eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudziniec › Zaprojektowanie i wykonanie układu grzewczego opartego na pompie ciepła, wraz z instalacjami wentylacji i klimatyzacji pasywnej w będącej w realizacji nowej siedzibie Nadleśnictwa Rudziniec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-14

Rudziniec: Zaprojektowanie i wykonanie układu grzewczego opartego na pompie ciepła, wraz z instalacjami wentylacji i klimatyzacji pasywnej w będącej w realizacji nowej siedzibie Nadleśnictwa Rudziniec
Numer ogłoszenia: 78710 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25474 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec, ul. Leśna 4, 44-160 Rudziniec, woj. śląskie, tel. 032 230 03 176, faks 032 332 63 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie układu grzewczego opartego na pompie ciepła, wraz z instalacjami wentylacji i klimatyzacji pasywnej w będącej w realizacji nowej siedzibie Nadleśnictwa Rudziniec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie układu grzewczego opartego na pompie ciepła, wraz z instalacjami wentylacji i klimatyzacji pasywnej w będącej w realizacji nowej siedzibie Nadleśnictwa Rudziniec. Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Rudziniec realizowana jest na działce nr 175/1 będącej własnością inwestora - zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez An Archi Group s.c., ul. Chorzowska 64, 44-100 Gliwice, zatwierdzony projekt budowlany i pozwolenie na budowę, decyzja nr 992/09 zn. spr. WAB.7351 - RU-108/09 z dnia 4.12.2009 r. po uwzględnieniu korekt w zakresie rzeczowym dokonanych przez zamawiającego, część D niniejszej siwz. Wykonawca robót budowlanych dotyczących Budowy nowej siedziby Nadleśnictwa Rudziniec jest na mocy zawartej z nim umowy zobowiązany wykonywać obowiązki Generalnego Wykonawcy w stosunku do wykonawcy tego odrębnego zamówienia, a w szczególności skoordynować wykonywane w ramach niniejszego zamówienia roboty z robotami wykonywanymi przez niego, zaś wykonawca niniejszego zamówienia winien współpracować z generalnym Wykonawcą w wyżej wymienionym zakresie. 2. Zamówienie obejmuje: - sporządzenie koncepcji rozwiązania technicznego i technologicznego (nie wykraczającego poza cenę ofertową), - opracowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji inwestycji, - wykonanie dokumentacji projektowej, w tym projektu budowlanego i projektów wykonawczych w niezbędnym zakresie dotyczących układu grzewczego opartego na pompie ciepła, wraz z instalacjami wentylacji i klimatyzacji pasywnej oraz podłączeniem instalacji cwu do źródła ciepła, - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie dla wykonywanego przez niego etapu realizacji, - wykonanie ewentualnej dokumentacji projektu prac geologicznych, - uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień i pozwoleń, - uzyskanie pozwolenia na budowę jeżeli będzie wymagane, - wykonanie, w oparciu o sporządzone projekty i dokumenty, robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy (po ich akceptacji przez Zamawiającego), przy dostosowaniu się do cyklu realizacji robót przez Generalnego Wykonawcę, - przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów i instalacji do eksploatacji - prace towarzyszące i roboty tymczasowe, w tym: a) wykonanie dokumentacji powykonawczej, budowlanej i geodezyjnej, łącznie z naniesieniem zmian do zasobów mapowych, b) zlecenie nadzorów do właścicieli sieci uzbrojenia terenu, c) wykonanie badań powykonawczych (szczelności instalacji, wydajności instalacji wentylacji i klimatyzacji, szczelności instalacji c. o. skuteczności zerowania i ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznych, sprawności działania instalacji AKPiA), d) przeszkolenie obsługi, e) roboty tymczasowe (zorganizowanie zaplecza dla potrzeb budowy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie ścieków, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych). 3. Dokumentacja projektowa na każdy obiekt winna być opracowana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. Nr 202 z 2004 roku, poz. 2072 z późn. zm.) obejmować : 3.1. projekt techniczny budowlany , wykonawczy wraz z przedmiarami (4 egzemplarze w formie pisemnej plus wersja elektroniczna - PDF, JPG), 3.2. przedmiar robót (2 egzemplarze w formie pisemnej plus wersja elektroniczna PDF lub RTF), 3.3. szczegółową specyfikację techniczną do wykonania i odbioru robót (4 egzemplarze w formie pisemnej plus wersja elektroniczna PDF lub RTF), 3.4. koncepcję rozwiązania technicznego i technologicznego 3.5. Założenia do opracowania: - Wykonawca z upoważnienia Zamawiającego występuje o wydanie niezbędnych decyzji opinii, pozwoleń, w razie potrzeby o pozwolenie na budowę, a także wszelkich niezbędnych uzgodnień; - dla realizacji dokumentacji podkłady geodezyjne Wykonawca uzyskuje we własnym zakresie i na własny koszt., a także niezbędne dla realizacji dokumentacji badania geologiczne Wykonawca uzyskuje we własnym zakresie i na własny koszt. 