eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Remont budynku garażowego ANR, zlokalizowanego w miejscowości Łysomice, gmina Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-05

Ogłoszenie nr 78692 - 2017 z dnia 2017-05-05 r.

Bydgoszcz: Remont budynku garażowego ANR, zlokalizowanego w miejscowości Łysomice, gmina Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 60751-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 1034470800632, ul. ul. Hetmańska  38, 85039   Bydgoszcz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 525 08 01, faks 52 525 08 30, e-mail bydgoszcz@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku garażowego ANR, zlokalizowanego w miejscowości Łysomice, gmina Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BY.SOP.250.6.2017.MB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont budynku garażowego trzystanowiskowego, wolnostojącego jednokondygnacyjnego, z dachem wielospadowym o kącie nachylenia połaci 10, zlokalizowanego na działce nr 135/9 w miejscowości Łysomice, gmina Łysomice. Remont budynku obejmuje m.in. : - renowację tynków zewnętrznych; - wymianę pokrycia dachowego na papę asfaltową w kolorze antracytu wraz z wymianą całej więźby dachowej na nową; - wymianę stolarki okiennej; - wymianę stolarki drzwiowej; - częściowe przemurowanie ściany; - wykonanie nowych ścian działowych i wykonanie nowych tynków wewnętrznych; - wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniach garażowych; - podbicie istniejących fundamentów; - wykonanie wentylacji; - remont komina; - wymianę instalacji elektrycznej; - wymianę instalacji odgromowej; - utwardzenie terenu kostką typu "Polbruk" Informację szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Prace remontowe będą wykonywane zgodnie z przekazaną dokumentacją, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, na podstawie pozwolenia na budowę. 2. Rozliczenie zamówienia nastąpi w formie ryczałtu (zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac), 3. Przedmiar robót nie stanowi podstawy wykonania zamówienia, jest elementem pomocniczym do sporządzenia kalkulacji cenowej, 4. Zakres zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do uzyskania pozytywnych protokołów odbiorczych badania instalacji elektrycznej, instalacji odgromowej, kontroli sprawności przewodów kominowych oraz poświadczenia o składowaniu i neutralizowaniu odpadów budowlanych zawierających papę na certyfikowanym składowisku odpadów, 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, w całym okresie realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę osób wykonujących przedmiotowe zamówienie na podstawie umowy o pracę, zawartej w formie pisemnej - w odniesieniu do robót polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), tj. wykonywaniu przez pracownika pracy za wynagrodzeniem na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę. Wyjątkiem jest kierownik robót, który nie musi być zatrudniony na umowę o pracę. 6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu w formie pisemnej informacji o liczbie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez te osoby czynności. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający ma prawo w każdym momencie do skontrolowania stanu faktycznego zatrudnienia poprzez wgląd do umów o pracę zawartych z tymi pracownikami. Brak udostępnienia do wglądu przez Wykonawcę - w terminie określonym przez Zamawiającego - przedmiotowych umów, uznany będzie przez Zamawiającego za niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników i skutkować będzie naliczeniem kary umownej, o której mowa w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45312310-3, 45260000-7, 45421100-5, 45410000-4, 45310000-3, 45111100-9, 45111220-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT254822.33
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ECO-POL Sp. z .o.,  ,  ul. Dworcowa 9,  86-120,  Pruszcz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 288000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 288000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 288000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.