eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Zamówienie udzielane w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI, KTÓRA NIE PRZEKRACZA KWOT OKREŚLONYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH na1. Realizację, w systemie zaprojektuj i wybuduj, budowy budynku edukacyjnego praktycznej nauki zawodu, wchodzącego w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie; 2. Roboty budowlane, związane z remontem i przebudową sali do lekcji fizyki na salę do zajęć nauki gastronomii wraz z wyposażeniem oraz rozbudową wewnętrznej instalacji gazowej w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Bytowie; 3. Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Miastku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-01-13

Ogłoszenie nr 7861 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.

Bytów: Zamówienie udzielane w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI, KTÓRA NIE PRZEKRACZA KWOT OKREŚLONYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH na: 1. Realizację, w systemie zaprojektuj i wybuduj, budowy budynku edukacyjnego praktycznej nauki zawodu, wchodzącego w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie; 2. Roboty budowlane, związane z remontem i przebudową sali do lekcji fizyki na salę do zajęć nauki gastronomii wraz z wyposażeniem oraz rozbudową wewnętrznej instalacji gazowej w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Bytowie; 3. Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Miastku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Rozbudowa infrastruktury i zakup wyposażenia dla szkół zawodowych w powiecie bytowskim

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Pomorska Grupa Doradcza Kamil Zbroja ul. Zbożowa 7, 81-020 Gdynia Tel. 500 205 198, faks: 58 620 80 57
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bytowski, krajowy numer identyfikacyjny 77097970800000, ul. ul. Ks. dr. Bolesława Domańskiego  2, 77100   Bytów, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 822 80 00, e-mail organizacyjny@powiatbytowski.pl, faks 59 822 80 01.
Adres strony internetowej (URL): bip.powiatbytowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
bip.powiatbytowski.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
bip.powiatbytowski.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
PISEMNIE
Adres:
Starostwie Powiatowym w Bytowie, ul. Ks. dr. Bolesława Domańskiego 2, 77-100 Bytów, w Biurze Obsługi Klienta (BOK) na parterze


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie udzielane w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI, KTÓRA NIE PRZEKRACZA KWOT OKREŚLONYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH na: 1. Realizację, w systemie zaprojektuj i wybuduj, budowy budynku edukacyjnego praktycznej nauki zawodu, wchodzącego w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie; 2. Roboty budowlane, związane z remontem i przebudową sali do lekcji fizyki na salę do zajęć nauki gastronomii wraz z wyposażeniem oraz rozbudową wewnętrznej instalacji gazowej w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Bytowie; 3. Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Miastku.
Numer referencyjny: IN.272.3.2016.I
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Część I - Realizacja, w systemie zaprojektuj i wybuduj, budowy budynku edukacyjnego praktycznej nauki zawodu, wchodzącego w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 13 126 373,00 zł brutto. Część II - Roboty budowlane, związane z remontem i przebudową sali do lekcji fizyki na salę do zajęć nauki gastronomii wraz z wyposażeniem oraz rozbudową wewnętrznej instalacji gazowej w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Bytowie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - dokumentacja projektowa wraz z pozwoleniem na budowę. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 483.000,00 zł brutto. Część III - Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Miastku - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - dokumentacja projektowa wraz z pozwoleniem na budowę. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 540.500,00 zł brutto.

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:71320000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11503961.79
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 36

