eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieraków Ślaski › Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-20

Sieraków Ślaski: Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim
Numer ogłoszenia: 7905 - 2015; data zamieszczenia: 20.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410366 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Sierakowie Śląskim, Ul. Cegielniana 13, 42-793 Sieraków Ślaski, woj. śląskie, tel. 343538505, faks 343538505.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna więziennictwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I 1. biszkopty w ilości 180kg - dostawy sukcesywne po około 15kg., termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 2. sucharki bez cukru w ilości 180kg, dostawy sukcesywne po około 15kg., termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 3. ryż długoziarnisty, opakowanie 1 kg lub worki 25kg w ilości 3 000kg - dostawy sukcesywne po około 250kg., termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 4. makaron niegotowany: nitki, krajanka, łazankowy, świderki opakowania worki max. do 10kg, w ilości 4 500kg.- dostawy sukcesywne po około 375kg., termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 5. mąka pszenna typ 500, opakowanie worki 25kg lub 1kg. w ilości 2 700kg, dostawy sukcesywne po około 225kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 6. mąka ziemniaczana, opakowanie worki 25kg lub 1kg. w ilości 360kg - dostawy sukcesywne po około 30kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 7. kasza jęczmienna, opakowanie 1kg lub worki 25kg. w ilości 2 100kg - dostawy sukcesywne po około 175kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 8. kasza manna, opakowanie 1kg lub worki 25kg. w ilości 400kg - dostawy sukcesywne po około 30kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. Część II 1. groch łuskany, połówki, zdrowy, czysty, bez zanieczyszczeń i szkodników, opakowanie worki od 1kg do 50kg. w ilości 1 800kg, dostawy sukcesywne po około 150kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. 2. fasola biała, duża, cała, zdrowa, czysta, bez zanieczyszczeń i szkodników, opakowanie worki od 1kg do 50kg. w ilości 3 600kg, dostawy sukcesywne po około 300kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości 03.21.13.00 - Ryż 15.85.10.00 - Produkty mączne 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.61.30.00 - Produkty z ziaren zbóż 03.22.12.20 - Groch 03.22.12.10 - Fasola .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: produkty mączne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KRA-BIN Sp. z o.o., ul. Długosza 99, 42-100 Kłobuck, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32017,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27271,68

  • Oferta z najniższą ceną: 27271,68 / Oferta z najwyższą ceną: 30225,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: produkty strączkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGRO-INVEST Gospodarstwo Rolne Janusz Łach, Radzowice 63, 56-504 Dziadowa Kłoda, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26370,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19183,50

  • Oferta z najniższą ceną: 19183,50 / Oferta z najwyższą ceną: 25798,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.