eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-08

Olkusz: Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz
Numer ogłoszenia: 77892 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są zadania: Zadanie 1. Przebudowa ul. Nullo na odcinku od stawu do ul. Słowackiego w Olkuszu Zadanie 2. Dokończenie remontu drogi gminnej na ul. M. Dąbrowskiej w Sienicznie Zadanie 3. Budowa drogi gminnej ulica Graniczna w Sołectwie Olewin Zadanie 4. Dokończenie drogi Zawieś - ul. Na Szlaku w Kosmolowie Zadanie 5. Przebudowa chodnika wraz z miejscami postojowymi na ul. Nałkowskiej w Olkuszu Zadanie 6. Modernizacja ulic - ul. Nowa w Olkuszu Zadanie 7. Utwardzenie drogi wewnętrznej dz. 1186 w Braciejówce Zadanie 8. Utwardzenie drogi gminnej na dz. 178 w Rabsztynie Zadanie 9. Wykonanie nakładki asfaltowej na łączniku między ulicami Chrzanowską i Leśną w Gorenicach oraz wykonanie nakładki asfaltowej na drodze dojazdowej położonej na działce nr 1507 w Gorenicach Zadanie 10. Przebudowa ciągu pieszo - jezdnego wraz z miejscami postojowymi ul. Skalska 7 Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: - 4000,00 zł (dla zadania 1); - 500,00 zł (dla zadania 2); - 200,00 zł (dla zadania 4); - 3500,00 zł (dla zadania 5); - 200,00 zł (dla zadania 7); - 200,00 zł (dla zadania 8); - 700,00 zł (dla zadania 9); - 2000,00 zł (dla zadania 10). Dla zadania 3 i 6 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności: - wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: - dla zadania 1 (budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej oraz chodnika z kostki) o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto - dla zadania 2 (budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto - dla zadania 4 (budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto - dla zadania 5 (budowa, remont, przebudowa miejsc postojowych, parkingu z kostki oraz chodnika z kostki) o wartości co najmniej 140.000,00 zł brutto - dla zadania 6 (budowa, remont, przebudowa chodnika o nawierzchni z kostki) o wartości co najmniej 2500,00 zł brutto - dla zadania 7,8 (budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni z kruszywa kamiennego) o wartości co najmniej 10000,00 zł brutto - dla zadania 9 (budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej) o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto - dla zadania 10 (budowa, remont, przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej oraz parkingu i miejsc postojowych z kostki) o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto. Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert. Załączony do oferty wykaz robót powinien obejmować roboty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności dysponowania osobą/osobami posiadającą /posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje osobą posiadającą ww. uprawnienia załączając opracowanie własne zawierające co najmniej: imię i nazwisko niniejszej osoby, numery i zakresy uprawnień budowlanych wraz z określeniem przez kogo zostały wydane oraz informacje o podstawie do dysponowania tą osobą. Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorysy ofertowe; pełnomocnictwo - jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95
  • 2 - okres gwarancji - 0.05

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w zakresie: 1. wysokości wynagrodzenia na podstawie przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu zamiennego. W przypadku wystąpienia materiałów i sprzętu innych niż w ofercie ich ceny nie mogą być wyższe niż średnie wg najaktualniejszego z cennika Sekocenbud. 2. terminu wykonania umowy w wyniku: a) długotrwałych niesprzyjających warunków atmosferycznych b) konieczności wykonania robót dodatkowych oraz robót nie związanych z inwestycją wykonywanych przez osoby trzecie i mające wpływ na zamówienie podstawowe c) konieczność wykonania zamówień dodatkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 311 lub pobrać ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz w punkcie informacyjno-podawczym.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku spełnienia przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Przebudowa ul. Nullo na odcinku od stawu do ul. Słowackiego w Olkuszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: - roboty przygotowawcze, - frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej -roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni (z płytek chodnikowych, , oraz krawężników, i obrzeży) - prace ziemne - wykonanie podbudowy w układzie warstw - ułożenie krawężników i obrzeży chodnikowych na ławie betonowej, - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej - wykonanie nawierzchni asfaltowej - warstwa ścieralna i wiążąca - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. okres gwarancji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Dokończenie remontu drogi gminnej na ul. M. Dąbrowskiej w Sienicznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne - profilowanie i zagęszczenie mechaniczne koryta - wykonanie podbudowy w układzie warstw - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - wykonanie dwustronnych poboczy z kruszywa kamiennego - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. okres gwarancji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Budowa drogi gminnej ulica Graniczna w Sołectwie Olewin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne - profilowanie i zagęszczenie mechaniczne koryta - wykonanie podbudowy w układzie warstw - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - wykonanie dwustronnych poboczy z kruszywa kamiennego - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. okres gwarancji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Dokończenie drogi Zawieś - ul. Na Szlaku w Kosmolowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne - profilowanie i zagęszczenie mechaniczne koryta - wykonanie podbudowy w układzie warstw - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - wykonanie dwustronnych poboczy z kruszywa kamiennego - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. okres gwarancji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5. Przebudowa chodnika wraz z miejscami postojowymi na ul. Nałkowskiej w Olkuszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: - roboty przygotowawcze, -roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni (z płytek chodnikowych, z naw asfaltowych , oraz krawężników, i obrzeży) - prace ziemne - wykonanie podbudowy w układzie warstw - ułożenie krawężników i obrzeży chodnikowych na ławie betonowej, - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej - wykonanie remontu cząstkowego z masy bitumicznej przy krawężniku - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. okres gwarancji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6. Modernizacja ulic - ul. Nowa w Olkuszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: - roboty przygotowawcze, -roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni (z płytek chodnikowych, oraz krawężników, i obrzeży) - prace ziemne - wykonanie podbudowy - ułożenie krawężników i obrzeży chodnikowych na ławie betonowej, - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. okres gwarancji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7. Utwardzenie drogi wewnętrznej dz. 1186 w Braciejówce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: - roboty przygotowawcze, - prace ziemne - wykonanie podbudowy w układzie warstw - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. okres gwarancji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8. Utwardzenie drogi gminnej na dz. 178 w Rabsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: - roboty przygotowawcze, - prace ziemne - wykonanie podbudowy w układzie warstw - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. okres gwarancji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9. Wykonanie nakładki asfaltowej na łączniku między ulicami Chrzanowską i Leśną w Gorenicach oraz wykonanie nakładki asfaltowej na drodze dojazdowej położonej na działce nr 1507 w Gorenicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: - roboty przygotowawcze, - wyrównanie istniejącej podbudowy - wykonanie nawierzchni asfaltowej - warstwa ścieralna - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. okres gwarancji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10. Przebudowa ciągu pieszo - jezdnego wraz z miejscami postojowymi ul. Skalska 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi w szczególności: - roboty przygotowawcze, -roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni (z płytek chodnikowych, z naw asfaltowych, oraz krawężników, i obrzeży) - prace ziemne - wykonanie podbudowy w układzie warstw - ułożenie krawężników i obrzeży chodnikowych na ławie betonowej, - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej - wykonanie nawierzchni asfaltowej - warstwa ścieralna i wiążąca - prace wykończeniowe i porządkowe - wykonanie robót towarzyszącym tym pracom..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. okres gwarancji - 0.05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.