To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-04
Ogłoszenie nr 78362 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.
Łochów: Sukcesywna dostawa opału na potrzeby Gminy Łochów oraz jednostek organizacyjnych w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 43344-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Łochów z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Łochowie, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów, REGON 711582090, e-mail: zamowienia.publiczne@gminalochow.pl,
Samorządowy Dom Pomocy Społecznej "Pogodnej Starości" w Ostrówku, ul. Zaciszna 8, 07-132 Ostrówek, REGON 710015242, e-mail: sdps@op.pl,
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Marii Konopnickiej w Łochowie, ul. 1-ego Maja 47, 07-130 Łochów, REGON 711685950, e-mail: biuro@zoss.pl,
Zespół Szkół w Gwizdałach, Gwizdały 89, 07-130 Łochów, REGON 141583601, e-mail: biuro@zoss.pl,
Publiczne Gimnazjum w Łochowie, ul. Wyspiańskiego 20, 07-130 Łochów, REGON 711650325, e-mail: biuro@zoss.pl,
Zespół Szkół w Kamionnie, ul. Szkolna 18, 07-130 Łochów, REGON 141094090, e-mail: biuro@zoss.pl,
Zespół Szkół w Ostrówku, ul. Szkolna 2, 07-132 Ostrówek, REGON 141094109, e-mail: biuro@zoss.pl,
Samorządowe Przedszkole Nr 1 w Łochowie, ul. Kolejowa 23, 07-130 Łochów, REGON 710006912, e-mail: biuro@zoss.pl,
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Baonu Nadbużańskiego Armii Krajowej w Łochowie, ul. Żeromskiego 1, 07-130 Łochów, REGON 001135156, e-mail: biuro@zoss.pl
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łochów, krajowy numer identyfikacyjny
71158209000000, ul.
Al. Pokoju
75,
07130
Łochów, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
256 437 800, faks
256 437 880, e-mail
zamowienia.publiczne@gminalochow.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.gminalochow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): W części 1:Gmina Łochów na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Pzp jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz następujących jednostek, zwanych dalej Odbiorcami: 1) Urząd Miejski w Łochowie, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów, 2) Samorządowy Dom Pomocy Społecznej ,,Pogodnej Starości" w Ostrówku, ul. Zaciszna 8, 07-132 Ostrówek, 3) Szkoła Podstawowa nr 3 w Łochowie, ul. 1-ego Maja 47, 07-130 Łochów, 4) Zespół Szkół w Gwizdałach, Gwizdały 89, 07-130 Łochów, 5) Publiczne Gimnazjum w Łochowie, ul. Wyspiańskiego 20, 07-130 Łochów. W części 2: Gmina Łochów na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Pzp jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz następujących jednostek, zwanych dalej Odbiorcami: 1) Urząd Miejski w Łochowie, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów, 2) Zespół Szkół w Kamionnie, ul. Szkolna 18, 07-130 Łochów. W części 3: Gmina Łochów na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Pzp jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz następujących jednostek, zwanych dalej Odbiorcami: 1) Urząd Miejski w Łochowie, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów, 2) Zespół Szkół w Kamionnie, ul. Szkolna 18, 07-130 Łochów, 3) Zespół Szkół w Ostrówku, ul. Szkolna 2, 07-132 Ostrówek, 4) Samorządowe Przedszkole Nr 1 w Łochowie, ul. Kolejowa 23, 07-130 Łochów. W części 4: Gmina Łochów na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Pzp jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz następujących jednostek, zwanych dalej Odbiorcami: 1) Urząd Miejski w Łochowie, Aleja Pokoju 75, 07-130 Łochów, 2) Zespół Szkół w Kamionnie, ul. Szkolna 18, 07-130 Łochów. W części 5: Gmina Łochów na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Pzp jest Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia na w imieniu i na rzecz Szkoły Podstawowej nr 1 w Łochowie, ul. Żeromskiego 1, 07-130 Łochów, zwanej dalej Odbiorcą.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa opału na potrzeby Gminy Łochów oraz jednostek organizacyjnych w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa opału na potrzeby Gminy Łochów oraz jednostek organizacyjnych w 2017 roku. 2. Zamówienie składa się z 6 części: not część 1: Dostawa oleju opałowego, not część 2: Dostawa gazu propan-butan, not część 3: Dostawa miału węglowego, not część 4: Dostawa ekogroszku, not część 5: Dostawa węgla orzech, not część 6: Dostawa groszku energetycznego. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 6 stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
09135000-4,
09122000-0,
09111210-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa oleju opałowego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT426300.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 521710.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa gazu propan-butan |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT38461.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23230.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa miału węglowego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT96081.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 145459.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa ekogroszku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT29636.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 41586.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Dostawa węgla orzech |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT26857.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 38615.85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Dostawa groszku energetycznego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11881.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22533.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.