eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku biurowo - sztabowego nr 65 w Mirosławcu (PKOB 1274).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-06

Szczecin: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku biurowo - sztabowego nr 65 w Mirosławcu (PKOB 1274).
Numer ogłoszenia: 78496 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO

I.1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 452026, 261 452000, faks 261 452024, 261 452029.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku biurowo - sztabowego nr 65 w Mirosławcu (PKOB 1274)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku biurowo - sztabowego 65 w Mirosławcu (PKOB 1274). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w sekcji IV.5.16 Informacje dodatkowe niniejszego ogłoszenia. Zamówienie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie POUFNE. Szacunkowa wartość zamówienia: 2 365 404,51 zł.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 510.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców zaproszonych do złożenia oferty będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 70 000,00 PLN dla całości zamówienia (art. 45, 46).

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
    Zgodnie z art. 54 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) Wykonawca, któremu Zamawiający udzieli Zamówienia musi posiadać: a) Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia do klauzuli co najmniej POUFNE wydane na podstawie art. 55 ust. 1 ww. ustawy, potwierdzające pełną zdolność przedsiębiorcy do ochrony tych informacji. b) Ważną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 z późn. zm.). c) Opracowany zgodnie z art. 43 ust. 3 ww. ustawy, sposób i tryb przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli POUFNE. d) Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. e) Pracowników przewidzianych do realizacji zadania, posiadających ważne poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE oraz aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych osób wymienionych w sekcji III.3.5) ogłoszenia o zamówieniu. f) Osobę lub komórkę organizacyjną odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: 1) Ustanawiają Lidera - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. 2) Wszyscy Wykonawcy muszą posiadać Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia do klauzuli co najmniej POUFNE oraz ważną Koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. 3) Lider jest odpowiedzialny za całokształt prac związanych z dostępem do informacji niejawnych. 4) W składanym wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Lider wykazuje imiennie wszystkie osoby, które będą wykonywały poszczególne prace związane z dostępem do informacji niejawnych. 5) W terminie określonym przez Zamawiającego Lider dostarczy umowę konsorcjum, w której dokonany będzie podział zadań ze szczególnym uwzględnieniem dostępu do informacji niejawnych oraz określony sposób i warunki realizacji umowy.
  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:
    1) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom. W tym celu do oferty należy dołączyć załącznik, w którym będą wymienione części umowy (odrębne zamówienia) oraz ich wykonawcy. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia do realizacji podwykonawcy (om), to przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do bezzwłocznego dostarczenia informacji, które umożliwią Zamawiającemu stwierdzenie, że podwykonawca(y) posiada niezbędne kwalifikacje i uprawnienia wymagane do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, do których będzie miał dostęp - podwykonawca musi spełniać takie same wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych jak Wykonawca. 3) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uzyskania zobowiązania podwykonawcy, któremu zleci podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia, do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub, z którymi zapozna się w postępowaniu o udzielenie zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych. 4) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do niezwłocznego informowania o wszelkich zmianach dotyczących podwykonawców, które wystąpią w trakcie wykonywania zamówienia. 5) Powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy wobec Zamawiającego z odpowiedzialności za wykonanie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa. 6) Zamawiający w czasie wykonywania umowy, może odmówić wyrażenia zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą zaproponowanym przez wykonawcę w przypadku niespełnienia przez podwykonawcę warunków udziału w postępowaniu przewidzianych dla Wykonawcy zamówienia. 7) Do oceny spełnienia przez podwykonawcę warunków, o których mowa w pkt 6), stosuje się odpowiednio opis przedmiotu zmówienia w postępowaniu dotyczącym wyboru Wykonawcy, mając na uwadze opis przedmiotu umowy o podwykonawstwo. 8) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powodach odmowy wyrażenia zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą, wskazując warunki udziału w postępowaniu, których proponowany podwykonawca nie spełnia. 9) Zlecenie wykonania części robót podwykonawcom nie zmieni zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników.

III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia, tj. posiadają: a) Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia do klauzuli co najmniej POUFNE wydane na podstawie art. 55 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228), potwierdzające pełną zdolność przedsiębiorcy do ochrony tych informacji. b) Ważną Koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 z późn. zm.). b) Opracowany zgodnie z art. 43 ust. 3 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228) sposób i tryb przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli POUFNE.

  • III.3.3) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) w zakresie dokumentacji projektowej: Spełnieniem warunku będzie wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dokumentacji projektowych dotyczących budowy, przebudowy, adaptacji lub remontu budynku lub budynków obejmujących swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne wraz z montażem systemów alarmowych. b) w zakresie robót budowlanych: Spełnieniem warunku będzie wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, adaptacji lub remoncie budynku lub budynków, z których każda robota obejmuje swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne wraz z montażem systemów alarmowych, o minimalnej łącznej wartości 800 000,00 zł brutto.

