eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie remontu galerii wejściowych w budynku mieszkalnym przy ul. Karola Miarki 11, w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-29

Szczecin: Wykonanie remontu galerii wejściowych w budynku mieszkalnym przy ul. Karola Miarki 11, w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 78307 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu galerii wejściowych w budynku mieszkalnym przy ul. Karola Miarki 11, w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na wykonaniu remontu galerii wejściowych w budynku przy ul. Karola Miarki 11, w Szczecinie. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową opracowaną przez Łukasza Rzepkę, Projekty Konstrukcyjne, z siedzibą w Wołczkowie 72-003 przy ul. Jutrzenki 11, a także wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania zadania. 3. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe: a) demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego o śr. 50-100 mm - na ścianach budynku b) demontaż zbiorniczki przy rynnach gzyms II p. nad galerią c) demontaż kratek ściekowych galerii, rozebranie rur spustowych i obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku d) zerwanie cokolika cementowego Zerwanie posadzki cementowej e) rozbiórka izolacji z papy, rozebranie stropów płaskich Kleina, f) wykucie bruzd poziomych 1x1 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej g) demontaż - Konstrukcje podparć, zawieszeń i osłon o masie elementu do 250 kg Rozebranie 50% belek czołowych, dwuteowników IPN 100 osadzonych w ścianie, słupów skrajnych h) cięcie palnikiem blach o grub. 3-5 mm demontaż 50% blach węzłowych słupów oraz przewiązek słupów narożnych i) rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grub. do 15 cm Skucie obetonowania 50% słupów j) wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 14 km, opłata za składowanie gruzu i utylizacji papy, 2) Roboty remontowe galerii wejściowych do mieszkań I i II piętra a) montaż 50% belek czołowych, dwuteowników INP 100, słupów narożnych i nakładek stalowych b) konstrukcja stalowa galerii (50% belek czołowych, dwuteowników INP 100, słupy narożne, nakładki i blachy węzłowe) c) przemurowanie ścian ( miejsca osadzenia belek strona prawa przy ścianie szczytowej) d) spawanie stali profilowej do kształtowników lub ściągów i tarcz oporowych e) żelbetowe płyta żelbetowa gr = 14cm z betonu C20/25, przygotowanie i montaż zbrojenia, f) zabetonowanie żwirobetonem bruzd o przekroju do 0.045 m2 w podłożach, stropach i ścianach bez deskowań i stemplowań-wypełnienie bruzdy betonem C 20/25 Izolacje szczelin dylatacyjnych konstrukcyjnych poziomych paskami z folii PCW szer. 50cm- dylatacja płyty 2X PAPA g) izolacje szczelin dylatacyjnych konstrukcyjnych poziomych paskami z folii PCW szer.50cm- h) deskowanie konstrukcji betonowej lub żelbetowej stop fundamentowych i) uzupełnienie niezbrojonych ław i stop fundamentowych z betonu - obetonowanie 8 szt. słupów betonem C20/25 j) izolacje przeciwwilgociowe poziome z folii PCW szerokiej na sucho k) izolacje przeciwwilgociowe z papy zgrzewalnej w pomieszczeniach o pow. ponad 5 m2 l) warstwy wyrównawcze pod posadzki z jastrycha cementowego gr. 53 mm, dopłata za zbrojenie siatką stalową z prętów 3 mm oczka 10 x10 cm m) gres o wym. 30x30 cm mrozoodporne, przeciwpoślizgowe klasy R n) wykonanie dylatacji z masy zalewowej (warstwa wyrównawcza - ściana budynku szczegół A rys K4 o) wykonanie dylatacji - w posadzce z płytek gresowych zgodnie z rys K1 p) cokoliki z płytek kamionkowych GRES na zaprawie klejowej, z listwą wykańczającą 3) Konstrukcja stalowa galerii: a) czyszczenie przez szczotkowanie mechaniczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji (stan wyjściowy powierzchni B) i odtłuszczanie konstrukcji pełnościennych b) malowanie pędzlem farbami do gruntowania miniowymi konstrukcji c) malowanie pędzlem emaliami termoodpornymi konstrukcji d) malowanie pędzlem emaliami poliwinylowymi konstrukcji 4) Konstrukcja stalowa balustrad: a) czyszczenie przez szczotkowanie mechaniczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji szkieletowych (stan wyjściowy powierzchni B) b) odtłuszczanie konstrukcji szkieletowych c) Miniowanie krat i balustrad z prętów prostych d) dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych e) tynki zewn. zwykłe kat. III na ścianach płaskich i pow. poziom.