eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Budowa połączenia ulic Teligi i Jana Pawła II w Lęborku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-06

Lębork: Budowa połączenia ulic Teligi i Jana Pawła II w Lęborku
Numer ogłoszenia: 78356 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork , ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa połączenia ulic Teligi i Jana Pawła II w Lęborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa połączenia ulic Teligi i Jana Pawła II w Lęborku, w tym: 1.1. roboty drogowe - budowa ulicy łączącej ulicę Teligi z ul. Jana Pawła II o długości ok. 80m, szerokości 6m, z chodnikami i dojazdem do garaży 1.2. roboty sanitarne - kanalizacja deszczowa - kolektor deszczowy i przykanaliki o średnicach 160-400 mm długości łącznej ok. 60 m, 1.3. roboty elektryczne - usunięcie kolizji z oświetleniem ulicznym oraz budowa nowego oświetlenia - 2 słupy i ok. 90 m linii zasilającej 1.4. roboty teletechniczne - ułożenie rur osłonowych, zabezpieczenie istniejącej sieci z regulacją wysokościową 2. Zakres robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa pn. Budowa nowoprojektowanej ulicy łączącej ul. Jana Pawła II z ul. Żeromskiego na terenie dzielnicy gospodarczo-przemysłowej w Lęborku, stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ: 2.1. z zakresu objętego dokumentacją nie należy realizować: 2.1.1. branża drogowa - budowa połączenia ul. Żeromskiego z ul. Jana Pawła II wraz z rondem na DK6 (do granicy ronda) 2.1.2. branża sanitarna kanalizacja deszczowa - kanał A w całości, kanał B od studni B1 do studni B3 (bez studni) wraz z wpustami na tym odcinku (nie dotyczy wpustu Wb3.3), osadnik OS-B (zastąpić rurociągiem) 2.1.3. branża teletechniczna - zakres prac zlokalizowany na północ od studni telekomunikacyjnej (wraz ze studnią) w poboczu DK6 (na zakończeniu przepustu) 2.1.4. branża elektryczna - słupy oświetleniowe wraz z okablowaniem od słupa 12/3 (bez słupa) w kierunku ul. Żeromskiego 2.1.5. branża sanitarna kanalizacja sanitarna i wodociąg - cały zakres prac 2.1.6. branża sanitarna ciepłociąg - cały zakres prac 2.1.7. mała architektura - cały zakres prac 2.1.8. zieleń - cały zakres prac 2.2. zakres robót opisany w punkcie 2.1 zostanie zrealizowany na podstawie odrębnego postępowania przetargowego (pkt. 2.1.1-2.1.4.) i przez gestorów sieci (pkt. 2.1.5 i 2.1.6) w pełnej koordynacji z zakresem umownym. 2.3. w Załączniku nr 9 do SIWZ oznaczono granicę podziału dokumentacji projektowej na zakresy - zrealizować należy zakres oznaczony jako Zakres Miasta 2.4. Roboty objęte są Decyzją ZRID z dnia 04.06.2014 znak D2/2014 ZRID, która stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z zapisami Decyzji. 3. Zakres zamówienia obejmuje również: 3.1. geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie 3.2. opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia i zrealizowanie w trakcie robót budowlanych projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych na terenie ul. Teligi. 3.3. organizację terenu budowy, w tym ogrodzenia, przejścia tymczasowe, oznakowanie terenu prac, zasilanie w niezbędne media kosztem i staraniem wykonawcy, zabezpieczenie wykopów, organizację zaplecza socjalnego, placów na składowanie materiałów, ewentualne opłaty za zajęcie pasa drogowego i wszelkie inne opłaty związane z prowadzeniem robót budowlanych 3.4. wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania odbioru robót budowlanych oraz badań zagęszczenia gruntu 3.5. uwzględnienie uwag zgłoszonych w uzgodnieniach branżowych 3.6. usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji projektowej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i terenem budowy 3.7. opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą 3.8. uporządkowanie terenu budowy i terenów przyległych 4. Ustalenia dodatkowe dotyczące prowadzenia robót budowlanych: 4.1. Równolegle z realizacją zakresu opisanego w punkcie 2.3 realizowany będzie zakres opisany w punkcie 2.2. 4.1.1. Wykonawca zakresu z pkt. 2.2.1-2.2.4 ustanowi Kierownika Budowy dla całości prowadzonych prac oraz prowadzić będzie dziennik budowy dla całości prowadzonych prac. 4.1.2. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu ustanowi kierowników robót dla realizowanych przez siebie zakresów, którzy będą dokonywać wpisów odnośnie swoich prac. 4.1.3. Wykonawcy zobowiązani będą do ścisłej i zgodnej współpracy zapewniającej odpowiednie przeprowadzenie prac, szczególnie w zakresie styku zakresów 4.1.4. Ustanowieni zostaną Inspektorzy Nadzoru (różnych branż) dla całości prac objętych dokumentacją projektową oraz decyzją ZRID. 4.1.5. Sytuacje sporne pomiędzy wykonawcami rozstrzygać będzie Zamawiający przy udziale Inspektorów Nadzoru. Zamawiający organizować będzie cotygodniowe narady koordynacyjne dla całości prowadzonych prac, w których obowiązkowo uczestniczyć będą kierownicy robót oraz inspektorzy nadzoru. 5. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i SIWZ. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na okres wskazany w ofercie (minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy) od dnia odbioru końcowego zadania. Wykonawca złoży Gwarancję w formie odrębnego dokumentu, który będzie załącznikiem do końcowego protokołu odbioru zadania. 7. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty Opisu Przedmiotu Zamówienia. 8. Tam gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 9. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20% wartości zamówienia. Zamówienia uzupełniające mogą w szczególności obejmować: 1.1. zrealizowanie całości lub poszczególnych elementów budowy połączenia ulicy Żeromskiego z Jana Pawła II wraz z rondem na DK6 objętych zapisami Rozdziału III pkt. 2.1.1-2.1.4. 1.2. zrealizowanie całości lub poszczególnych elementów usunięcia kolizji objętych zapisami Rozdziału III pkt. 2.1.5-2.1.6. 1.3. wykonanie dodatkowych nawierzchni drogowych wraz z robotami towarzyszącymi (jezdni, chodników, miejsc postojowych, zjazdów, itd.);

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą również następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony Załącznik Nr 2 do SIWZ 1.2. Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 1.3. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Dla udowodnienia dysponowania wiedzą i doświadczeniem innego podmiotu niezbędne jest przedstawienie szczegółowego opisu w jaki sposób zostaną udostępnione przez ten podmiot, w szczególności poprzez bezpośredni udział w realizacji zamówienia podmiotu, na którego wiedzę i doświadczenie powołuje się Wykonawca dla wykazania spełniania warunku. 4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w ust. 2 działu VI SIWZ. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione w punkcie 2.1 każdy z Wykonawców składa indywidualnie; dokumenty wymienione w punkcie 1.1. oraz 3.1. składa Pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. 7. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku Wykonawców, którzy wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegają na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach (nie mniej niż 36 i nie więcej niż 60) - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Poniższe postanowienia stanowią dopuszczalny katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający określa następujące warunki zmian istotnych postanowień zawartej umowy: 1.1. W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT możliwe będzie zawarcie aneksu w zakresie zmiany wynagrodzenia dla Wykonawcy w zakresie wynikającym ze zmiany stawki VAT 1.2. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie: 1.2.1. w przypadku udzielenia wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych lub uzupełniających jeżeli ich wykonanie spowoduje taką konieczność. 1.2.2. w przypadku opóźnienia w wykonaniu zamówienia z następujących przyczyn: 1.2.2.1. warunki atmosferyczne - m.in. klęski żywiołowe, nietypowe warunki uniemożliwiające prowadzenie robót, prób, sprawdzeń, odbiorów 1.2.2.2. warunki realizacji (m.in. niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane instalacje, znaleziska archeologiczne, warunki geologiczne) których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty 1.2.2.3. przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, m.in. wstrzymanie robót, nieterminowe udostępnienie terenu budowy, konieczność dokonania ustaleń i udzielenia wyjaśnień 1.2.2.4. inne przyczyny za które nie odpowiada Wykonawca; 1.2.2.5. opóźnienia w realizacji elementów prowadzonej równolegle budowy połączenia ulicy Żeromskiego z Jana Pawła II wraz z rondem na DK6 1.3. Zmiana wynikająca z działania siły wyższej 1.4. Zmiana wynikająca ze zmian w zakresie obowiązujących przepisów prawa. 1.5. Zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego (Załącznik nr 1 do umowy) w zakresie terminów realizacji poszczególnych elementów rozliczeniowych bez zmiany terminu końcowego 2. Ustala się, że nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP: 2.1. zmiana nr rachunku bankowego, 2.2. zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego 2.3. zmian danych teleadresowych. Zaistnienie powyższych okoliczności wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lęborku Wydział Realizacji Inwestycji, pok. C103 ul. Armii Krajowej 14 84-300 Lębork.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Lęborku Kancelaria Ogólna ul. Armii Krajowej 14 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.