawierzchnia HanseGrand; 5-6cm - w-wa dynamiczna HanseMineral; 15cm - w-wa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie; 20cm - w-wa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 31.5/63 stabilizowanego mechanicznie, Warstwy nawierzchni należy ułożyć na podłożu gruntowym G1 (w-wa wzmacniająca), charakteryzującym się wtórnym modułem sprężystości nie mniejszym niż 80MPa. Ciągi pieszo - jezdne Konstrukcje nawierzchni na placach rekreacyjnych proponuje się wykonać: Przekrój: 8cm - nawierzchnia z kostki brukowej; 4cm - w-wa podsypkowa, podsypka piaskowa 10cm -w-wa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowanego mechanicznie; 25cm - podsypka pz kruszywa naturalnego; - wzmocnienie podłoża gruntowego geowłókniną; Zadaszenie przy ognisku 1/powierzchnia w obrysie zadaszenia. 25 m2 2/całkowita długość obiektu ok. 14.5 m 3/siedzisko pod zadaszeniem - 8 m2 4/konstrukcja drewniana - słupy drewniane 16 16cm - 7 szt. dł. 175 cm; 7 szt. dł. 320 cm - krokwie 8 16 cm - 8 szt. x 200 cm - kleszcze -deska wysokości 16 cm - 6 szt. x dł.200 cm - płatwie drewniane 16 16 cm - 17 mb.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wadium. 1) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275), 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium, h) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą, j) w przypadku wniesienia wadium przez Konsorcjum winno ono w swej treści zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzących Konsorcjum wraz z podaniem ich nazw i siedzib. 3) postanowienia niniejszego ogłoszenia stosuje się odpowiednio do poręczeń. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 35 8809 0005 2001 0000 0648 0003 z dopiskiem: wadium dla przetargu Budowa Parku Zdrojowego Zapopradzie w Uzdrowisku Muszyna - Zagospodarowanie terenów wokół obiektów sanatoryjnych (etap II rewitalizacji) 1) do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale dołączyć do oryginału oferty i w kopii do kopii oferty. 3) w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców. 4.Termin wniesienia wadium. 1) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 2) w wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę, 3) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą, 4) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 5) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie z pośród możliwych wymienionych w Ogłoszeniu. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedz na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że, udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszego Ogłoszenia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali trzy roboty budowlane odpowiadające specyfiką przedmiotowi zamówienia w tym: 1) Jedna inwestycja związana z budową lub przebudową placów, chodników, ścieżek w różnych nawierzchniach o łącznej powierzchni min. 3000 m2, o wartości tych robót minimum 700 000,00 złotych netto, na terenie parku miejskiego, lub ogrodu botanicznego lub na obszarze chronionego krajobrazu (np. Park Krajobrazowy, rezerwat przyrody, Park Narodowy), 2) Jedna inwestycja polegająca na wykonaniu sieci oświetlenia ulicznego, parkowego lub innego dekoracyjnego architektonicznego zewnętrznego o łącznej ilości lamp 80 szt. i wartości tych robót minimum 300 000,00 złotych netto. 3) Jedna robota budowlana z zakresu budowy lub przebudowy parku miejskiego, ogrodu botanicznego lub robót budowlanych, które obejmowały w swoim zakresie nasadzenia bylin, krzewów, trawników o powierzchni minimum 10000 m2, o wartości tych robót minimum 200.000,00 netto. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót budowlanych, sporządzony według propozycji stanowiącej Załącznik Nr 4 do niniejszego Ogłoszenia, oraz dokumenty potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, (np.: protokoły odbioru lub przedstawienia stosownego potwierdzenia odbiorcy robót, referencje). W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu (na termin składania wniosków), iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (złożenie we wniosku oświadczenia w formie pisemnej podpisanego przez osobę/osoby do tego umocowane prawnie). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku znajduje się w SEKCJI IV. 1.2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszego Ogłoszenia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, b) mogącymi wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone na podstawie art. 12. ust. 1 pkt 1,2 Prawa Budowlanego tj. posiadającymi uprawnienia do projektowania i kierowania budową bez ograniczeń w specjalnościach: 1) architektonicznej; 2) konstrukcyjno-budowlanej; 3)drogowej; 4)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; 5) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; oraz posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności nie krótszym niż okres realizacji zamówienia. