eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Remont 7 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 7 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-09

Kalisz: Remont 7 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 7 części
Numer ogłoszenia: 78103 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 598 55 00, faks 62 598 55 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 7 lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 7 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont 7 lokali mieszkalnych (pustostanów), administrowanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 7 części: Część 1: (1 lokal) Remont lokalu nr 62 w budynku przy ul. Górnośląskiej 59A. Część 2: (1 lokal) Remont lokalu nr 39 w budynku przy ul. Serbinowskiej 18. Część 3: (1 lokal) Remont lokalu nr 14 w budynku przy ul. Franciszkańskiej 3-5. Część 4: (1 lokal) Remont lokalu nr 1A w budynku przy ul. Hożej 12. Część 5: (1 lokali) Remont lokalu nr 10 w budynku przy ul. Bankowej 5. Część 6: (1 lokal) Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Majkowskiej 7. Część 7: (1 lokal) Remont lokalu nr 2 w budynku przy ul. Podgórze 24. Zakres prac obejmuje między innymi : a) roboty tynkarsko-malarskie we wszystkich lokalach. b) wymianę stolarki okiennej w lokalizacjach: ul. Górnośląska 59A/62, ul. Serbinowska 18 /39, ul. Hoża 12/1A, ul. Bankowa 5/10, ul. Majkowska 7/1, ul. Podgórze 24/2 c) wymianę stolarki drzwiowej w lokalizacjach: ul. Górnośląska 59A/62, ul. Serbinowska 18 /39 , ul. Hoża 12/1A, ul. Bankowa 5/10 , ul. Majkowska 7/1, ul. Podgórze 24/2 d) remont podłóg w lokalizacjach: ul. Górnośląska 59A/62 , ul. Serbinowska 18 /39, ul. Franciszkańska 3-5, ul. Hoża 12/1A, ul. Bankowa 5/10, ul. Majkowska 7/1, ul. Podgórze 24/2 e) roboty zduńskie w lokalizacjach: ul. Serbinowska 18 /39 , ul. Hoża 12/1A, ul. Podgórze 24/2 f) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne we wszystkich lokalach ; ul. Górnośląska 59A/62, ul. Serbinowska 18 /39, ul. Bankowa 5/10, ul. Majkowska 7/1, ul. Podgórze 24/2 g) roboty instalacyjne gazowe w lokalizacjach: ul. Górnośląska 59A/62, ul. Serbinowska 18 /39, ul. Bankowa 5/10, ul. Majkowska 7/1 h) roboty instalacyjne elektryczne we wszystkich lokalach, i) wywóz i utylizację materiałów z remontu, uprzątnięcie terenu prac we wszystkich lokalach 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.26.23.21-7, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części : dla części 1 : 200 zł (słownie: dwieście 00/100) dla części 2 : 300 zł (słownie: trzysta 00/100) dla części 3 : 400 zł (słownie: czterysta 00/100) dla części 4 : 350 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt 00/100) dla części 5 : 170 zł (słownie: sto siedemdziesiąt 00/100) dla części 6 : 250 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt 00/100) dla części 7 : 350 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany `Formularz ofertowy`, którego wzór (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SIWZ, który należy złożyć w oryginale 2. kosztorys ofertowy, sporządzony oddzielnie dla każdej części zamówienia na które zostanie złożona oferta, opracowany zalecaną metodą kalkulacji uproszczonej, 3. stawkę roboczogodziny, narzuty procentowe, które zostały przyjęte do wyceny robót, 4. zestawienie M(materiałów) i S(sprzętu) wraz z ich cenami jednostkowymi. Informacje o których mowa w pkt. 10.2.3. SIWZ i 10.2.4. SIWZ mogą zostać zawarte w kosztorysie ofertowym. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (art. 23 ust. 2 ustawy). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Katalog dopuszczalnych zmian umowy został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzbm.kalisz.pl, zakładka ogłoszenia-zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kalisz, ul. Dobrzecka 18 (I piętro pok. nr 105) druk bezpłatny lub za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa)- koszt przesyłki pokrywa Wykonawca.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2016 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Kalisz, ul. Dobrzecka 18 (parter-Biuro Obsługi Interesantów-Biuro podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania nastąpi na podstawie danych (informacji) zawartych w dokumentach i oświadczeniach, do których złożenia zobowiązany jest Wykonawca, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy oraz art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp. natomiast spełnianie warunków wskazanych w art.22 ust.1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny został zamieszczony w pkt.III.3 niniejszego ogłoszenia, Wykonawcy wykazuje łącznie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont lokalu nr 62 w budynku przy ul. Górnośląskiej 59A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokalu nr 62 w budynku przy ul. Górnośląskiej 59A, zgodnie z opisem zawartym w pkt II.1.4 ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.26.23.21-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont lokalu nr 39 w budynku przy ul. Serbinowskiej 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokalu nr 39 w budynku przy ul. Serbinowskiej 18, zgodnie z opisem zawartym w pkt II.1.4 ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.26.23.21-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont lokalu nr 14 w budynku przy ul. Franciszkańskiej 3-5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokalu nr 14 w budynku przy ul. Franciszkańskiej 3-5, zgodnie z opisem zawartym w pkt II.1.4 ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.26.23.21-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont lokalu nr 1A w budynku przy ul. Hożej 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokalu nr 1A w budynku przy ul. Hożej 12, zgodnie z opisem zawartym w pkt II.1.4 ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.26.23.21-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont lokalu nr 10 w budynku przy ul. Bankowej 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokalu nr 10 w budynku przy ul. Bankowej 5, zgodnie z opisem zawartym w pkt II.1.4 ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.26.23.21-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Majkowskiej 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Majkowskiej 7, zgodnie z opisem zawartym w pkt II.1.4 ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.26.23.21-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont lokalu nr 2 w budynku przy ul. Podgórze 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont lokalu nr 2 w budynku przy ul. Podgórze 24, zgodnie z opisem zawartym w pkt II.1.4 ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.26.23.21-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.