  • III.3.4) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i odpowiedzialnymi za ochronę informacji niejawnych, posiadającymi wymagane uprawnienia: a) Osobami przewidzianymi do realizacji zadania w zakresie wykonania dokumentacji projektowej: - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania systemów alarmowych klasy SA-4, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne. Wymóg posiadania uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej oraz do projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 może być spełniony przez te same osoby. b) Osobami przewidzianymi do realizacji zadania w zakresie wykonania robót budowlanych: - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej, teletechnicznej lub równoważne, - minimum 2 instalatorami posiadającymi uprawnienia w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4, - minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno- wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych. c) Osobami odpowiedzialnymi za przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych: - Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, - Osobą lub komórką organizacyjną odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje osobami wymienionymi w lit. a) i b) to może zaangażować osoby spoza firmy, ale pod warunkiem, że posiadają wszystkie wymagane uprawnienia, ponadto na czas realizacji zadania musi związać ich z firmą umowami. Osoby wymienione w punktach a), b), c) oraz dodatkowo kierownik firmy muszą posiadać ważne poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE oraz aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.

  • III.3.6) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    • dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących bezpieczeństwa informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
      Oświadczenie o posiadaniu: 1) Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego I stopnia do klauzuli co najmniej POUFNE wydane na podstawie art. 55 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228). 2) Ważnej Koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 z późn. zm.). 3) Opracowanego zgodnie z art. 43 ust. 3 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228) sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli POUFNE.;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Udostępnienie Wykonawcy zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b przez inne podmioty: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedkładając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca załączy do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tabelaryczny wykaz zawierający informacje dotyczące: - zakresu dostępnych dla wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Brak wykazu z określeniem zasobów podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca, będzie skutkował wykluczeniem wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy pzp jako wykonawcy, który nie wykazał spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.

    Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

    Do składania ofert zostanie zaproszonych 10 Wykonawców, którzy w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełniające warunki określone przez Zamawiającego w tymże ogłoszeniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest zbyt niska (mniej niż 3 Wykonawców) aby zapewnić rzeczywistą konkurencję, Zamawiający może: 1) zawiesić postępowanie i ponownie opublikować ogłoszenie o zamówieniu, określając z zastosowaniem przepisów dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zmówienia, nowy termin składania wniosków. W tym przypadku Zamawiający zaprasza do udziału w postępowaniu wszystkich wykonawców, którzy odpowiedzieli na pierwsze lub drugie ogłoszenie o zamówieniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, albo 2) unieważnić postępowanie i wszcząć nowe postępowanie o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wpłynie większa od 10 liczba wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający dokonując ich oceny będzie kierował się następującą zasadą: za każde kolejne ponad wymagane do potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, a ujęte w wykazie robót zrealizowane przez Wykonawcę w sposób należyty tj. zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone zamówienie robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, adaptacji lub remoncie budynku lub budynków, z których każda robota obejmuje swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne wraz z montażem systemów alarmowych, Zamawiający przyzna 1 pkt za każde roboty o wartości 50 000,00 zł ponad wymagane roboty o wartości 800 000,00 zł, zaliczone do spełnienia warunku. Przyznając punkty Zamawiający będzie się kierował zasadą : Zamawiający będzie przyznawał punkty za wszystkie wykonane roboty spełniające warunki udziału w postępowaniu za wyjątkiem robót, które są niezbędne do wykazania spełnienia warunku, tj. : łączna wartość robót budowlanych zaliczonych do spełnienia warunku z wykazu robót ponad (minus) 800 000,00 zł (zaliczonych do spełnienia warunku) / (dzielone) 100 000,00 zł = (równa się) ilość punktów. Dokonując punktacji Zamawiający będzie stosował zaokrąglenia wykazanej punktacji : - od 0 zł do 49 999,99 zł - 0 pkt, - od 50 000,00 zł do 100 000,00 zł - 1 pkt. UWAGA: W przypadku uzyskania tej samej liczby punktów, Zamawiający w pierwszej kolejności zaprosi Wykonawcę, którego łączna wartość wykazanych robót w wykazie, spełniających warunek, będzie wyższa. Zamawiający podczas dokonywania punktacji wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu nie będzie rozpatrywał zasobów udostępnionych Wykonawcy przez inne podmioty. Zasoby te będą uwzględnianie przez Zamawiającego tylko do oceny spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie robót budowlanych.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 90
    • 2 - Gwarancja - 10

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do umowy na warunkach określonych w projekcie umowy, który jako złącznik do SIWZ zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

    IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.5.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: na str.internet. Zamawiającego znajduje się wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..

    IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4).

    IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.5.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku biurowo - sztabowego 65 w Mirosławcu (PKOB 1274). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: a) Programie Funkcjonalno-Użytkowym: - z wyłączeniem z programu następujących elementów: - Przyłącza i okablowania NATO SECRET na poziomie TAJNE, - Autonomicznej sieci komputerowej GAD, - Wydzielenia dwóch pomieszczeń biurowych na potrzeby Grupy Analizy Danych, w to miejsce wykonanie pomieszczeń biurowych, - Wydzielenie kancelarii tajnej, w to miejsce wykonanie pomieszczeń biurowych, - Systemu Alarmu Pożarowego SAP; - uzupełnionym o następujące elementy: - W miejsce pomieszczeń GAD zaprojektowanie i wykonanie pomieszczeń biurowych, - W miejsce pomieszczeń kancelarii tajnej zaprojektowanie i wykonanie pomieszczeń biurowych, - Awaryjne oświetlenie ewakuacyjne w pomieszczeniach i na drogach ewakuacyjnych oświetlonych wyłącznie światłem sztucznym; b) Szczegółowym Opisie i Zakresie Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca w ramach zawartej umowy oprócz wymienionych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Szczegółowym opisie i zakresie przedmiotu zamówienia jest obowiązany wykonać: 1) Koncepcję architektoniczną. 2) Uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia lub decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (w zależności czy planowana inwestycja kwalifikuje się do przedsięwzięć wymienionych w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, co zostanie stwierdzone na etapie składania ww. wniosków). 3) Uzyskać pozwolenie na rozbiórkę elementów budynku wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 4) Dokumentację projektową. 5) Wykonawca, na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego, uzyska decyzję o pozwoleniu na budowę. 6) Wykonawca zawiadomi ZWINB o zakończeniu robót lub uzyska pozwolenie na użytkowanie (jeśli w decyzji o pozwoleniu na budowę zostanie nałożony taki obowiązek). 7) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21). Materiały z rozbiórki niepodlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, a ich wartość szacunkowa ujmie w cenie oferty. 8) Wykonawca robót wykona świadectwo charakterystyki energetycznej budynku (Dz. U. nr 201, poz. 1240 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkowa oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej). 9) Wykonawca przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 dokumentację budowy i wykonaną w 3 egz. dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych tym obiektem. 10) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną, a po ich zakończeniu wykona dokumentację fotograficzną powykonawczą (fotografując zakres robót przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). 11) Zobowiązania wynikające z gwarancji na przedmiot zamówienia (serwisowanie zainstalowanych urządzeń i systemów) w ramach otrzymanego wynagrodzenia. UWAGA: Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 2. Opis kryteriów, ich znaczenie i sposób oceny ofert (art. 91 ust. 2, art. 2 pkt. 5, art. 36 ust. 1 pkt. 13): Kryterium: cena znaczenie: 90% Kryterium: gwarancja znaczenie: 10% Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 100 pkt. (cena 90 punktów + gwarancja 10 punktów) Liczba punktów zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku. Cena brutto (waga kryterium 90): Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Cena zostanie określona wg wzoru: Pc = X/Yx 90 Pc - obliczone punkty za kryterium cena X - cena najniższa badanych ofert (zł) Y - cena oferty badanej (zł) Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 90 pkt Oferta z najniższą ceną otrzymuje 90 pkt Wydłużenie okresu gwarancji jakości wykonanych robót (waga kryterium 10): Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Gwarancja zostanie określona wg wzoru: Pg = X/Y x 10 Pg - obliczone punkty za kryterium gwarancji X - przedłużenie okresu gwarancji w badanej ofercie (w miesiącach) Y - maksymalne przedłużenie okresu gwarancji (w miesiącach) Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 10 pkt. Wykonawca, który nie zaoferuje przedłużenia okresu gwarancji wykonania zamówienia otrzyma 0 pkt. Warunki brzegowe: - maksymalne przedłużenie okresu gwarancji wynosi 24 miesiące, - gwarancja nie może być krótsza niż 60 miesięcy. Dokonując oceny Zamawiający zsumuje punkty w odniesieniu do kryterium ceny i terminu wg następującego wzoru: Po (Punkty oferty) = Pc (Punkty cena) + Pg (Punkty gwarancja) Kryterium ceny przyznano wagę 90 % ze względu na fakt, iż ma ona podstawowe znaczenie dla zamawiającego i wynika z obowiązku racjonalnego i oszczędnego wydatkowania środków publicznych. Kryterium gwarancji - 10% - umożliwi dodatkowe wydłużenie gwarancji co ma wpływ na zmniejszenie nakładów finansowych na ewentualne naprawy obiektów będących przedmiotem zamówienia..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.