eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zimowe utrzymanie chodników w roku 2017 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich -8 zadań

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-01-13

Ogłoszenie nr 7803 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.

Rzeszów: Zimowe utrzymanie chodników w roku 2017 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich -8 zadań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 362091


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 69058767000000, ul. ul. Boya Żeleńskiego  , 35105   Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 178 609 490, faks 178 609 460, e-mail wzp@pzdw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzdw.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.pzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie chodników w roku 2017 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich -8 zadań

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZDW/WZP/243/WD/128/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie Nr II.7 -Usługi przy zimowym utrzymaniu chodników na terenie Gminy Korczyna Zadanie Nr II.9 -Usługi przy zimowym utrzymaniu chodników na terenie Gminy Czudec Zadanie Nr II.11 -Usługi przy zimowym utrzymaniu chodników na terenie Gminy Frysztak Zadanie Nr II.13 -Usługi przy zimowym utrzymaniu chodników na terenie Gminy Domaradz ZADANIE NR VI.1 Usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników w sezonach 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 na terenie administrowanym przez PZDW w Rzeszowie - Zadanie Nr 1 - gmina Jasienica Rosielna, Brzozów ZADANIE NR VI.2 Usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników w sezonach 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 na terenie administrowanym przez PZDW w Rzeszowie - Zadanie Nr 2 - gminy Sanok, Nozdrzec, Dydnia ZADANIE NR VI.3 Usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników w sezonach 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 na terenie administrowanym przez PZDW w Rzeszowie - Zadanie Nr 3 - gminy Haczów, Rymanów, Bukowsko ZADANIE NR VII.8 Usługi związane z zimowym utrzymaniem tras rowerowych DW 856 odc. Radomyśl n. Sanem - Wola Rzeczycka. Obsługa RDW Stalowa Wola.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 8   NAZWA: uslugi związane z zimowym utryzmaniem tras rowerowych DW 856 odc. Radomyśl n. Sanem - Wola , Rymnaów, Obsługa RDW Stalowa Wola
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
zad.9 zostało unieważnione. Do postępowania została złożona tylko jedna oferta wykonawcy: Pana Karola Wesołowskiego Niepla 135, 38 - 203 Szebnie. Wykonawca zaoferował wykonanie usługi za cenę 4555,29 PLN brutto. Natomiast wartość zamówienia według wyceny Zamawiającego powiększona o należny podatek od towarów i usług wynosiła 10 286,14 PLN brutto. W związku, z tym, że Wykonawca zaoferował wykonanie zamówienia za cenę która jest o ponad 30% niższa od wartości zamówienia, Zamawiający wezwał wykonawcę do wyjaśnienia oferty pod kątem zaoferowanej ceny z terminem do dnia 22.12.2016r. Wezwanie zostało przesłane do wykonawcy pod wskazany w ofercie adres mailowy oraz pocztą. Wykonawca w dniu 28.12.2016r. przesłał do Zamawiającego pismo stanowiące wyjaśnienie rażąco niskiej ceny. W związku z tym, że wykonawca nie złożył wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej do dnia 22.12.2016r. jego oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 pkt 4 w związku z art. art. 90 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j. z późn.zm.). Mając powyższe na uwadze Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j. z późn.zm.). Zadania nr 7; 11; 13; 1; 2; 3 zostało unieważnione nie zostały złożone żadne oferty nie podlegające odrzuceniu postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7500
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Miejski Zakład Komunlany sp. z o.o. w Stalowej Woli ,  ,  ul.Komunalna 1,  37-450 ,  Stalowa Wola ,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6447.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6447.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6447.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.