eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › ZADANIE I Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 11 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 9 w ramach projektu Podniesienie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta Legionowo ZADANIE I I Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 71 w ramach projektu Podniesienie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta Legionowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-08

Legionowo: ZADANIE I Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 11 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 9 w ramach projektu Podniesienie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta Legionowo ZADANIE I I Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 71 w ramach projektu Podniesienie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta Legionowo
Numer ogłoszenia: 77940 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: KZB Legionowo Spółka z o.o. , ul. Jagiellońska 13a, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 774-45-95 wew. 11, faks 22 774-11-77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzb-legionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE I Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 11 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 9 w ramach projektu Podniesienie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta Legionowo ZADANIE I I Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 71 w ramach projektu Podniesienie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta Legionowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIE I Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 11 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 9 w ramach projektu Podniesienie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta Legionowo 1) Zakres robót obejmuje wszelkie czynności związane z rozbiórką / demontażem wskazanych elementów budynku wraz z wywozem gruzu i innych materiałów porozbiórkowych a także wszelkie czynności związane z wykonaniem docieplenia przegród zewnętrznych budynku, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz montażu nowych urządzeń i instalacji w tym: a) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 15cm, b) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych strefy cokołowej styropianem gr. 10cm, c) wykonanie docieplenia stropodachu granulatem z wełny mineralnej gr. 18cm, d) wykonanie wywiewki wentylacji stropodachu, e) wykonanie docieplenia ościeży styropianem gr. 3cm, f) wykonanie obudowy wentylowanej, g) częściową wymianę stolarki okiennej, h) wykonanie na ścianach tynków cienkowarstwowych, i) wykonanie na ścianach cokołowych oraz na murkach przy wejściu i tarasie tynków mozaikowych, j) demontaż, renowacja i ponowny montaż krat i balustrad, k) obudowa rury gazowej, l) obudowa instalacji odgromowej, m) rozbiórka starej i wykonanie nowej opaski z kostki brukowej, n) zabudowa loggii, o) likwidacja zsypu na węgiel, p) zdemontowanie donic betonowych, q) demontaż istniejących i montaż nowych podokienników i nowych obróbek blacharskich, r) demontaż istniejących i montaż rur spustowych, s) montaż zdjętych na czas prac budowlanych tablic informacyjnych, anten i innych elementów, t) uporządkowanie terenu budowy 2) Szczegółowy zakres i opis robót zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik - Nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót załącznik - Nr 12, projekcie budowlanym - Nr 13, znajdujących się w komplecie materiałów przetargowych. ZADANIE I I Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 71 w ramach projektu Podniesienie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta Legionowo 1) Zakres robót obejmuje wszelkie czynności związane z rozbiórką / demontażem wskazanych elementów budynku wraz z wywozem gruzu i innych materiałów porozbiórkowych a także wszelkie czynności związane z wykonaniem docieplenia przegród zewnętrznych budynku, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz montażu nowych urządzeń i instalacji w tym: a) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 15cm, b) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych strefy cokołowej styropianem gr. 10cm, c) wykonanie docieplenia stropodachu granulatem z wełny mineralnej gr. 18cm, d) wykonanie docieplenia ościeży styropianem gr. 3cm, e) częściowa wymiana stolarki okiennej, f) wykonanie na ścianach tynków cienkowarstwowych, g) wykonanie na ścianach cokołowych oraz na murkach przy wejściu i tarasie tynków mozaikowych, h) demontaż renowacja i ponowny montaż krat i balustrad, i) obudowa instalacji odgromowej, j) rozbiórka starej i wykonanie nowej opaski z kostki brukowej, k) demontaż istniejących i montaż nowych podokienników i obróbek blacharskich, l) demontaż istniejących i montaż rur spustowych, m) montaż zdjętych na czas prac budowlanych tablic informacyjnych, anten i innych elementów, n) uporządkowanie terenu budowy. 2) Szczegółowy zakres i opis robót zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik - Nr 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót załącznik - Nr 16, projekcie budowlanym - Nr 15, znajdujących się w komplecie materiałów przetargowych. 2. Zamawiający nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Dlatego wszędzie, gdzie z opisu przedmiotu zamówienia wynika wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, wykonawca przyjmie, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny i wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny. 3. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. UWAGA: 1. Ze względu na charakter obiektów, w którym będą prowadzone roboty remontowo- budowlane zamawiający oczekuje od wykonawcy doświadczenia w prowadzeniu robót remontowo-budowlanych w czynnych placówkach oświatowych i uwzględnienia tego faktu w harmonogramie robót oraz dokonania wizji lokalnej na etapie przygotowywania oferty. Dla ZADANIA I - Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 11 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 9 - planowany dyżur wakacyjny placówki w terminie 17- 31.08.2015 Dla ZADANIA II - Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 71 - planowany dyżur wakacyjny placówki w terminie 1- 17.07.2015 oraz pełne działanie placówki od 01.09.2015r. 2. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów oraz proponowanej technologii wykonania, wymienionych w powołanej dokumentacji technicznej z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie wykonawcy. 3. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej (na własny koszt) na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 4. Wszystkie materiały użyte do dociepleń muszą stanowić system posiadający aktualną Aprobatę Techniczną. Wykonawca przed przystąpieniem do robót przedłoży w/w dokumenty do akceptacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.45.30.00-7, 45.42.00.00-7, 45.31.00.00-6, 45.26.21.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Dla ZADANIA I - Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 11 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 9 Kwota wadium wynosi 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Dla ZADANIA II - Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 71 Kwota wadium wynosi 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla ZADANIA I Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty polegające na wykonaniu dociepleń budynków metodą lekką-mokrą o powierzchni co najmniej 500 m2. Dla ZADANIA II Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty polegające na wykonaniu dociepleń budynków metodą lekką-mokrą o powierzchni co najmniej 1000 m2. Wykonawca składający ofertę na więcej niż 1 Zadanie musi wykazać spełnianie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia dla każdego z Zadań osobno. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla ZADANIA I i Dla ZADANIA II Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy który: a) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, b) posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego przy pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie na stanowisku kierownik budowy W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami na stanowisku kierownika budowy, oddzielnie dla każdego zadania. UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 poz. 1409 ze zm.) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe z ostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz oferty, 2) dowód wpłaty wadium, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy); 6) informacja o powierzeniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom, (wykonawca składa w przypadku zlecenia części zamówienia podwykonawcom);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez: 1) przedłużenie terminu określonego w § 3 ust. 1, na okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót w przypadku: a) niemożliwych do przewidzenia wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okolicznościami, za które Strony ponoszą odpowiedzialność; b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, wstrzymujących lub opóźniających realizację Robót Budowlanych; c) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Strony ponoszą odpowiedzialność; d) wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Strony ponoszą odpowiedzialność. 2) zmiany osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy (ujętych w wykazie zawartym w ofercie), pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje zgodne z wymogiem opisanym w siwz. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji, gdy osoba przewidziana do realizacji umowy, nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków lub z innej niezależnej od Wykonawcy przyczyny. Zmiana osób wymaga zgody Zamawiającego, pod rygorem odstąpienia od umowy lub zapłaty kary umownej w wysokości 0,5 % wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1. 2. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy, zmianie zakresu obowiązków Wykonawcy, zmianie wysokości i terminów przekazywania Wynagrodzenia w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami; 2) realizacja przedsięwzięcia wiązać się będzie z zasadniczym zwiększeniem zobowiązań stron; 3) wystąpienia zmian legislacyjnych uniemożliwiające realizację Umowy na uzgodnionych przez Strony zasadach; 4) wystąpienia zmian w zakresie interpretacji przepisów prawnych wydanych w trakcie przygotowania przedsięwzięcia przez właściwe organy; 5) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych zaproponowanych w dokumentacji projektowej, a korzystnych w zaistniałych okolicznościach z perspektywy realizacji zamówienia; 6) pozyskania dofinansowania na innych zasadach niż zostało to określone w niniejszej Umowie lub wystąpienia zmian w umowie o dofinansowanie lub w dokumentacji projektowej związanej z pozyskanym dofinansowaniem; 7) zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lub rezygnację z Podwykonawcy w trakcie realizacji umowy w przypadku, jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dla Podwykonawców w trakcie realizacji umowy, którzy nie spełniali warunków udziału w postępowaniu na które zasoby Wykonawca się nie powoływał na zasadach określonych w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych, w zakresie: 1) rezygnacji z Podwykonawcy, 2) zmiany Podwykonawcy, 3) wskazania innego zakresu wykonania zamówienia przy pomocy Podwykonawstwa z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie będzie mogła dotyczyć części zamówienia wskazanych przez Zamawiającego do osobistego wykonania przez Wykonawcę. 