Okres w miesiącach: 7

Okres w miesiącach: 7


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Część I: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie minimalny roczny obrót w wysokości 3.100.000,00 zł, w tym roczny obrót w obszarze objętym zamówieniem: - wykonanie dokumentacji projektowej budynku użyteczności publicznej w wysokości minimum 100.000,00 zł oraz - budowa budynku użyteczności publicznej w wysokości minimum 3.000.000,00 zł. Część II i III: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część I - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się: Doświadczeniem: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę budynku użyteczności publicznej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie o kubaturze nie mniejszej niż 17000 m3 oraz w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wybudował prawidłowo co najmniej jeden budynek jak wyżej opisany, który uzyskał prawomocne Pozwolenie na użytkowanie. Potencjałem kadrowym: Wykonawca dysponuje i/lub będzie dysponował minimum osobą lub osobami posiadającymi łącznie: uprawnienia do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz telekomunikacyjnej oraz uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz telekomunikacyjnej. Część II i III - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się Potencjałem kadrowym: Wykonawca dysponuje i/lub będzie dysponował minimum osobą lub osobami posiadającymi łącznie: uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz telekomunikacyjnej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
dla części I - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie wezwany do dostarczenia w terminie 5 dni oświadczenia o rocznym obrocie wykonawcy lub o obrocie wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie wezwany do dostarczenia w terminie 5 dni wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla Części I zamówienia w wysokości 200.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu na rachunek bankowy nr: 03 1020 4708 0000 7202 0004 4453 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Realizacja, w systemie zaprojektuj i wybuduj, budowy budynku edukacyjnego praktycznej nauki zawodu, wchodzącego w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Realizacja, w systemie zaprojektuj i wybuduj, budowy budynku edukacyjnego praktycznej nauki zawodu, wchodzącego w skład Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 13 126 373,00 zł brutto. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej sporządzonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego zawierającej minimum: - projekt budowlany - projekty wykonawcze - przedmiar robót - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia jeżeli jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów wraz z uzgodnieniem i uzyskaniem wszystkich decyzji i pozwoleń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, wykonanie robót budowlanych oraz dostawę i instalację wyposażenia obiektu budowlanego zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ i uzyskaniem Pozwolenia na użytkowanie. 2. Dokumentacja projektowa wymaga odbioru i zatwierdzenia przez Zamawiającego przed wystąpieniem Wykonawcy o pozwolenie na budowę. 3. Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zobowiązany będzie na podstawie przedmiarów robót uwzględniających ilości roboczogodzin opracować oraz dostarczyć Zamawiającemu wraz z dokumentacją projektową wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę robót budowlanych na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji robót budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wymagania, o których mowa powyżej podlegają akceptacji przez Zamawiającego i winny zawierać co najmniej liczbę osób, wymiar czasu pracy oraz rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 5. Rozwiązania architektoniczno-budowlane przyjęte w opracowanych dokumentacjach powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami, normami standardami, instrukcjami i warunkami technicznymi oraz wiedzą inżynierską. 6. Wykonawca w projekcie budowlanym uwzględni rozbiórkę istniejących obiektów budowlanych, zlokalizowanych na działce 25/2 obręb 100 Bytów, a także dokona rozbiórki tych obiektów. 7. Na etapie projektowania i realizacji przyłącza ciepłowniczego należy przyjąć wariant, którego odcinek wynosi ok. 240 m. Wariant ten jest jednym z dwóch opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym pkt. 4.6.3. Zapewnienie o możliwości podłączenia do sieci ciepłowniczej. 8. Wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt wykonać mapę do celów projektowych projektowanego przyłącza ciepłowniczego. 9. Zamawiający posiada mapę do celów projektowych w obszarze planowanych robót budowlanych na działkach 25/2 oraz 26/1 obręb 100 Bytów. 10. Wykonawca po podpisaniu umowy przystąpi do realizacji poniższych decyzji, tak aby zachować terminy ich realizacji. Kopie niniejszych decyzji znajdują się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, a) Decyzja WI.7230.2.126.1.2015.MT z dnia 2.11.2015 w sprawie zezwolenia na realizacje zjazdu z drogi gminnej (termin do 2.11.2018). Przed realizacją niniejszej decyzji Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zezwolenie na prowadzenie robót w pasie drogowym od zarządcy drogi. b) Decyzja OŚ.613.12.3.2016.III z dnia 8.03.2016 w sprawie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów na działce nr 26/1, obręb 100 Bytów (termin do 28.02.2017). Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania nasadzeń zastępczych określonych w niniejszej decyzji. c) Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia drzew i krzewów zlokalizowanych na działce nr 25/2 obręb 100 Bytów. Decyzja o pozwolenie na wycinkę jest w toku. 11. Wykonawca zaprojektuje i wykona wentylacje mechaniczną nawiewno-wywiewną o parametrach nie gorszych niż: a) odzysk ciepła o sprawności nie mniejszej niż 90% b) rodzaj wymiennika ciepła - przeciwprądowy c) spręż dyspozycyjny w zakresie 0-550 Pa
