eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana stolarki okiennej oraz drzwi wewnętrznych wejściowych w zasobach OReg AMW Gdynia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-05

Ogłoszenie nr 79042 - 2017 z dnia 2017-05-05 r.

Warszawa: Wymiana stolarki okiennej oraz drzwi wewnętrznych wejściowych w zasobach OReg AMW Gdynia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41036-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego , krajowy numer identyfikacyjny 011263946, ul. Nowowiejska  26 A, 00-911  Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 586 908 700, faks 586 908 701, e-mail gdynia@amw.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana stolarki okiennej oraz drzwi wewnętrznych wejściowych w zasobach OReg AMW Gdynia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OG-ZP.7720.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej na PCV wraz z nawiewnikami oraz drzwi wewnętrznych wejściowych do lokali mieszkalnych stanowiących zasób Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni. Wymiana dotyczy lokali położonych w miejscowości: Gdynia, Gdańsk, Pruszcz Gdański, Kwidzyń, Czarne, Darłowo, Siemirowice, Hel. 2. Zakres robót : 1) Prace obejmują: demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej; o wykonanie obmiaru z natury; o dostawę okien oraz drzwi wejściowych; o demontaż starej stolarki okiennej i drzwi wejściowych; o wymianę stolarki okiennej drewnianej na stolarkę z profili PCV (w tym drzwi balkonowe); o montaż okien PCV wraz z nawiewnikami; o wymiana okien ma zostać dokonana na podstawie dokonanego wcześniej obmiaru z natury, przy zachowaniu dotychczasowego podziału i koloru; o wymianę parapetów wewnętrznych z konglomeratu, a zewnętrznych z blachy powlekanej (w przypadku, jeżeli Wykonawca dokonując wymiany stolarki okiennej zastanie w lokalu parapet skorodowany, źle obsadzony jest zobowiązany do jego wymiany oraz sporządzenia dokumentacji fotograficznej starego parapetu przed jego wymianą); o montaż nawiewników wentylacji higrosterowanej z ręczną regulacją zamykania, przymknięcia, dostosowującego strumienie przepływającego powietrza do potrzeb mieszkańców - przepływ powietrza min-max (przy 10 Pa:5-35 m3/h ustawienie blokady w pozycji zamkniętej, przepustnica ustawiona jest w pozycji przepływu minimalnego, nawiewnik dostarcza od 5 m3/h); zakres pracy nawiewnika od 30 do 70% wilgotności względnej w pomieszczeniu; o obróbkę tynkarską ościeży wewnętrznych i zewnętrznych (w odniesieniu do ościeży zewnętrznych należy dokonać uzupełnienia tynku do lica ściany oraz pomalowania farbą emulsyjną); o oczyszczenie powierzchni stolarki po jej montażu oraz powierzchni lokalu przy miejscu wymiany okien o wymianę stolarki drzwiowej: drzwi wejściowe do lokali z zachowanymi wymiarami dotychczasowej wnęki drzwiowej - otwierane do wewnątrz lokalu, antywłamaniowe z atestem klasy 2, min 80*200, wykonane z blachy stalowej okleinowanej, kolor dostosowany do pozostałych drzwi w danym budynku, klatce schodowej (z wyjątkiem Oś. Na Skarpie w Siemirowicach, gdzie drzwi mają być w kolorze białym); drzwi powinny być wyposażone w wizjer, dwa zamki, na drzwiach powinien być zamocowany nr mieszkania w postaci cyfry metalowej o wys. 50 mm; uszczelka powinna się znajdować na całym obwodzie drzwi; próg w drzwiach wejściowych powinien być drewniany - dębowy lub aluminiowy, dolna krawędź powinna wynosić nie mniej niż 10 mm nad istniejącym poziomem podłogi; o prace wykończeniowe po montażu drzwi tj. odtworzenie struktury i koloru ściany klatki schodowej i wewnątrz lokalu; o obsadzenia ościeżnic okiennych i drzwiowych wraz z uszczelnieniem pianką poliuretanową i silikonem zgodnie z warunkami montażu; o kotwienie ościeżnicy - na każdym stojaku ościeżnicy należy umieścić co najmniej 3 kotwy (przy ościeżnicach szerszych niż 100 cm kotwi się również nadproże); o zachowania prawidłowej luzy montażowej podczas montażu drzwi pomiędzy ościeżnicą i otworem w ścianie (szerokość otworu w ścianie musi być większa o minimum 20 mm od szerokości a wysokość o 45 mm od wysokości drzwi (szczegółowe wymiary szczelin wg producenta)); o zawieszenie skrzydeł wraz z regulacją; o montaż drzwi powinien być Wykonywany w taki sposób żeby całość wymiany uwzględnionej w zleceniu nastąpiła w ciągu 1 dnia roboczego; o udzielenie lokatorowi instruktażu konserwacji, użytkowania okien, nawiewników oraz drzwi wejściowych; o jedną dodatkową, darmową regulację okien i drzwi w okresie trwania gwarancji; Montaż nowej stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w ilości szacunkowej 68,14 m2. Montaż nawiewników przewidziano w ilości szacunkowej 25 szt. Montaż 18 szt. drzwi wewnętrznych wejściowych oraz 4 szt. skrzydeł drzwiowych wewnętrznych;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45421100-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT64799.68
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Mirox sp. z o.o.,  ,  ul. Górecka 104,  61-483,  Poznań ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69958.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69958.32
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 222452.94
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.