To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-05
Ogłoszenie nr 79042 - 2017 z dnia 2017-05-05 r.
Warszawa: Wymiana stolarki okiennej oraz drzwi wewnętrznych wejściowych w zasobach OReg AMW Gdynia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 41036-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego , krajowy numer identyfikacyjny
011263946, ul.
Nowowiejska
26 A,
00-911
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
586 908 700, faks
586 908 701, e-mail
gdynia@amw.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej oraz drzwi wewnętrznych wejściowych w zasobach OReg AMW Gdynia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OG-ZP.7720.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z nawiewnikami oraz drzwi wewnętrznych wejściowych do lokali mieszkalnych stanowiących zasób Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni. Wymiana dotyczy lokali położonych w miejscowości: Gdynia, Gdańsk, Pruszcz Gdański, Kwidzyń, Czarne, Darłowo, Siemirowice, Hel. 2. Zakres robót : 1) Prace obejmują: demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej; o wykonanie obmiaru z natury; o dostawę okien oraz drzwi wejściowych; o demontaż starej stolarki okiennej i drzwi wejściowych; o wymianę stolarki okiennej drewnianej na stolarkę z profili PCV (w tym drzwi balkonowe); o montaż okien PCV wraz z nawiewnikami; o wymiana okien ma zostać dokonana na podstawie dokonanego wcześniej obmiaru z natury, przy zachowaniu dotychczasowego podziału i koloru; o wymianę parapetów wewnętrznych z konglomeratu, a zewnętrznych z blachy powlekanej (w przypadku, jeżeli Wykonawca dokonując wymiany stolarki okiennej zastanie w lokalu parapet skorodowany, źle obsadzony jest zobowiązany do jego wymiany oraz sporządzenia dokumentacji fotograficznej starego parapetu przed jego wymianą); o montaż nawiewników wentylacji higrosterowanej z ręczną regulacją zamykania, przymknięcia, dostosowującego strumienie przepływającego powietrza do potrzeb mieszkańców - przepływ powietrza min-max (przy 10 Pa:5-35 m3/h ustawienie blokady w pozycji zamkniętej, przepustnica ustawiona jest w pozycji przepływu minimalnego, nawiewnik dostarcza od 5 m3/h); zakres pracy nawiewnika od 30 do 70% wilgotności względnej w pomieszczeniu; o obróbkę tynkarską ościeży wewnętrznych i zewnętrznych (w odniesieniu do ościeży zewnętrznych należy dokonać uzupełnienia tynku do lica ściany oraz pomalowania farbą emulsyjną); o oczyszczenie powierzchni stolarki po jej montażu oraz powierzchni lokalu przy miejscu wymiany okien o wymianę stolarki drzwiowej: drzwi wejściowe do lokali z zachowanymi wymiarami dotychczasowej wnęki drzwiowej - otwierane do wewnątrz lokalu, antywłamaniowe z atestem klasy 2, min 80*200, wykonane z blachy stalowej okleinowanej, kolor dostosowany do pozostałych drzwi w danym budynku, klatce schodowej (z wyjątkiem Oś. Na Skarpie w Siemirowicach, gdzie drzwi mają być w kolorze białym); drzwi powinny być wyposażone w wizjer, dwa zamki, na drzwiach powinien być zamocowany nr mieszkania w postaci cyfry metalowej o wys. 50 mm; uszczelka powinna się znajdować na całym obwodzie drzwi; próg w drzwiach wejściowych powinien być drewniany - dębowy lub aluminiowy, dolna krawędź powinna wynosić nie mniej niż 10 mm nad istniejącym poziomem podłogi; o prace wykończeniowe po montażu drzwi tj. odtworzenie struktury i koloru ściany klatki schodowej i wewnątrz lokalu; o obsadzenia ościeżnic okiennych i drzwiowych wraz z uszczelnieniem pianką poliuretanową i silikonem zgodnie z warunkami montażu; o kotwienie ościeżnicy - na każdym stojaku ościeżnicy należy umieścić co najmniej 3 kotwy (przy ościeżnicach szerszych niż 100 cm kotwi się również nadproże); o zachowania prawidłowej luzy montażowej podczas montażu drzwi pomiędzy ościeżnicą i otworem w ścianie (szerokość otworu w ścianie musi być większa o minimum 20 mm od szerokości a wysokość o 45 mm od wysokości drzwi (szczegółowe wymiary szczelin wg producenta)); o zawieszenie skrzydeł wraz z regulacją; o montaż drzwi powinien być Wykonywany w taki sposób żeby całość wymiany uwzględnionej w zleceniu nastąpiła w ciągu 1 dnia roboczego; o udzielenie lokatorowi instruktażu konserwacji, użytkowania okien, nawiewników oraz drzwi wejściowych; o jedną dodatkową, darmową regulację okien i drzwi w okresie trwania gwarancji; Montaż nowej stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w ilości szacunkowej 68,14 m2. Montaż nawiewników przewidziano w ilości szacunkowej 25 szt. Montaż 18 szt. drzwi wewnętrznych wejściowych oraz 4 szt. skrzydeł drzwiowych wewnętrznych;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45421100-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT64799.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 69958.32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych RZGW Gliwice w zakresie automatyki (diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki), w podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa elektrod, papierów EKG, USG, żeli, akcesorii RTG, w podziale na 4 pakiety (II postępowanie)
- Zakup usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGGW oraz ich osób towarzyszących
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym prześcieradła, szpatułki, lusterka, wzierniki ginekologiczne, pojemniki na odpady
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.