(balkony i loggie) wyk. mech. f) tynki zewn. cementowe kat. III wyk. ręcznie na ścianach płaskich, g) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji - tynki gładkie h) obróbki przy szer. w rozw. do 25cm- z blachy z cynku i) rynny dachowe półokrągłe z polichlorku winylu o śr. 75 mm ł - montaż rynien, - montaż denek rynnowych, - montaż lejów spustowych środkowych j) rury spustowe okrągłe z polichlorku winylu o śr. 100 mm wraz z trójnikami 100/75, k) rury spustowe okrągłe z polichlorku winylu o śr. 75 mm - kolanka o śr. 75 mm l) rusztowania zewnętrzne rurowe o wys. do 10 m 5) Chodnik pod galeria Ip. a) rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej b) ręczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-II głębok. 20 cm c) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni d) podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 20 kg/m2, warstwa gr.10 cm e) chodniki z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce cem. piaskowej z wyp. spoin zapr. cem. f) obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 6) Roboty remontowe obróbek blacharskich gzymsów nad galerią II piętra a) rozebranie rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku b) wycięcie haków rynnowych , wycięcie haków rur spustowych c) rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych - PAS NADRYNNOWY d) wywiezienie papy samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km oraz utylizacja papy e) obróbki przy szer. w rozwinięciu do 25 cm - z blachy ocynkowanej f) rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm - montaż z gotowych elementów z blachy stalowej ocynkowanej g) wymiana rur spustowych z blachy ocynkowanej h) pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe PAS NADRYNNOWY O SZER> 1,0 m i) uzupełnienie kolanek lub załamań z blachy ocynkowanej wraz ze zbiorniczkami przy rynnach i sztucery z blachy ocynkowanej j) rusztowania ramowe warszawskie jednokolumnowe wysokości do 10 m - do demontażu i montażu rur spustowych 7) Malowanie elewacji frontu budynku - Przygotowanie i starych tynków pod malowanie z szpachlowaniem nierówności, gruntowanie podłoży budowlanych preparatem przy renowacji starego budownictwa przez malowanie ręcznie, malowanie elewacji dwukrotnie. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi, postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż. 5. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości - 6 276,00 zł (słownie: sześć tysięcy dwieście siedemdziesiąt sześć złotych ), w terminie do dnia 15.06.2015 r. do godziny 9.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 10, przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - Gminy Miasto Szczecin) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ust.6 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna wykonanie wszelkich robót konstrukcyjno-budowlanych w budynkach remontowanych lub nowo wznoszonych, o wartości nie mniejszą niż 150 000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń, lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 250 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca na 2 dni przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorys szczegółowy, sporządzony zgodnie z postanowieniami Rozdziału X siwz W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie: 1) terminu wykonania zamówienia w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, nieprzewidzianych lub niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności: - zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, - wystąpiły niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub normami technicznymi, - zaszła okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, będąca następstwem działania organów administracji w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. - wystąpiły nieprzewidziane kolizje z urządzeniami znajdującymi się w obszarze prowadzonej inwestycji, - nastąpiła zmiana stanu prawnego, - wystąpiły zmiany bądź opóźnienia będące następstwem działania osób trzecich, b) wystąpienia nieprzewidzianych robót, których realizacja jest niezbędna do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i będzie miała istotny wpływ na przesunięcie terminu zakończenia robót, 2) osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy (ujętych w wykazie zawartym w ofercie), pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje zgodne z wymogiem opisanym w siwz. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji, gdy osoba przewidziana do realizacji umowy, nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków lub z innej niezależnej od Wykonawcy przyczyny. Zmiana osób wymaga zgody Zamawiającego, pod rygorem odstąpienia od umowy lub zapłaty kary umownej wskazanej w § 13 ust. 1 pkt 4

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pokój nr 10, po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 30 zł na konto nr 91102047950000920202927580.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia Wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.