eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wsparcie działań rekrutacyjnych w okresie 2 lat dla Wydziału Inżynierii Materiałowej Politechniki Warszawskiej na portalach edukacyjnych, oznaczenie sprawy WIM/ZP/4/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-08

Warszawa: wsparcie działań rekrutacyjnych w okresie 2 lat dla Wydziału Inżynierii Materiałowej Politechniki Warszawskiej na portalach edukacyjnych, oznaczenie sprawy WIM/ZP/4/2015
Numer ogłoszenia: 77894 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Materiałowej , ul. Wołoska 141, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 234 87 37, faks 22 234 87 37.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wsparcie działań rekrutacyjnych w okresie 2 lat dla Wydziału Inżynierii Materiałowej Politechniki Warszawskiej na portalach edukacyjnych, oznaczenie sprawy WIM/ZP/4/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wsparcie działań rekrutacyjnych w okresie 2 lat dla Wydziału Inżynierii Materiałowej Politechniki Warszawskiej na portalach edukacyjnych. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zamieszczeniu prezentacji (wizytówki) dotyczącej promowania Wydziału Inżynierii Materiałowej Politechniki Warszawskiej na co najmniej 6 portalach edukacyjnych przez okres 2 lat. 2) Portale edukacyjne powinny być dostosowane pod względem treści do kandydatów na studia tj.: maturzystów, osób szukających konkretnych kierunków studiów, osób poszukujących konkretnych uczelni oraz osób poszukujących informacji o studiach w danym mieście. 3) Portale edukacyjne powinny posiadać: - Możliwość wyszukiwania informacji o studiach w danym województwie, według formy prawnej, grupy kierunków oraz pozwalać na uzyskanie wysokich pozycji prezentacji wydziału w wynikach wyszukiwania; - Statystykę oglądalności zamieszczonej prezentacji. 4) Portale edukacyjne powinny posiadać odrębny dział poświęcony losom absolwentów, zawierający wywiady dot. przebiegu studiów i kariery zawodowej oraz odrębny dział poświęcony wywiadom z władzami uczelni jak również odrębny dział poświęcony wydarzeniom na uczelni umożliwiający sortowanie według terminu i miejsca. 5) Portale winny charakteryzować się wysoką odwiedzalnością, co najmniej 2 000 000 użytkowników rocznie. 6) Liczba odsłon na poziomie minimum 4 mln w ciągu roku. 7) Portale powinny posiadać wyszukiwarkę kontekstową wyświetlającą zarówno zawartości prezentacji komercyjnych, jak i artykułów redakcyjnych. 8) Portale powinny występować w pierwszej dziesiątce naturalnych wyników wyszukiwarki Google nie będących reklamą adwords na frazy (z czego 7 fraz w pierwszej piątce). - Studia; - Studia Warszawa; - Studia techniczne; - Studia techniczne Warszawa; - Kierunki techniczne; - Kierunki studiów Warszawa; - Kierunki techniczne Warszawa; - Studia inżynieria materiałowa; - Studia techniczne opinie; - Studia Warszawa opinie. 9) Czas funkcjonowania portali minimum 10 lat. 10) Portale powinny współpracować i być rekomendowane przez kuratoria oświaty. 11) Prezentacja powinna zawierać takie elementy jak: - Opis wydziału; - Opis kierunków prowadzonych na wydziale; - Galerię zdjęć; - Materiały video; - Zasady rekrutacji; - Możliwość zdefiniowania kilku słów kluczowych dla wzmocnienia prezentacji wydziału w wyszukiwarkach oraz na portalach, na których zamieszczona jest prezentacja. 12) Wykonawca w razie potrzeb Zamawiającego będzie nieodpłatnie aktualizował informacje występujące w prezentacji. 13) Wykonawca wykona i dostarczy w terminie 7 dni projekt prezentacji w wersji elektronicznej na podstawie przekazanych przez zamawiającego materiałów tj. treści, materiałów video oraz zdjęć w celu zaakceptowania przez zamawiającego. 14) Czas trwania zamówienia - po zaakceptowaniu projektu prezentacji przez zamawiającego, wykonawca zamieści prezentację w terminie 2 dni na portalach edukacyjnych na okres 24 miesięcy od daty jej zamieszczenia. 15) Wykonawca przekaże zamawiającemu w terminie 30 dni od zakończenia każdego półrocznego okresu trwania umowy raport zawierający informację nt. statystyki oglądalności prezentacji na poszczególnych portalach.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz oferty na załączniku nr 1 do SIWZ; 2) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo (oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza), z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty: a) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem, c) spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo, kopie umowy spółki cywilnej lub uchwałę - poświadczoną za zgodność z oryginałem; 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. 6.5.4 SIWZ zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument zawierający ww. oświadczenie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Prezentacja wydziału na portalach edukacyjnych: Studia.net, Uczelnie.net, Edukacja.net, Kierunki.net, Warszawa.Studia.net i Studia.TV - 45

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inżynierii Materiałowej, Wołoska 141, 02-507 Warszawa (pok. 401).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2015 godzina 12:30, miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Materiałowej, Wołoska 141, 02-507 Warszawa (pok. 206).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.