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda oświadczenie Wykonawcy zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 6, oraz wykaz osób które będą uczestniczyć w zamówieniu stanowiący Załącznik N 5 do niniejszego Ogłoszenia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Ocena zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), tzn: 1) Posiadać w ostatnich 3 latach obrotowych prowadzonej działalności, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, to w tym okresie, średniorocznie przychody brutto w kwocie 3 000 000,00 zł ( rok obrotowy - rozumie się przez to rok kalendarzowy lub inny okres trwający 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązany jest przedłożyć sprawozdanie finansowe jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 2) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne ubezpieczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku) musi załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię polisy lub inny/-e dokument/-y, potwierdzający/-e, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Za wykazanie minimalnego zakresu robót budowlanych tj. trzy roboty budowlane odpowiadające specyfiką przedmiotowi zamówienia w tym: 1) Jedna inwestycja związana z budową lub przebudową placów, chodników, ścieżek w różnych nawierzchniach o łącznej powierzchni min. 3000 m2, o wartości tych robót minimum 700 000,00 złotych netto, na terenie parku miejskiego, lub ogrodu botanicznego lub na obszarze chronionego krajobrazu (np. Park Krajobrazowy, rezerwat przyrody, Park Narodowy), 2) Jedna inwestycja polegająca na wykonaniu sieci oświetlenia ulicznego, parkowego lub innego dekoracyjnego architektonicznego zewnętrznego o łącznej ilości lamp 80 szt. i wartości tych robót minimum 300 000,00 złotych netto. 3) Jedna robota budowlana z zakresu budowy lub przebudowy parku miejskiego, ogrodu botanicznego lub robót budowlanych, które obejmowały w swoim zakresie nasadzenia bylin, krzewów, trawników o powierzchni minimum 10000 m2, o wartości tych robót minimum 200.000,00 netto. Zamawiający przyzna 30 pkt. Za każdą robotę, ponad minimalny zakres, związaną A) z budową, przebudową, rozbudową ciągów komunikacyjnych na terenie parków miejskich, lub ogrodów botanicznych lub na obszarze chronionego krajobrazu (np. Park Krajobrazowy, rezerwat przyrody, Park Narodowy), nie więcej niż 2 roboty - 15 pkt. za każdą wykazaną robotę (maksymalna liczba punktów - 30) B) wykonaniem sieci oświetlenia ulicznego, parkowego lub innego dekoracyjnego architektonicznego zewnętrznego o łącznej ilości lamp 80 szt. i wartości tych robót minimum 300 000,00 złotych netto - (nie więcej niż 2 roboty) - 10 pkt. za każdą wykazaną robotę (maksymalna liczba punktów - 20) C) robota budowlana z zakresu budowy lub przebudowy ogrodu botanicznego lub robót budowlanych, które obejmowały w swoim zakresie nasadzenia bylin, krzewów, trawników o powierzchni minimum 10000 m2, o wartości tych robót minimum 200.000,00 netto - (nie więcej niż 2 roboty) - 10 pkt. za każdą wykazaną robotę (maksymalna liczba punktów - 20) W sumie, maksymalnie uzyskać można 100 pkt. Ocena stopnia spełniania warunków polegać będzie na określeniu łącznej ilości punktów (zawierającej się w przedziale 30 - 100 pkt) uzyskanych za ww. roboty i będzie równa sumie łącznej ilości punktów za powyższe. Najwyższą ocenę otrzyma wniosek z maksymalną ilością punktów, kolejne wnioski otrzymają oceny równe ilości uzyskanych punktów. Do udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów, obliczoną zgodnie z powyższym. W przypadku, gdyby ilość wniosków z tą samą maksymalną punktacją była większa niż 5, wszyscy wykonawcy, którzy złożyli w/w wnioski zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu. W przypadku gdyby wnioski znajdujące się na liście rankingowej utworzonej malejąco na podstawie otrzymanych punktów, miały tą samą ilość punktów, miejsca na liście określone będą dla ww. wniosków alfabetycznie. Do udziału w postępowaniu (do złożenia ofert) zaproszeni zostaną również Ci wykonawcy, których wnioski otrzymały taką samą liczbę punktów, jak wniosek będący na miejscu 1-5 na liście rankingowej, a którzy ze względu na kolejność alfabetyczną zajęli miejsca 6 i niższe.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z treścią art. 144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień treści umowy, w następujących przypadkach: a) Konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub - okoliczności, ( np. przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof) Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę. - z przyczyn zależnych od Zamawiającego, tj. z powodu nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, c) konieczność zmiany terminu umownego i harmonogramu realizacji robót z powodu: - konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. - konieczności wykonania robót zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych dla wykonania całości robót i uzyskania złożonego efektu użytkowego, - konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru Budowlanego, itp. d) zmiana podwykonawców robót w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego . 2) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: a) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, b) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 3) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 4) W przypadku takich zmian jak; adres, nr rachunku bankowego, czy personelu technicznego obsługi robót, wystarczy pisemne poinformowanie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muszyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna. Pok. Nr 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 11:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna. Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Unia Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3 Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej Schemat B- Inwestycje w obiekty i infrastrukturę uzdrowiskową Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Numer projektu: MRPO.03.01.02-12-516/09.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.