eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługi w zakresie przeglądów i napraw gwarancyjnych samochodów służbowych marki Suzuki SX4, Suzuki Jimny i Dacia Duster eksploatowanych w Podkarpackim Oddziale Regionalnym ARiMR

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Rzeszów: Usługi w zakresie przeglądów i napraw gwarancyjnych samochodów służbowych marki Suzuki SX4, Suzuki Jimny i Dacia Duster eksploatowanych w Podkarpackim Oddziale Regionalnym ARiMR
Numer ogłoszenia: 79413 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podkarpacki Oddział Regionalny , al. Tadeusza Rejtana 36, 35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8756001, faks 17 8642550.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przeglądów i napraw gwarancyjnych samochodów służbowych marki Suzuki SX4, Suzuki Jimny i Dacia Duster eksploatowanych w Podkarpackim Oddziale Regionalnym ARiMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres usług obejmuje: 1) Wykonywanie przeglądów okresowych wynikających z zapisów książeczki przeglądów; 2) Wykonywania napraw wynikających z przeglądów okresowych; 3) Wykonywania napraw bieżących wynikłych wskutek awarii lub zużycia części oraz podzespołów mechanicznych; 4) Wykonywanie bieżącej konserwacji samochodów; 5) Wykonywanie drobnych napraw blacharsko-lakierniczych (dotyczy sytuacji, w której nie można zrealizować naprawy w ramach umowy na ubezpieczenie samochodów Zamawiającego); 6) Montaż dodatkowego wyposażenia (również powierzonego przez Zamawiającego); 7) Demontaż zużytych części, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów wynikających z przeglądów i napraw oraz ich utylizację; 8) Dostawę niezbędnych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów zwanych dalej materiałami (z wyjątkiem oleju silnikowego). 2. Szczegółowy wykaz samochodów objętych naprawami i przeglądami zwanych dalej samochodami zawiera Załącznik Nr 3 do umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie samochodów, polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości samochodów objętych przeglądami i naprawami. Zmodyfikowany wykaz zostanie przedstawiony Wykonawcy w formie pisemnej. Modyfikacja nie stanowi zmiany umowy wymagającej sporządzenia aneksu. 4. Wykonawca nie ma prawa do posługiwania się podwykonawcami przy realizowaniu tych części zamówienia, co do których Wykonawca nie zastrzegł w swojej ofercie powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. 5. Zamawiający wymaga, aby naprawy, przeglądy i konserwacje wykonywane były w stacji obsługi, która będzie się znajdować w odległości do której dojazd nie przekracza 15 km od siedziby Zamawiającego; al. Tadeusza Rejtana 36, 35-310 Rzeszów, wg licznika tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl 6. Przeglądy i naprawy poszczególnych samochodów będą wykonywane w terminach uzgodnionych każdorazowo przez strony, przy czym termin przyjęcia samochodu w celu dokonania przeglądu lub naprawy nie może być dłuższy niż trzy dni robocze od daty zgłoszenia przez Zamawiającego takiej potrzeby, 7. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) wykonywania przeglądów i napraw samochodów w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, 2) mycia nadwozia oraz czyszczenia wnętrza samochodów po każdej usłudze serwisowej bez dodatkowych kosztów, 3) bezpłatnego udostępnienia na żądanie Zamawiającego na czas naprawy, ubezpieczonego w pełnym zakresie (OC, AC, NW, Assistance) samochodu zastępczego z pełnym zbiornikiem paliwa (samochód zastępczy powinien być wyposażony w klimatyzację oraz powinien być wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2007, posiadać co najmniej czterodrzwiowe nadwozie i silnik o pojemności min. 1300 cm3). Zamawiający zwróci samochód zastępczy po zakończeniu naprawy z pełnym zbiornikiem paliwa. Przekazanie oraz zwrot samochodu zastępczego nastąpi na podstawie protokołu przekazania. W przypadku awarii samochodu zastępczego, Wykonawca udostępni do końca naprawy inny samochód o tych samych parametrach, d) stosowania przy przeglądach, naprawach i konserwacji materiałów spełniających normy zalecane przez producenta samochodu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia wykonania usługi z użyciem materiałów przez niego powierzonych. e) wystawienia jednej faktury obejmującej: numer rejestracyjny samochodu, wykonany przegląd okresowy (wraz z użytymi materiałami) oraz jego wartość, wszystkie pozostałe czynności serwisowe wraz z wyszczególnioną ilością roboczogodzin oraz ich wartość, a także wszystkie użyte do wykonania naprawy lub przeglądu materiały oraz ich ilość i wartość, a także wartość udzielonego rabatu na materiały nie wymienione w Załączniku Nr 1 lub 2 do SIWZ. f) zapewnienia stałej ochrony przekazywanych do przeglądów lub napraw samochodów i do poniesienia pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej za ewentualne szkody, jakie mogą powstać podczas pobytu samochodu w stacji serwisowej oraz podczas ewentualnej jazdy próbnej. 