eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Opracowanie projektu z wykonaniem zaprojektowanych prac w ramach zadania inwestycyjnego pn.Budowa si³owni plenerowej i chodnika na podwórzu pomiêdzy ulicamiCzechowa, Cyganerii oraz Curie - Sk³odowskiej

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-05-28

Tychy: Opracowanie projektu z wykonaniem zaprojektowanych prac w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa si³owni plenerowej i chodnika na podwórzu pomiêdzy ulicami: Czechowa, Cyganerii oraz Curie - Sk³odowskiej
Numer og³oszenia: 78005 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarz±d Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. ¶l±skie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzbm.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Gminna Samorz±dowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Opracowanie projektu z wykonaniem zaprojektowanych prac w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa si³owni plenerowej i chodnika na podwórzu pomiêdzy ulicami: Czechowa, Cyganerii oraz Curie - Sk³odowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Opracowanie projektu budowlanego wraz z projektem zagospodarowania terenu 1.2. Wykonanie zaprojektowanych prac: - budowa si³owni plenerowej; - budowa chodnika. 1.3. Sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej 2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji, tj. mo¿liwo¶æ rezygnacji z jednego urz±dzenia (je¼dziec) na terenie si³owni plenerowej (w przypadku koniczno¶ci wykonania projektu budowlanego chodnika). 3. Szczegó³owy zakres zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-U¿ytkowy stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SIWZ i do Umowy..

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych w trybie zamówienia z wolnej rêki, których warto¶æ nie przekroczy 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego, na zasadach okre¶lonych w art. 67 ust.1 pkt 6) ustawy - PZP.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych 37.44.00.00 - Sprzêt do æwiczeñ fizycznych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.33.22 - 45.23.33.22 71.22.00.00 - Us³ugi projektowania architektonicznego 71.40.00.00 - Us³ugi architektoniczne dotycz±ce planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 1 500,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych zero groszy) - na czas zwi±zania ofert±. 2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powo³aæ siê na nazwê przetargu. 4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu: wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Pekao SA Nr rachunku bankowego: 16 1240 2975 1111 0010 6080 0764 Wadium wniesione w formie pieniê¿nej musi znajdowaæ siê na koncie Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 , z pó¼n. zm.). 5. W przypadku wadium wniesionego w formie innej ni¿ pieniê¿na - orygina³ dowodu wniesienia wadium nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w siedzibie Zamawiaj±cego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Ksiêgowo¶ci (pokój nr 4),

