eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brok › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Brok

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-05

Ogłoszenie nr 78651 - 2017 z dnia 2017-05-05 r.

Brok: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Brok
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Brok projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV "Przejście na gospodarkę niskoemisyjną" Działania 4.2 "Efektywność energetyczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 46498-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brok, krajowy numer identyfikacyjny 55066793600000, ul. Plac Kościelny  6, 07-306   Brok, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 29 7457554, 29 7457587, faks 297 457 554, e-mail fundusze@brok.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.brok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Brok

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

271.3.17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia publicznego prowadzonego w drodze przetargu nieograniczonego w trybie "zaprojektuj i wybuduj" jest sporządzenie dokumentacji projektowej oraz wykonanie termomodernizacji budynków obiektów użyteczności publicznej w Gminie Brok, zgodnie z załączonym do SIWZ - PROGRAMEM FUNKCJONALNO - UŻYTKOWYM oraz AUDYTAMI ENERGETYCZNYMI BUDYNKÓW. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Brok" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV "Przejście na gospodarkę niskoemisyjną" Działania 4.2 "Efektywność energetyczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. 3. Zakres robót budowlanych obejmuje przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w następujących budynkach: Zespół Publicznych Placówek Oświatowych w Broku 07-306 Brok, ul. Jana Pawła II nr 50 Świetlica w Laskowiźnie 07-306 Laskowizna 21 Świetlica w Broku 07-306 Brok, ul. Czuraj 16 Świetlica w Bojanach 07-306 Bojany 22A 4. Wykonanie dokumentacji projektowej obejmuje sporządzenie: projektów budowlano-wykonawczych z podziałem na branże, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, decyzje itp. wynikające z wykonywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót. Przed przystąpieniem do opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca zweryfikuje inwentaryzację obiektów dołączoną do SIWZ. Podstawą opracowania dokumentacji będą audyty energetyczne, będące załącznikiem do programu funkcjonalno-użytkowego. 5. W celu poprawienia efektywności energetycznej budynków, w zakresie niniejszego zamówienia należy wykonać: a) kompletną dokumentację projektową (projekt budowlany i projekty wykonawcze) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń, w tym prawomocnego pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia wykonania robót (zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie), na bazie: Programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego załącznik do SIWZ nr 8, audytów energetycznych stanowiących załącznik do SIWZ nr 9, oraz b) roboty budowlane - prace modernizacyjne (budowlane/inwestycyjne) polegające na wykonaniu prac zgodnie z wymaganiami i pozostałymi informacjami opisanymi przez Zamawiającego i zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), dla zaprojektowania i wykonania budowy oraz modernizacji instalacji, przepisami Prawa Budowlanego z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z dnia 9 lutego 2016 r. wraz z późniejszymi zmianami) i obowiązującymi rozporządzeniami, regulującymi działalność obejmującą projektowanie, budowę, utrzymanie oraz określającą zasady działania organów administracji publicznej w tych dziedzinach; 6. Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego dotyczących realizacji przedmiotu umowy obejmującego prace projektowe i budowlane określa Program Funkcjonalno-Użytkowy - załącznik nr 8 do SIWZ, audyty energetyczne - załącznik nr 9 do SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45200000-9, 45300000-0, 45310000-3, 45332400-7, 45453000-7, 45421000-4, 45350000-5, 45330000-9, 45320000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1887127.65
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
LEBART Bartosz Łogwiński i wpólnik sp. j. ,  biuro@lebart.p,  Rakowiska ul. Kryształowa 21,  21-500,  Biała Podlaska,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2177100,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2177100,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2177100,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.