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 71320000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10671847.97
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Całkowita cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia40
Okres gwarancji jakości10
Izolacyjność cieplna przegród25
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Roboty budowlane, związane z remontem i przebudową sali do lekcji fizyki na salę do zajęć nauki gastronomii wraz z wyposażeniem oraz rozbudową wewnętrznej instalacji gazowej w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Bytowie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty budowlane, związane z remontem i przebudową sali do lekcji fizyki na salę do zajęć nauki gastronomii wraz z wyposażeniem oraz rozbudową wewnętrznej instalacji gazowej w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Bytowie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - dokumentacja projektowa wraz z pozwoleniem na budowę. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 483.000,00 zł brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 392682.93
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 7
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Całkowita cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia60
Okres gwarancji jakości40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Miastku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Miastku - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - dokumentacja projektowa wraz z pozwoleniem na budowę. Dodatkowo Wykonawca wyposaży pracownie obsługi i montażu systemów energetyki odnawialnej w Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Miastku elementami: a. Jedna kompletna instalacja z kotłem na biomasę - edukacyjna instalacja centralnego ogrzewania zasilana kotłem dualnym na biomasę (pelet/drewno) z możliwością obserwacji procesów zachodzących w komorach spalania: o Dane techniczne kotła - dualny kocioł edukacyjny na biomasę z przeszklonymi komorami spalania umożliwiającymi obserwacje komór w trakcie eksploatacji, - moc kotła w przedziale 10 - 18 kW, - paliwo biomasa (pelet i drewno do zgazowywania), - palnik na pelet, - zapalarka, - sterowanie kotła (automatyczny przełącznik trybu pracy pelet/drewno; termostat kotłowy; termostat spalinowy; termostat pomp; termopstat ciągu), - zasobnik na pelet z zewnętrznym podajnikiem ślimakowym/klasa bezpieczeństwa A5 - układ termoregulacyjny kotła z pompą obiegową, zaworami i termometrami, - naczynie przeponowe 60l, - 3 pompy z osprzętem (śrubunki, filtry, elektrozawory zawory odcinające), - bufor ciepła 1000 l, - biwalentny wymiennik ciepła 200 l, - 3 radiatory (grzejniki o łącznej mocy 4 kW przy temperaturze 650C), - rury instalacyjne i złącznik. b. Jedna kompletna instalacja z ogniwami fotowoltaicznymi umożliwiająca m.in. zbadanie wydajności paneli fotowoltaicznych, strat przewodzenia i strat spowodowanych zacienieniem: o Zakres możliwych eksperymentów - analiza strat w sieci AC i DC wynikających z oporu elektrycznego ze względu na zmianę długości, zmianę materiału i zmianę przekroju poprzecznego, - analiza strat uzależniona od wydajności inwertera, - analiza strat spowodowanych zacienieniem paneli fotowoltaicznych - analiza strat wynikająca z niejednolitego nasłonecznienia - analiza strat ze względu na zmianę natężenia światła, zabrudzenie ogniw, zmianę temperatury, rozproszenie światła, różne materiały odbijające c. Jeden komplet minisiłowni wiatrowej do badań laboratoryjnych umożliwiający przeprowadzenie praktycznych eksperymentów w dziedzinie energii wiatru z elementami fizyki. Poznanie sposobu działania prądownicy wiatrowej, zasad funkcjonowania różnych turbin wiatrowych: o Części składowe: - moduł silnika elektrycznego (1 szt.) - turbina wiatrowa oś pozioma 500-800 W (1 szt.) - turbina wiatrowa oś pionowa 500-800 W (1 szt.) - moduł potencjometryczny (2 szt.) - płyta montażowa (2 szt.) - urządzenie do tworzenia podmuchu powietrza, tunel aerodynamiczny (2 szt.) - moduł oporu elektrycznego (2 szt.) - rezystor wtykowy 100 Ohm (4 szt.) - rezystor wtykowy 10 Ohm (4 szt.) - rezystor wtykowy 33 Ohm (2 szt.) - przewód obwodu pomiarowego - czerwony, 50 cm (6 szt.) - przewód obwodu pomiarowego - czarny, 50 cm (6 szt.) - przewód obwodu pomiarowego - czerwony, 25 cm (6 szt.) - przewód obwodu pomiarowego - czarny, 25 cm (6 szt.) - wtyczka zwierająca (6 szt.) - miernik do pomiaru napięcia i prądu elektrycznego (2 szt.) - urządzenie do pomiaru liczby obrotów wirnika (2 szt.) - anemometr (2 szt.) o Możliwe eksperymenty: - zależność prędkości wiatru od odległości od jego źródła - zmiany wytwarzanego napięcia przy podłączeniu odbiornika prądu - badanie prędkości wiatru za wirnikiem - obliczanie współczynnika wydajności turbiny wiatrowej - zależność turbiny wiatrowej od kierunku wiatru - wpływ kąta nachylenia łopatek wirnika - wpływ kształtu łopatek wirnika - charakterystyka U-I oraz liczba obrotów turbiny wiatrowej - liczba obrotów turbiny wiatrowej oraz jej moc w zależności od prędkości wiatru - liczba obrotów turbiny wiatrowej oraz jej moc w zależności od kąta nachylenia łopatek wirnika - liczba obrotów turbiny wiatrowej oraz jej moc w zależności od kształtu łopatek wirnika - liczba obrotów turbiny wiatrowej oraz jej moc w zależności od ilości łopatek wirnika - prędkość rozruchowa turbiny wiatrowej w zależności od kąta nachylenia łopatek wirnika - obliczanie bilansu energetycznego turbiny wiatrowej Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 540.500,00 zł brutto
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 439430.89
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 7
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Całkowita cena brutto za zrealizowanie całości zamówienia60
Okres gwarancji jakości40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.