eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › świadczenie usług odmetanowania dla KWK Jankowice od 01.04.2006 do 31.12.2006

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2006-02-09

POZYCJA 7787

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Rybnik: świadczenie usług odmetanowania dla KWK Jankowice od 01.04.2006 do 31.12.2006 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kompania Węglowa S.A. KWK Jankowice, do kontaktów: Marek Sobik, ul. Jastrzębska 12, 44-253 Rybnik, tel. 032 7392594, e-mail: m.sobik@kwsa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług odmetanowania dla KWK Jankowice od 01.04.2006 do 31.12.2006. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zadania jest świadczenie usług odmetanowania w KWK Jankowice od 01.04.2006 do 31.12.2006 wg potrzeb określonych poniżej: 1.Utrzymanie odmetanowania - powierzchnia 2.Utrzymanie odmetanowania - dół 3.Wiercenie otworów odmetanowania 4.Montaż rurociągów odmetanowania 5.Wykonanie projektów odmetanowania. 6.Wiercenie otworów technologicznych rdzeniowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: KW S.A. Oddział KWK Jankowice 44-253 Rybnik ul. Jastrzębska 12. Kod NUTS: PL227. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 76.53.00.00 - Usługi związane z odwiertami podziemnymi Kod CPV wg słownika 2008: 76.53.00.00 - Usługi związane z odwiertami podziemnymi Oryginalny kod CPV: 76.30.00.00 - Usługi wiertnicze Kod CPV wg słownika 2008: 76.30.00.00 - Usługi wiertnicze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Tak. - technicznie niemożliwe jest należyte ustalenie, czy produkt zgodny jest za specyfikacjami europejskimi. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: świadczenie usług odmetanowania w KWK Jankowice od 01.04.2006 do 31.12.2006 wg potrzeb określonych poniżej: 1.Utrzymanie odmetanowania - powierzchnia 2.Utrzymanie odmetanowania - dół 3.Wiercenie otworów odmetanowania 4.Montaż rurociągów odmetanowania 5.Wykonanie projektów odmetanowania. 6.Wiercenie otworów technologicznych rdzeniowych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.04.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Przystępujący do przetargu składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości: 88 000,00 zł Zamawiający żąda złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% wartości oferty. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Pożądany termin płatności wynosi 60 dni. Wymagany termin płatności wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, która jest wystawiana na podstawie potwierdzonych przez Zamawiającego miesięcznych protokołów odbioru. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku, kiedy ofertę składa kilka Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4) W przypadku, kiedy kilka wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć: a) dokumenty wymienione w SIWZ wystawione indywidualnie dla każdego z wykonawców, b) wspólny formularz ofertowy podpisany przez ustanowionego pełnomocnika, c) zakres uczestnictwa każdego z wykonawców składających ofertę wspólną w realizacji zadania,. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąść udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie artykułu 24 ust 1 i 2 Ustawy Pzp. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r., wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r.wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zaświadczenie z banku potwierdzające, że Wykonawca posiada zdolność kredytową: 2 000 000,00 zł (dwa miliony złotych) Zaświadczenia wystawione muszą być nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - oświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy z osobami posiadającymi następujące kwalifikacje: stwierdzenia kwalifikacji zgodnie z art. 68 ust. 2 ustawy z dnia 4.02.1994 r - Prawo geologiczno - górnicze (DZ. U. Nr 27, poz.96 z późniejszymi zmianami oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 11.06.2002 r w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych, mierniczego górniczego i geologa górniczego oraz wykazu stanowisk w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji (DZ. U. Nr 84 poz. 755) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 28 06.2002 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych, dla: stwierdzenie kwalifikacji osoby dozoru o specjalności - przewietrzanie podziemnych zakładów górniczych - dozór średni - dla min 4 osób oraz stwierdzenie kwalifikacji osoby dozoru o specjalności - przewietrzanie podziemnych zakładów górniczych - dozór wyższy - dla min 1 osoba. Świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie uprawniające do otrzymania upoważnienia do obsługi poszczególnych urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru ruchu wydane przez komisję kwalifikacyjną, działającą zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28-04-2003: Dz.U. 2003.89.828 z poprawkami wprowadzonymi w dniu 02-07-2003: Dz.U. 2003.129.1184. - Oświadczenie o zapoznaniu się z aktualnym i prognozowanym stanem zagrożenia metanowego i zapoznaniu się z zaawansowaniem robót odmetanowania - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat licząc od dnia otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług odmetanowania z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców z których wartość robót nie może być niższa niż: 4 400 000,00 zł (cztery miliony czterysta tysięcy złotych) w każdym roku, którego dotyczy wykaz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie; - wykaz posiadanego sprzętu wiertniczego. 2.1.4) Inne informacje: Określono w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Prawo Geologiczne i Górnicze. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 9 - 8580 z dnia 13.01.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 2005/S 211 - 208918 z dnia 03.11.2005 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2160017. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 13.03.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 13.03.2006 godzina 07:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 13.03.2006, godzina 11:00, KW S.A. Katowice ul. Powstańców 30 sala nr 100.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 03.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.