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie opisuje sposobu dokonywania spe³niania warunku udzia³u w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca spe³nia warunek udzia³u dotycz±cy posiadania wiedzy i do¶wiadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2) ustawy PZP), Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: 2) 1) wykaz us³ug projektowych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem 3) terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie 4) wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi 5) zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, czy us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³: le¿ycie: a) co najmniej jedn± us³ugê obejmuj±c± swym zakresem opracowanie projektu zagospodarowania terenu b) co najmniej jedn± us³ugê obejmuj±c± swym zakresem opracowanie dokumentacji projektowej na budowê nawierzchni z kostki brukowej 2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³: a) co najmniej dwie roboty (ka¿da bêd±ca przedmiotem jednej umowy) obejmuj±ce swym zakresem modernizacjê * / budowê* si³owni plenerowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 7 000,000 z³ (brutto)/ ka¿da z robót b) co najmniej dwie roboty (ka¿da bêd±ca przedmiotem jednej umowy) obejmuj±ce swym zakresem u³o¿enie nawierzchni z kostki brukowej (wraz z robotami towarzysz±cymi) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 20 000,00 z³ (brutto)/ ka¿da z robót Wykazy nale¿y sporz±dziæ wg wzoru druku stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ. (W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie warunek ten mo¿e spe³niaæ jeden z Wykonawców). Do wykazów nale¿y do³±czyæ dowody dotycz±ce najwa¿niejszych us³ug i robót budowlanych okre¶laj±ce, czy us³ugi te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Dowodami , o których mowa powy¿ej s±: a) po¶wiadczenie, z tym ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub us³ug okresowych lub ci±g³ych po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b) w przypadku zamówieñ na roboty budowlane - inne dokumenty - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa w lit. a) powy¿ej; c) w przypadku zamówieñ na dostawy lub us³ugi - o¶wiadczenie wykonawcy - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa w lit. a) powy¿ej. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane lub us³ugi wskazane w wykazach zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania po¶wiadczeñ, o których mowa powy¿ej.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie opisuje sposobu dokonywania spe³niania warunku udzia³u w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u dotycz±cy dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3) ustawy PZP) Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 1) wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej: a) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ (upowa¿niaj±ce do sporz±dzania projektów zagospodarowania terenu) w specjalno¶ci architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 5 letnim do¶wiadczeniem zawodowym w pe³nieniu funkcji projektanta ww. specjalno¶ci, b) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalno¶ci c) do projektowania robót drogowych z co najmniej 5 letnim do¶wiadczeniem zawodowym d) w pe³nieniu funkcji projektanta ww. specjalno¶ci, c) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, z co najmniej 5 letnim do¶wiadczeniem zawodowym w pe³nieniu funkcji kierownika robót ww. specjalno¶ci Wykaz osób nale¿y sporz±dziæ wg wzoru druku stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ. (W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie w/w warunki udzia³u wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). 2) O¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. O¶wiadczenie nale¿y sporz±dziæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • 1.4. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u dotycz±cy posiadania wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP), Zamawiaj±cy wymaga, z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: 1) op³aconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ww. dokument o warto¶ci ubezpieczenia nie mniejszej ni¿ 65 000,00 z³ (sze¶ædziesi±t piêæ tysiêcy z³otych zero groszy). Do oferty nale¿y do³±czyæ potwierdzenie op³acenia polisy l u b fakt jej op³acenia musi wynikaæ z tre¶ci dokumentu polisy. Je¿eli fakt op³acenia polisy potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z za³±czonego do oferty dokumentu Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ inny dokument potwierdzaj±cy op³acenie sk³adki (np. kopia przelewu sk³adki, potwierdzenie ubezpieczyciela).

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wype³niony i podpisany formularz ofertowy - sporz±dzony wed³ug wzoru druku stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ. 2) wype³niony i podpisany formularz oferty cenowej - sporz±dzony wed³ug wzoru druku stanowi±cego za³±cznik nr 2a do SIWZ. 3) pe³nomocnictwo do dzia³ania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upowa¿niona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa; 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 5) Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - PZP, Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego bêdzie wynikaæ zobowi±zanie podmiotu trzeciego powinien wyra¿aæ w sposób wyra¼ny i jednoznaczny wolê udzielenia Wykonawcy ubiegaj±cego siê o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywaæ: - jaki jest zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - w jaki sposób zostan± wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcê przy wykonywaniu zamówienia, - jakiego charakteru stosunki bêd± ³±czy³y Wykonawcê z innym podmiotem, - jaki jest zakres w jakim okresie inny podmiot bêdzie bra³ udzia³ przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego bêdzie wynikaæ zobowi±zanie podmiotu trzeciego, powinien byæ podpisany wy³±cznie przez osoby upowa¿nione na pi¶mie lub wpisane w odpowiednich dokumentach rejestrowych w imieniu reprezentowanego podmiotu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin p³atno¶ci - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach: 1) zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy; 2) zmiany osoby/osób odpowiedzialnych za realizacjê robót; 3) zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i us³ug w zakresie wysoko¶ci stawki VAT; 4) zmiany podwykonawcy robót w trakcie trwania umowy - za zgod± Zamawiaj±cego; 5) wykonania robót zamiennych; 6) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: a) w nastêpstwie dzia³añ organów administracji, (np. opó¼nienia w uzyskaniu uzgodnieñ, decyzji administracyjnych dotycz±cych przedmiotu umowy); b) w sytuacji udokumentowanego wyst±pienia wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy, np. intensywnych opadów deszczu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miejski Zarz±d Budynków Mieszkalnych w Tychach, Dzia³ Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarz±d Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.