To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-09
Warszawa: Sukcesywne dostarczanie w 2015 roku materiałów informacyjno-promocyjnych
realizowanych przez podmioty społeczne na potrzeby Kancelarii Prezydenta RP
Numer ogłoszenia: 79264 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48910 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952863, faks 695-28-62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostarczanie w 2015 roku materiałów informacyjno-promocyjnych realizowanych przez podmioty społeczne na potrzeby Kancelarii Prezydenta RP.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywne dostarczanie w 2015 roku na potrzeby Kancelarii Prezydenta RP materiałów informacyjno-promocyjnych przez podmioty społeczne opatrzonych przekazanymi Wykonawcy logotypami zgodnie z aktualnymi potrzebami Kancelarii. 2. Zakres zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych i jakościowych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego. 3. Zamawiający w zależności od aktualnych potrzeb będzie zgłaszał zapotrzebowanie na konkretne logotypy na wybranych artykułach. Większość logotypów powinna zostać ujednolicona do jednego koloru (biały lub srebrny) jednakże Zamawiający zastrzega, aby na wskazanych materiałach była możliwość nadruku wielokolorowego logotypu np. logo Dożynek Prezydenckich, które jest skrajnym przypadkiem i składa się aż z siedmiu kolorów. Ponadto, Zamawiający szacuje, że artykuły znakowane wielokolorowym logotypem (logo Dożynek) będą dotyczyć: pendrive - ok. 50 szt., długopisów - ok. 100 szt., smyczy - ok. 100 szt. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia nowego logotypu, który na wyraźne żądanie Zamawiającego zostanie naniesiony na wybrany artykuł w cenie zaproponowanej w ofercie dla danego artykułu. 5. Ilość zamawianych każdorazowo artykułów będzie uzależniona od aktualnych potrzeb, jednakże nie będą one mniejsze niż 1 000 szt. artykułów jednorazowo. 6. Celowość udzielenia zamówienia związana jest ze zgłoszonymi potrzebami poszczególnych komórek organizacyjnych Kancelarii Prezydenta RP w zakresie zakupu materiałów informacyjno-promocyjnych. Potrzeba dysponowania tego typu artykułami wynika z realizacji zadań statutowych Kancelarii Prezydenta RP w trakcie których wykorzystywane są materiały informacyjne. Do działań tych można zaliczyć m.in. tegoroczne obchody 25 LAT SAMORZĄDNOŚCI, organizację spotkań w ramach Forum Debaty Publicznej, czy projektu Idee Nowego Wieku, organizację i promocję Dożynek Prezydenckich w Spale, Programu Polityki Rodzinnej Prezydenta Dobry Klimat dla Rodziny, Nagrody Gospodarczej Prezydenta RP, Nagrody i Witryny Obywatelskiej Prezydenta RP, Konkursu Filary Demokracji Lokalnej, projektu Archiwa Przełomu i wiele innych przedsięwzięć i inicjatyw w które bezpośrednio zaangażowana jest Kancelaria Prezydenta RP. Jednocześnie wykorzystując fakt, iż celem niniejszego zamówienia jest promowanie wiedzy i poinformowanie społeczeństwa o działaniach podejmowanych przez urząd Głowy Państwa, proponuje się, aby przedmiotowe zamówienie skierować (ogłosić) do przedsiębiorstw, które zatrudniają osoby niepełnosprawne. Polityka społeczna jest istotnym elementem realizacji zadań przez Kancelarię Prezydenta RP. Jednym z celów Wspólnot Europejskich jest wspieranie polityki społecznej, w tym zatrudniania osób mających szczególne problemy z integracją. Dlatego też na gruncie prawa europejskiego i zgodnej z nim polskiej ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwe jest promowanie udziału w zamówieniach publicznych przedsiębiorstw, które zatrudniają osoby niepełnosprawne. Zamawiający może więc zastrzec w ogłoszeniu o zamówieniu, że zamówienie będzie dostępne jedynie dla takich wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich UE lub EOG. Kancelaria Prezydenta RP kontynuuje zapoczątkowaną dwa lata temu praktykę kierowania zamówień w tym zakresie do podmiotów społecznych w celu przełamania impasu wśród urzędów państwowych w związku z niewystarczającym uwzględnianiem klauzul społecznych przy realizacji procedur przetargowych oraz podjęcia swoistego wyzwania, aby podejmowane decyzje w ramach prowadzonej działalności publicznej wpływały nie tylko na urząd dokonujący zamówienia, ale przyczyniały się również całemu społeczeństwu - tj. aby służyły dobru wspólnemu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARH RELEX Bogusław Bonecki, Nowa Iwiczna, ul. Zimowa 27B/34, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 282464,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 300775,00
Oferta z najniższą ceną: 194340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 366000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa wykonania kalendarzy, druków i produktów podobnych (wojskowe formularze branżowe) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu
- Zakup dwóch samochodów na potrzeby Centrum Nauki Kopernik- zamówienie z podziałem na 2 części
- Modernizacja oraz remont podwórek wraz z robotami towarzyszącymi
- Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM
- Naprawa agregatów chłodniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
- remont pustostanów lokali mieszkalnych (7 szt.) stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - TZOM Ogrodowa
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tekstyliów dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Zakup gadżetów reklamowych dla Wydziału Elektrycznego
- Dostawa materiałów reklamowych z logo projektu FLEvolution dla Uniwersytetu Gdańskiego
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław
- Wykonanie oraz dostawa oznakowanych gadżetów promocyjnych na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Przedszkola Miejskiego nr 9 przy ul. Obywatelskiej 6 w Bytomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.