8. W przypadku nienależytego wykonania przeglądu lub naprawy Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę, który zobowiązuje się do dokonania ponownego przeglądu lub naprawy na własny koszt w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Wykonawca oświadcza, że wszystkie materiały stosowane przy przeglądach i naprawach będą nowe, nieuszkodzone oraz wolne od wad prawnych. W uzasadnionych przypadkach, po uprzednim otrzymaniu pisemnej zgody Zamawiającego dopuszcza się stosowanie części regenerowanych. 10. Wykonawca oświadcza, że wartość materiałów będzie zgodna z aktualnym cennikiem Wykonawcy obowiązującym na dzień wykonania usługi. Ponadto Wykonawca oświadcza, iż na żądanie Zamawiającego udostępni mu do wglądu cennik materiałów obowiązujący w dniu wykonania usługi. 11. Wykonawca oświadcza, że czas trwania wszystkich napraw będzie zgodny z normą czasową wykonania naprawy określoną w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązujących u Wykonawcy. Ponadto Wykonawca oświadcza, iż w każdym czasie na żądanie Zamawiającego udostępni mu do wglądu aktualne katalogi norm czasowych. 12. W przypadku gdy technologia naprawy lub konieczność stwierdzenia usterki będzie wymagała przeprowadzenia jazdy próbnej Wykonawca oświadcza, że jazda próbna będzie przeprowadzona przez osoby przez niego upoważnione, a odległość pokonana podczas jazdy próbnej nie przekroczy 10 kilometrów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 34.30.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie następującym potencjałem technicznym przez Wykonawcę: - Zadaszonymi dwoma stanowiskami pracy - Samochodem zastępczym wyposażonym w klimatyzację, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2007r., posiadający co najmniej czterodrzwiowe nadwozie i silnik o pojemności min. 1300 cm3 - Urządzeniem do diagnozowania usterek (komputer z oprogramowaniem) i ustawiania geometrii kół, - Urządzeniem diagnostycznym pozwalającym sprawdzić stan zawieszenia pojazdów, - Urządzeniem do uzupełniania i odgrzybiania klimatyzacji, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 5 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - Mechanicy świadczący usługi naprawy posiadają minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku mechanika serwisu samochodowego, - Elektrycy świadczący usługi naprawy posiadają minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku elektryka samochodowego. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 5 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie warunkiem udziału w postępowaniu jest ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,. potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Cena 1 roboczogodziny - 20
  • 3 - Rabat na materiały eksploatacyjne nie wyszczególnione w formularzu ofertowym - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa al. Tadeusza Rejtana 36, 35-310 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Podkarpacki Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa al. Tadeusza Rejtana 36, 35-310 Rzeszów. V pietro - kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa w zakresie przeglądów i napraw gwarancyjnych samochodów służbowych marki Suzuki SX4 i Suzuki Jimny eksploatowanych w Podkarpackim Oddziale Regionalnym ARiMR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem określonym w sekcji II.1.4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Cena 1 roboczogodziny - 20
    • 3. Rabat na materiały eksploatacyjne nie wyszczególnione w formularzu ofertowym - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa w zakresie przeglądów i napraw gwarancyjnych samochodów służbowych marki Dacia Duster eksploatowanych w Podkarpackim Oddziale Regionalnym ARiMR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem wskazanym w sekcji II.1.4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Cena 1 roboczogodziny - 20
    • 3. Rabat na materiały eksploatacyjne nie wyszczególnione w formularzu ofertowym - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.