eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Obsługa prawna Powiatu Piaseczyńskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-28

Piaseczno: Obsługa prawna Powiatu Piaseczyńskiego
Numer ogłoszenia: 77871 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piasecznie , ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7572741, faks 022 7371158.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Powiatu Piaseczyńskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) udzielanie porad prawnych oraz wydawanie opinii prawnych w sprawach należących do zakresu zadań powiatu wykonywanych przez następujące jednostki organizacyjne powiatu lub ich następców prawnych: a) Starostwo Powiatowe w Piasecznie, b)Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Piasecznie, c)Powiatowa Biblioteka Publiczna w Piasecznie, d)Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie, e)Liceum Ogólnokształcące im. I Dywizji Kościuszkowskiej w Piasecznie, f)Zespół Szkół Nr 1 w Piasecznie, g)Zespół Szkół Nr 2 im. Emilii Plater w Piasecznie, h)Zespół Szkół RCKU im. C. Plater - Zyberkówny w Piasecznie, i)Zespół Szkół Zawodowych im. Marsz. F. Bielińskiego w Górze Kalwarii, j)Zespół Szkół Zawodowych im. ppor. E. Gierczak w Górze Kalwarii, k)Zespół Szkół im. W. St. Reymonta w Konstancinie-Jeziornie, l)Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Tarczynie, m)Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Piasecznie, n)Zespół Szkół Specjalnych w Łbiskach, o)Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Piasecznie, p)Dom Pomocy Społecznej w Konstancinie Jeziorna q)Dom Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii r)Powiatowy Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych, s)Powiatowy Ośrodek Interwencji Kryzysowej. 2) opiniowanie pod względem prawnym projektów umów cywilnoprawnych, porozumień administracyjnych, ugód administracyjnych w sprawach należących do zakresu zadań powiatu wykonywanych przez jednostki wymienione w pkt. 1, 3) opiniowanie projektów decyzji i postanowień sporządzanych w sprawach należących do zakresu zadań powiatu wykonywanych przez jednostki wymienione w pkt. 1, 4) opiniowanie projektów uchwał organu stanowiącego i wykonawczego powiatu, 5) opiniowanie unormowań wewnętrznych wydawanych przez Starostę, 6) udzielanie wyjaśnień odnośnie obowiązujących przepisów prawa, 7) udzielanie pomocy i instruktażu pracownikom Urzędu w zakresie interpretacji przepisów prawnych i ich praktycznego stosowania, 8) udział w sesjach Rady Powiatu oraz na wniosek Starosty w posiedzeniach komisji Rady Powiatu, Zarządu Powiatu i innych, 9) informowanie członków kierownictwa Starostwa o uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień, 10) prowadzenie szkoleń dla pracowników Starostwa z przepisów prawa zgodnie z potrzebami oraz prowadzenie monitoringu potrzeb w tym zakresie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na obsłudze prawnej jednostek administracji publicznej o wartości 50.000 zł brutto każda z nich, trwające przez co najmniej 12 miesięcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje personelem zdolnym do wykonania Zamówienia, to jest dysponuje minimum 4 osobami (prawnikami) zdolnymi do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w tym: a) dwóch adwokatów albo dwóch radców prawnych albo jednego adwokata i jednego radcy prawnego. Każdy adwokat i każdy radca prawny powinien posiadać doświadczenie zawodowe uzyskane w toku kariery prawniczej składające się z minimum 24 miesięcy w zakresie obsługi prawnej podmiotów publicznych albo świadczenia pracy na rzecz podmiotu publicznego na stanowisku prawniczym, oraz b) dwóch aplikantów adwokackich albo dwóch aplikantów radcowskich albo jednego aplikanta adwokackiego i jednego aplikanta radcowskiego. Każdy aplikant adwokacki i każdy aplikant radcowski powinien posiadać doświadczenie zawodowe uzyskane w toku kariery prawniczej składające się z minimum 12 miesięcy w zakresie obsługi prawnej podmiotów publicznych lub świadczenia pracy na rzecz podmiotu publicznego na stanowisku prawniczym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Wiedza i doświadczenie - 10
  • 3 - Potencjał kadrowy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści zawieranej umowy, w zakresie zmiany osób wyznaczonych przez Wykonawcę do świadczenia usługi. Zmiana osoby wskazanej w ofercie może nastąpić tylko w uzasadnionym przypadku, za pisemną zgodą Zamawiającego, a osoba zastępująca dotychczasową osobę musi wykazać się przynajmniej takim samym doświadczeniem i kwalifikacjami jak osoba zastępowana.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piaseczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, pokój nr 29 na parterze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.