4) wskazania Podwykonawcy w przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizującego roboty budowlane nie zawierała takiego wskazania. 5. Dopuszcza się zmiany dalszych Podwykonawców w zakresie ust. 4 pkt 1), 2) i 3) w postaci rezygnacji z dalszego Podwykonawcy, zmiany dalszego Podwykonawcy, wskazania innego zakresu wykonania zamówienia przy pomocy dalszego Podwykonawcy. 6. W przypadku zmiany Podwykonawcy, zmieniony Podwykonawca (nowy) obowiązany jest spełniać warunki, o których mowa w w § 5. 7. Nie stanowią Zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp następujące zmiany: 1) osób wyznaczonych do kontaktu; 2) danych adresowych Stron; 3) danych rejestrowych Stron; 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej. 8. W przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniającej zmianę Umowy w jakimkolwiek zakresie, Strony zobowiązują się do niezwłocznego podjęcia negocjacji w tej kwestii. 9. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności i muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzb-legionowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KZB Legionowo Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 13a, 05-120 Legionowo, pok. Nr 6 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2015 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: KZB Legionowo Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 13a, 05-120 Legionowo, pok. nr 7 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 11 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 9 w ramach projektu Podniesienie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta Legionowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 11 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 9 w ramach projektu Podniesienie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta Legionowo 1) Zakres robót obejmuje wszelkie czynności związane z rozbiórką / demontażem wskazanych elementów budynku wraz z wywozem gruzu i innych materiałów porozbiórkowych a także wszelkie czynności związane z wykonaniem docieplenia przegród zewnętrznych budynku, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz montażu nowych urządzeń i instalacji w tym: a) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 15cm, b) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych strefy cokołowej styropianem gr. 10cm, c) wykonanie docieplenia stropodachu granulatem z wełny mineralnej gr. 18cm, d) wykonanie wywiewki wentylacji stropodachu, e) wykonanie docieplenia ościeży styropianem gr. 3cm, f) wykonanie obudowy wentylowanej, g) częściową wymianę stolarki okiennej, h) wykonanie na ścianach tynków cienkowarstwowych, i) wykonanie na ścianach cokołowych oraz na murkach przy wejściu i tarasie tynków mozaikowych, j) demontaż, renowacja i ponowny montaż krat i balustrad, k) obudowa rury gazowej, l) obudowa instalacji odgromowej, m) rozbiórka starej i wykonanie nowej opaski z kostki brukowej, n) zabudowa loggii, o) likwidacja zsypu na węgiel, p) zdemontowanie donic betonowych, q) demontaż istniejących i montaż nowych podokienników i nowych obróbek blacharskich, r) demontaż istniejących i montaż rur spustowych, s) montaż zdjętych na czas prac budowlanych tablic informacyjnych, anten i innych elementów, t) uporządkowanie terenu budowy 2) Szczegółowy zakres i opis robót zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik - Nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót załącznik - Nr 12, projekcie budowlanym - Nr 13, znajdujących się w komplecie materiałów przetargowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.45.30.00-7, 45.42.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.26.21.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 71 w ramach projektu Podniesienie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta Legionowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE II Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 71 w ramach projektu Podniesienie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta Legionowo 1) Zakres robót obejmuje wszelkie czynności związane z rozbiórką / demontażem wskazanych elementów budynku wraz z wywozem gruzu i innych materiałów porozbiórkowych a także wszelkie czynności związane z wykonaniem docieplenia przegród zewnętrznych budynku, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz montażu nowych urządzeń i instalacji w tym: a) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 15cm, b) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych strefy cokołowej styropianem gr. 10cm, c) wykonanie docieplenia stropodachu granulatem z wełny mineralnej gr. 18cm, d) wykonanie docieplenia ościeży styropianem gr. 3cm, e) częściowa wymiana stolarki okiennej, f) wykonanie na ścianach tynków cienkowarstwowych, g) wykonanie na ścianach cokołowych oraz na murkach przy wejściu i tarasie tynków mozaikowych, h) demontaż renowacja i ponowny montaż krat i balustrad, i) obudowa instalacji odgromowej, j) rozbiórka starej i wykonanie nowej opaski z kostki brukowej, k) demontaż istniejących i montaż nowych podokienników i obróbek blacharskich, l) demontaż istniejących i montaż rur spustowych, m) montaż zdjętych na czas prac budowlanych tablic informacyjnych, anten i innych elementów, n) uporządkowanie terenu budowy. 2) Szczegółowy zakres i opis robót zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik - Nr 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót załącznik - Nr 16, projekcie budowlanym - Nr 15, znajdujących się w komplecie materiałów przetargowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.45.30.00-7, 45.42.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.26.21.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.