4. Uwagi dodatkowe: - całość robót należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz obowiązującymi przepisami BHP; - celem szczegółowego określenia lokalizacji i głębokości ułożenia uzbrojenia podziemnego przed rozpoczęciem robót należy wykonać wykopy kontrolne - odkrywki ręczne; - wszystkie roboty w pobliżu uzbrojenia podziemnego należy wykonać pod nadzorem przedstawiciela lub dysponenta uzbrojenia; - istniejące uzbrojenie w trakcie wykonywania robót należy zabezpieczyć zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami, Normami Branżowymi oraz wymaganiami podanymi w uzgodnieniach oraz nadzorze; - roboty geodezyjne związane z wytyczeniem, dokonaniem pomiarów powykonawczych wraz z wkartowaniem wykonanych obiektów i sieci na mapy Państwowego Zasobu Geodezyjnego. - w przypadku odkrycia niezidentyfikowanego uzbrojenia podziemnego należy wykop zabezpieczyć wraz z uzbrojeniem podziemnym i zawiadomić inwestora i użytkownika; - wykopy powinny być prowizorycznie zabezpieczone ogrodzeniem. Wykonawca zapewni, aby tymczasowe składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości; - Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia rozruchu zainstalowanych urządzeń oraz przeszkolenie pracowników obsługi, przekazania Zamawiającemu instrukcji eksploatacji oraz instrukcji obsługi - Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia rozruchu urządzeń oraz przeprowadzenia inspekcji prawidłowości ich montażu w obecności producenta, jeżeli wymaga tego gwarancja 5. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe, które należy uwzględnić w kosztach ogólnych kontraktu w tym m.in. koszty: - Opłat za nadzory branżowe. - Dokonania geodezyjnego wytyczenia obiektów w terenie oraz wyznaczenie stałych punktów odniesienia. - Zabezpieczenia obsługi geodezyjnej prowadzonych robót oraz wznowienie geodezyjne znaków granicznych w przypadku ich naruszenia w trakcie prowadzonych robót, - Wykonania dokumentacji powykonawczej, budowlanej i geodezyjnej, łącznie z naniesieniem zmian do zasobów mapowych, wraz z wersją elektroniczną, - Zlecenia nadzorów do właścicieli sieci uzbrojenia terenu, - Odtworzenia zniszczonych nawierzchni ciągów komunikacyjnych użytkowanych podczas trwania kontraktu oraz poniesienia konsekwencji ewentualnych innych szkód powstałych w trakcie robót, - Doprowadzenie terenu, na którym będą prowadzone roboty ziemne do stanu pierwotnego, - Robót tymczasowych (zorganizowanie i zlikwidowania zaplecza dla potrzeb budowy, w tym wydzielenie pomieszczeń dla inspektorów nadzoru w zapleczu wykonawcy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie ścieków, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych). 6. Szczególne obowiązki wykonawcy i wymagania odnośnie sposobu prowadzenia robót: 1) Rozpoznanie miejsca realizacji zamówienia Zaleca się, aby przed złożeniem oferty wykonawca zapoznał się z miejscem realizacji zamówienia, oraz bezpośrednim otoczeniem terenu realizacji zadania. 2) Zabezpieczenie realizacji przedmiotu zamówienia: a) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: - oświadczenie Kierownika Budowy o przyjęciu obowiązków, - oświadczenie Kierownika Budowy o sporządzeniu planu BIOZ, - aktualne uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenia o przynależności Kierownika Budowy ze strony Wykonawcy i podwykonawców do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju, b) Zamawiający nie przewiduje zaliczkowania materiałów i robót. 3) Uwagi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z opracowaną przez siebie dokumentacją projektową na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, z materiałów fabrycznie nowych I-go gatunku, b) Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz Ustawą o drogach publicznych, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. 4) Transport i składowanie odpadów. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001 roku (Dz. U. nr 62 poz. 628 z późn. zm.), w tym: a) przejmuje odpowiedzialność za powstałe w trakcie realizacji zamówienia odpady, ich segregację, transport i składowanie, b) ponosi koszty z tytułu jw. c) na wniosek zamawiającego wskaże miejsce składowania lub utylizacji, oraz przedstawi stosowne dokumenty, że powstałe odpady zostały zagospodarowane (wywiezione na składowisko, poddane utylizacji) zgodnie z w/wym. ustawą oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. 5) Zastosowane materiały i urządzenia muszą być wykonane zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się wynikające z art. 30 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Wykonawca udziela co najmniej 5 lat gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno - użytkowy realizacji opracowany przez Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 42.51.11.10 - Pompy grzewcze 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HIBERNATUS Sp. z o.o., ul. Iwańskiego 9, 34-100 Wadowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 573544,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 516600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 472500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 516600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.