eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świekatowo › Przebudowa drogi gminnej nr 030819 C w miejscowości Świekatowo w ul. Żwirowej o długości 891.34 m. w ramach programu wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH ETAP II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-09

Świekatowo: Przebudowa drogi gminnej nr 030819 C w miejscowości Świekatowo w ul. Żwirowej o długości 891.34 m. w ramach programu wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH ETAP II
Numer ogłoszenia: 79422 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19798 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świekatowo, Referat Budownictwa, ul. Dworcowa 20A, 86-182 Świekatowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3322012, faks 052 3322012.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 030819 C w miejscowości Świekatowo w ul. Żwirowej o długości 891.34 m. w ramach programu wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH ETAP II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 030819 C w miejscowości Świekatowo w ul. Żwirowej o długości 891.34 m. w ramach programu wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH ETAP II Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa jako załącznik do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. Dokumentacja projektowa, projekt stałej organizacji ruchu, przedmiar robót, ślepy kosztorys ofertowy oraz specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych w wersji elektronicznej zostały umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Świekatowo www.bip.swiekatowo.lo.pl w zakładce aktualne przetargi. Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w formie oryginałów jest dostępna w siedzibie Zamawiającego pok. nr 8, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Zamawiający informuje, że przedmiar robót opracowany przez zamawiającego, wskazuje podstawę do ustalania cen jednostkowych robot lub jednostkowych nakładów rzeczowych niezbędnych do wykonania robot oraz stanowi dla Wykonawcy informację pomocniczą służącą do wyliczenia ceny oferty. Wykonawca składając ofertę określi wynagrodzenie ryczałtowe w oparciu o projekt budowlany załączony do SIWZ. W ofercie należy przewidzieć również koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, koszt tymczasowej organizacji ruchu oraz koszty stałej organizacji ruchu, w tym koszty oznakowania poziomego ( przejść dla pieszych). Roboty budowlane prowadzone będą na zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w oparciu dokumentację projektową wraz z uzgodnieniami opracowaną w miesiącu wrzesień 2013 r. przez firmę USŁUGI PROJEKTOWO KOSZTORYSOWE PRZEKRÓJ AGNIESZKA STYŚ ul. 1 Maja 44 A, 07- 130 Łochów. Zakres inwestycji obejmuje następujące działki 211.7, 211.9, 212.11, 216, 218.23, 218.28, 218.29, 229.2, 229.5, 454, 455 - obręb Świekatowo, Gmina Świekatowo. Zamawiający posiada prawo do dysponowania ww terenami na cele związane z realizacją projektu. Zamawiający informuje, że załączony do SIWZ przedmiar robót i kosztorys ofertowy (ślepy) opracowany przez zamawiającego, jest elementem pomocniczym do ustalania ceny oferty. Do obowiązków Wykonawcy należy również: zabezpieczenie terenu budowy, oznakowanie terenu budowy. Przed wbudowaniem materiałów na obiekcie wykonawca ma obowiązek przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa jakości), a także dołączenia przedmiotowych dokumentów,badań do dokumentacji powykonawczej przy odbiorze robót budowlanych. W przypadku wystąpienia nieistotnych zmian w projekcie budowlanym powykonawczym do obowiązków wykonawcy po uprzednim uzyskaniu zgody zamawiającego należy wykonanie rysunków zamiennych z akceptacją autora dokumentacji projektowej i podpisem kierownika budowy. Niniejszy dokument należy załączyć do protokółu końcowego odbioru robót. Wykonawca w ramach ceny oferty jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przebudowanej drogi. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, dotyczących: 1) zatrudnienia osób: a) bezrobotnych lub młodocianych w celu przygotowania zawodowego, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, b) niepełnosprawnych, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, c) innych niż określone w lit. a lub b, o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego; 2) utworzenia funduszu szkoleniowego, w rozumieniu przepisów o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w którym wpłaty pracodawców stanowić będą co najmniej czterokrotność najniższej wpłaty określonej w tych przepisach; 3) zwiększenia wpłat pracodawców na rzecz funduszu szkoleniowego, w rozumieniu przepisów o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, do wysokości określonej w pkt 2. 4) wymagań odnośnie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, Zamawiający informuje, że w przypadku wystąpienia w dokumentach odnoszących się do niniejszego przedmiotu zamówienia tj. w dokumentacji projektowej (budowlanej), rysunkach technicznych, specyfikacjach technicznych, przedmiarze robót, znajduje się wskazanie dotyczące znaków towarowych, patentów lub pochodzenia mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający przyjmuje zastosowanie rozwiązań równoważnych przy realizacji przedmiotu zamówienia to znaczy takich samych lub lepszych pod względem jakości i funkcjonalności oraz warunków i kosztów eksploatacji jak te opisane w dokumentach odnoszących się do przedmiotu niniejszego Zamówienia. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany, ( jeżeli występuje) w dokumentacji projektowej konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza, od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Nazwy własne/pochodzenie,producent wskazane w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania robót, przedmiarach robót - jeżeli występują nie są wiążące dla Wykonawcy, należy je traktować, jako materiały przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych materiałów występujących w dokumentacji projektowej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt przebudowy drogi gminnej realizowany jest w ramach Narodowego programu przebudowy dróg lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A, ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 508975,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 499429,74

  • Oferta z najniższą ceną: 499429,74 / Oferta z najwyższą ceną: 634204,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.