eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › wykonanie modernizacji sali nr 117 OSW Energetyk w Rajgrodzie przy ulicy Leśnej 1



Ogłoszenie z dnia 2007-01-09

POZYCJA 7803

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Białystok: wykonanie modernizacji sali nr 117 OSW Energetyk w Rajgrodzie przy ulicy Leśnej 1 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Energetyczny Białystok Spółka Akcyjna, do kontaktów: Mirosław Oszczapiński, ul. Elektryczna 13, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7405000, fax 085 7405106, e-mail: sekretariat@zeb.com.pl; miroslaw.oszczapinski@zeb.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zeb.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zakład Energetyczny Białystok Spółka Akcyjna, Roman Kosmowski, ul. Elektryczna 13, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7405242, fax 085 7405297, e-mail: roman.kosmowski@zeb.com.pl, www.zeb.com.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Energetyczny Białystok Spółka Akcyjna, Mirosław Oszczapiński, ul. Elektryczna 13, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7405298, fax 085 7405293, e-mail: miroslaw.oszczapinski@zeb.com.pl, www.zeb.com.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zakład Energetyczny Białystok Spółka Akcyjna, Anna Mogilewska, ul. Elektryczna 13, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7405145. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka prawa handlowego - Spółka Akcyjna; Inne:Sektor elektroenergetyczny. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji sali nr 117 OSW Energetyk w Rajgrodzie przy ulicy Leśnej 1. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ZEB S.A. Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Energetyk ul. Leśna 1, 19-206 Rajgród. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - demontaż elementów istniejącego wystroju wnętrza sali (strop podwieszany, boazeria itp.), - wykonanie nowego sufitu podwieszonego, - wykonanie ekranów akustycznych na ścianach, - malowanie ścian, filarów i stropów podwieszonych, - remont istniejącej posadzki z parkietu, - wymiana stolarki drzwiowej, - wykonanie nowej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji komputerowej i audiowizualnej, - wykonanie systemu sygnalizacji alarmu pożaru, - wywiezienie gruzu z terenu budowy. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiotem zamówienia objęty jest również wymóg sporządzenia i dostarczenia atestów i aprobat technicznych na użyte materiały budowlane 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz umożliwienia dokonania oceny oferta musi zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Oryginalny kod CPV: 45.32.30.00 - Izolacja dźwiękoszczelna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.30.00 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EUR a poniżej 5 278 000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 15 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia, tj. przy wykonaniu prac zatrudnią pracowników posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.), którzy są członkami izby samorządu zawodowego, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów zawodowych i urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej (min. 1 pracownik), - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych (min. 1 pracownik), - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (min. 1 pracownik); c/ wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, remonty, modernizacje lub nowe obiekty budowlane o charakterze i zakresie podobnym jak przedmiot zamówienia, o łącznej kubaturze minimum 5 000 m3;, udokumentowane łącznym przychodem ze sprzedaży tych robót o wartości minimum 2 000 000 PLN; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp; e/ udzielą pełnej gwarancji na wykonane prace budowlane i montażowe, na okres nie krótszy niż 3 lata; f/ posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o minimalnej wysokości 200 000 PLN; g/ posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w minimalnej wysokości 200 000 PLN; h/ przystępując do udziału w postępowaniu wniosą wymaganą kwotę wadium; i/ spełniają wszystkie pozostałe wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ustawie Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu umożliwienia dokonania oceny, oferta musi zawierać następujące dokumenty (dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): a/ wypełniony formularz ofertowy (na załączniku nr 1 do SIWZ); b/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp (wg załącznika nr 3 do SIWZ), w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca; c/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do załączenia do oferty pełnomocnictwo szczególne do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, umowę spółki, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej; d/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot; e/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot; f/ jeżeli Wykonawca jest podmiotem zbiorowym także aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot; g/ informacja o pracownikach - wykaz pracowników posiadających odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdz. II pkt. 3.5. SIWZ (wg załącznika nr 5 do SIWZ), wraz z kopiami aktualnych zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie; h/ informacja o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz robót budowlanych, zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i zakresie podobnym jak przedmiot zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdz. II pkt. 3.6. SIWZ (wg załącznika nr 6 do SIWZ) wraz z referencjami lub innymi odpowiednimi dokumentami, potwierdzającymi ich należyte wykonanie, w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie; i/ oświadczenie o posiadaniu aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdz. II pkt. 3.4. SIWZ (wg załącznika nr 4 do SIWZ) oraz kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie wymaganego ubezpieczenia, w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca; j/ informacja banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzająca posiadanie wymaganej wielkości środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdz. II pkt. 3.8. SIWZ, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie; k/ kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wymaganego wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeb.com.pl. Opłata: 122 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie Zamawiającego lub w przypadku przesłania SIWZ pocztą - płatność za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.02.2007, godzina 10:30, siedziba Zamawiającego ZEB S.A. Białystok ul. Elektryczna 13 - świetlica.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.