eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Przebudowa drogi leśnej nr 64 -Dojazd pożarowy DP-16 Osinkowa na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba, etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-29

Nowa Dęba: Przebudowa drogi leśnej nr 64 -Dojazd pożarowy DP-16 Osinkowa na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba, etap I
Numer ogłoszenia: 78287 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97888 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Nowa Dęba, ul. Sikorskiego 2, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8467452, faks 015 8467377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej nr 64 -Dojazd pożarowy DP-16 Osinkowa na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba, etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pierwszy etap przebudowy drogi leśnej o długości 9519 mb przebiegającej przez leśnictwa Bojanów, Stany, Borek i Krawce. Pierwszy etap obejmuje przebudowę drogi na terenie leśnictwa Bojanów, odcinek od granicy drogi wojewódzkiej nr 872 na długości 1719,95mb.B.Projektowany ciąg drogi leśnej o długości 1719,95 mb zlokalizowany jest na obszarach leśnych leśnictwa Bojanów położonych na działkach nr ewid.: 3613, 3610, 3604, 3602, 3600, 3599 województwo: podkarpackie; powiat: stalowowolski; jednostka ewidencyjna: Bojanów; obręb: 6 Bojanów. Zakres opracowania obejmuje wykonanie profilowania, poszerzenia i wzmocnienia istniejącej konstrukcji drogi leśnej, wykonaniu skrzyżowań, zjazdów, mijanek, usprawnienie odwodnienia poprzez odtworzenie rowów przydrożnych i przebudowę przepustów.Stan projektowany 1. Dane techniczne: Klasa drogi - Leśna Szerokość jezdni - 3,5 m Szerokość poboczy - 0,75 m Prędkość projektowa - 30km/h Nośność drogi 100kN i nacisk na oś 50kN Pochylenie poprzeczne jezdni - 3% (spadek dwustronny), poboczy - 6% (jednostronny od drogi) Promień łuków na skrzyżowaniach z drogami bocznymi - 11m. Promień łuków zjazdów na szlaki zrywkowe - min. 5,0m. Skrajnia (odstęp między koronami drzew o wysokości 4m od poziomu ziemi) - 6m 2. Zakres i technologia przebudowy:Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Bojanów pierwszy etap, (od granicy pasa drogowego drogi krajowej nr 872 tj. od km 0+000,00 do km 1+719,95), polega na usunięciu pniaków i korzeni drzew, odhumusowaniu terenu, wykonaniu poszerzeń korpusu (nasypu) drogi, wzmocnieniu i poszerzeniu istniejącej konstrukcji jezdni drogi leśnej do 3,5m, wykonaniu poszerzeń przy skrzyżowaniach, zjazdów, mijanek, poboczy szerokości 0,75m., wykonaniu nowych lub oczyszczeniu istniejących rowów przydrożnych oraz przebudowie przepustów. Dla prawidłowego odwodnienia drogi projektuje się rowy przydrożne o zmiennej głębokości ze spadkami do rowów melioracyjnych. Nachylenie skarp rowów 1:1,25 i 1:1,5 szerokość dna rowu 40cm. Niweleta projektowanej drogi przebiegać będzie po istniejącym terenie lub nieznacznie powyżej terenu. Ogólny stan techniczny drogi w stanie złym. Szczegółowy zakres prac ujęto w przedmiarze robót. Przed przystąpieniem do zasadniczych prac należy wykonać zdjęcie warstwy humusu a następnie wykonać profilowaniem i zagęszczeniem podłoża. Jezdnię na projektowanym odcinku zaprojektowano o przekroju poprzecznym daszkowym ze spadkiem 3% ograniczonym poboczami gruntowymi o szerokości po 0,75 m oraz spadku poprzecznym 6% od drogi. Zaprojektowano następującą konstrukcję jezdni: -powierzchniowe utwardzenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową z grysami kamiennymi 8,0 dm3/m2 o wymiarze 2-5 mm. -powierzchowne utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową z grysami kamiennymi 10,0 dm3/m2 o wymiarze 5-8 mm. - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm (mieszanka o ciągłym uziarnieniu) grubości 10 cm po uwałowaniu (kruszywo pochodzenia naturalnego, nieodpadowe). - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63 mm (mieszanka o ciągłym uziarnieniu) grubości 20 cm po uwałowaniu (kruszywo pochodzenia naturalnego, nieodpadowe). - podłoże istniejące lub z gruntu nasypowego, Przepusty zaprojektowano w następującym kilometrażu: - w km 0 +091,01 przepust z rur PEHD L=8,0m fi 600mm, - w km 0 +103,32 przepust z rur PEHD L=8,0m fi 600mm, - w km 0 +330,66 przepust z rur PEHD L=8,0m fi 800mm, - w km 0 +473,80 przepust z rur PEHD L=8,0m fi 800mm, - w km 0 +577,65 przepust z rur PEHD L=8,0m fi 800mm, - w km 0 +600,13 przepust z rur PEHD L=8,0m fi 600mm, - w km 1 +429,15 przepust z rur PEHD L=8,0m fi 800mm, - w km 1 +487,92 przepust z rur PEHD L=8,0m fi 600mm, - w km 1 +535,45 przepust z rur PEHD L=8,0m fi 800mm, - w km 1 +719,61 przepust z rur PEHD L=8,0m fi 800mm, W celu umożliwienia wyminięcia się pojazdów zaprojektowano mijanki, a w celu lepszej obsługi terenów przyległych, projektuje się zjazdy z projektowanej drogi leśnej na tereny przyległe. Skrzyżowania z drogami bocznymi, a w szczególności wyszerzenia przed skrzyżowaniami będą pełnić jednocześnie rolę mijanek. Konstrukcję mijanek, zjazdów, skrzyżowań i placów składowych zaprojektowano w technologii identycznej jak jezdnię.Mijanki zaprojektowano w następującym kilometrażu: - 0+278,49 km, - 0+900,00 km, - 1+188,50 km, - 1+504,85 km, Zjazdy zaprojektowano w następującym kilometrażu: - 0+091,01 km, - 0+103,32 km, - 0+546,72 km, - 0+555,33 km, - 0+600,13 km, Skrzyżowania zaprojektowano w następującym kilometrażu: - 0+556,68 km, - 1+487,92 km, Place składowe zaprojektowano w kilometrażu: - 0+510,26 km, - 1+457,29 km..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KORPOL Roboty Ziemne -Przemysław Korpuliński, ul. Stawowa 1, 39-340 Padew Narodowa, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 792395,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 670555,40

  • Oferta z najniższą ceną: 475112,98 / Oferta z najwyższą ceną: 1059421,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.